1. #406
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Really?

    Zwaartekracht heeft niets te maken met het zinken van een bal. Het gaat om de dichtheid van de bal. Als de bal een hogere dichtheid heeft dan water (1 gram per cm3), dan zinkt het, zo niet dat drijft die.

    Hier heb je overtuigend, uhum, bewijs dat zwaartekracht niet bestaat: https://www.youtube.com/watch?v=-V-ZfRXReKM (vergeet niet het geluid uit te zetten, zit muziek in).
    Helemaal gelijk . Komt door de dichtheid hetzelfde geldt voor stoffen in de lucht stijgen als het lichter is dan de luchtdichtheid en zakt wanneer zwaarder . Dus dat hoeft geen zwaarte kracht te zijn . En nogmaals die man in jouw fimpje, astrofysicus Neil kon niet uitleggen wat zwaarte kracht is, alleen wat voor invloed het heeft op materialen . Kortom zwaarte kracht lijkt meer een pseudowetenschap en maar een theorie . Zitten nog veel haken en ogen aan . Dit is zelfs op wikipedia terug te vinden .

  2. #407
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    We hebben dus een platte aarde en geen zwaartekracht?
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  3. #408
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    We hebben dus een platte aarde en geen zwaartekracht?
    Misschien wel ja.

  4. #409
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    We hebben dus een platte aarde en geen zwaartekracht?
    Als de aarde rond is moet er wel een soort van zwaartekracht zijn anders blijven wij en al het water niet op aarde plakken . Als de aarde plat is mag er geen zwaartekracht zijn, anders wordt alles richting 1 punt gedrukt .

    Wie zal het weten ? Meningen verschillen

  5. #410
    MVC Lid

    Reacties
    300
    31-07-2017

    Citaat Geplaatst door wytlyt Bekijk reactie
    Helemaal gelijk . Komt door de dichtheid hetzelfde geldt voor stoffen in de lucht stijgen als het lichter is dan de luchtdichtheid en zakt wanneer zwaarder . Dus dat hoeft geen zwaarte kracht te zijn . En nogmaals die man in jouw fimpje, astrofysicus Neil kon niet uitleggen wat zwaarte kracht is, alleen wat voor invloed het heeft op materialen . Kortom zwaarte kracht lijkt meer een pseudowetenschap en maar een theorie . Zitten nog veel haken en ogen aan . Dit is zelfs op wikipedia terug te vinden .
    Op tv werd mij wijs gemaakt dat een klein licht voorwerp net zo hard naar beneden gaat als een parachute springer voordat hij de parachute in werking laat treden.

  6. #411
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Salaam broer . Misschien rare vraag en zie ik het niet goed . Maar wat is de relatie tussen de bovenstaande hadith uit sahih bukhari en de bovenstaande koranverzen . Alvast bedankt
    De Quran vers in de hadith is een vers gelinkt aan the lote tree zoals je kunt zien