1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    22-01-2008

    Hoeveel Moslims Zijn Er En Hoeveel Christen In De Wereld

    weet iemand hoeveel moslims en zyn en hoeveel christenen er zijn?

  2. #2
    dienares van Allah.

    Reacties
    127
    08-07-2007

    moslims wel ongeveer 900.000.000 ik weet niet zeker maar ik heb ergens gelezen dat het zo veel is.

    zOek tOevlucht bij Allah..
    Werp jj neer,,huiil en laat jj gaan...
    Waarlijk Allah zal jj belonen voor elke geduldige traan..
    la ilaha ilala!!

    Gelieve geen pm's van broeders


  3. #3
    ff

    Reacties
    238
    21-08-2006

    1,3 miljard moslims en over 2 miljard christenen.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.575
    02-02-2008

    Citaat Geplaatst door najib112 Bekijk reactie
    weet iemand hoeveel moslims en zyn en hoeveel christenen er zijn?
    2 keer zoveel christenen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    22-01-2008

    hahahah elke dag bekeeren christen tot de islam drm ook het snelste groeiende relgie

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.575
    02-02-2008

    Citaat Geplaatst door najib112 Bekijk reactie
    hahahah elke dag bekeeren christen tot de islam drm ook het snelste groeiende relgie
    Laat je niks wijsmaken.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    22-01-2008

    wrm niet gelooft gy niet dat de islam de mooiste relgie bevat als gij de regels wist en een beetje ruimte maakte in je hart voor de Quran en de regels daar van dan zult gy qwel moeten huilen, in nl zyn er afgelopen jaren heeeeel veel nl bekeerd geraakt

  8. #8
    ff

    Reacties
    238
    21-08-2006

    Er zijn er over de afgelopen jaren ook heel wat mensen ongelovig geworden.

    Zie CBS cijfers. Er zijn maar 850.000 moslims in nederland en ze dachten dat het over de miljoen waren.
    Hoe komt dat ? Veel niet-westerse allochtonen hebben bij 'religie' "geen" gekozen. Het was dus een enquete.
    Alleen hoor je dat wel minder omdat het nogal taboe is bij de moslims, de afvalligen.

  9. #9
    Jullie broeder

    Reacties
    1.092
    17-04-2007

    Maarja, hoeveel christenen zijn ook echt christen, en hoeveel moslims zijn ook echt moslim. Ik denk dat het dan wel dicht bij elkaar ligt. Ik denk zelfs dan eerder meer gelovige moslims dan gelovige christenen.

  10. #10
    ff

    Reacties
    238
    21-08-2006

    Wat bedoel je met 'echt christen' en 'echt moslim' ?

    Het is zowiezo ook een normaliteit dat een 'kleine groep' zich schikt aan de 'grote groep'. Dat verklaart waarom een aanzienkelijk deel van de moslims hun geloof verliezen, omdat ze meer en meer in aanraking komen met het westers gedachtengoed. Evenzeer zou een westerling een moslim worden als hij een tijd land in een moslimland zou wonen/opgroeien.

    Ik denk ook vb aan de kledij van de zogenaamde moslims. Ze dragen allemaal dezelfde kledij als de ongelovigen dragen, terwijl dit in principe verboden is. En zo zijn er talloze voorbeelden.
    Niet enkel beginnen de moslims hun geloof te verliezen, maar ook hun praktseringsgehalte stel ik me grote vragen bij. Kijk maar naar het 'datingssectie' hier of hoeveel meisjes geen bourqa dragen.
    Je kan er niet onderuit dat hun gedachtengoed zwaar wordt beïnvloedt door de westerlingen.

  11. #11
    Jullie broeder

    Reacties
    1.092
    17-04-2007

    Citaat Geplaatst door Cyanide Bekijk reactie
    Wat bedoel je met 'echt christen' en 'echt moslim' ?

    Het is zowiezo ook een normaliteit dat een 'kleine groep' zich schikt aan de 'grote groep'. Dat verklaart waarom een aanzienkelijk deel van de moslims hun geloof verliezen, omdat ze meer en meer in aanraking komen met het westers gedachtengoed. Evenzeer zou een westerling een moslim worden als hij een tijd land in een moslimland zou wonen/opgroeien.

    Ik denk ook vb aan de kledij van de zogenaamde moslims. Ze dragen allemaal dezelfde kledij als de ongelovigen dragen, terwijl dit in principe verboden is. En zo zijn er talloze voorbeelden.
    Niet enkel beginnen de moslims hun geloof te verliezen, maar ook hun praktseringsgehalte stel ik me grote vragen bij. Kijk maar naar het 'datingssectie' hier of hoeveel meisjes geen bourqa dragen.
    Je kan er niet onderuit dat hun gedachtengoed zwaar wordt beïnvloedt door de westerlingen.
    Ik bedoel ermee gelovige christenen en gelovige moslims. Ik denk dat er een stuk meer ongelovige christenen zijn dan ongelovige moslims en toch worden zij ook als christen en moslims beschouwd.

    Ik neem als voorbeeld mijn familie, volledig atheïst, maar toch worden zij bij de christenen gerekend.

    Als we nu eens zouden tellen hoeveel gelovige christenen en moslims er zijn dan vermoed ik dat het aantal moslims groter zal zijn.

  12. #12
    ff

    Reacties
    238
    21-08-2006

    Tsjah, "je denkt"....

    Ik word namelijk ook als een gelovige moslim gerekend, terwijl ik niet zo ben.
    Ik denk dat cijfers van 2 miljard christenen toch wel redelijk getrouw is, tenzij je een ander bron hebt die het anders verklaard ?
    Met 'eigen feitelijkheden' zoals 'ik denk'...dat is zo ongeloofwaardig en is niemand mee gediend.

  13. #13
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door Abyad Bekijk reactie
    Ik bedoel ermee gelovige christenen en gelovige moslims. Ik denk dat er een stuk meer ongelovige christenen zijn dan ongelovige moslims en toch worden zij ook als christen en moslims beschouwd.

    Ik neem als voorbeeld mijn familie, volledig atheïst, maar toch worden zij bij de christenen gerekend.

    Als we nu eens zouden tellen hoeveel gelovige christenen en moslims er zijn dan vermoed ik dat het aantal moslims groter zal zijn.
    Dat is maar een vermoeden. Dat aantal zou best wel eens bij beiden ongeveer gelijk kunnen zijn.

    Conclusie zou dan kunnen zijn dat er na het aftrekken van de niet-echte christenen en moslims de categorie niet-gelovigen
    de groep niet-religeuzen wellicht veruit de grootste groep is.

    Hier nog een statistiekje

    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  14. #14
    Jullie broeder

    Reacties
    1.092
    17-04-2007

    Citaat Geplaatst door Cyanide Bekijk reactie
    Tsjah, "je denkt"....

    Ik word namelijk ook als een gelovige moslim gerekend, terwijl ik niet zo ben.
    Ik denk dat cijfers van 2 miljard christenen toch wel redelijk getrouw is, tenzij je een ander bron hebt die het anders verklaard ?
    Met 'eigen feitelijkheden' zoals 'ik denk'...dat is zo ongeloofwaardig en is niemand mee gediend.
    Dat het aantal dan een stuk dichter bij elkaar zal zitten staat wel vast.

  15. #15
    Jullie broeder

    Reacties
    1.092
    17-04-2007

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Dat is maar een vermoeden. Dat aantal zou best wel eens bij beiden ongeveer gelijk kunnen zijn.

    Conclusie zou dan kunnen zijn dat er na het aftrekken van de niet-echte christenen en moslims de categorie niet-gelovigen
    de groep niet-religeuzen wellicht veruit de grootste groep is.

    Hier nog een statistiekje

    Inderdaad, het zou in ieder geval al een stuk dichter bij elkaar liggen.

    En de ongelovigen zijn de grootste groep ja.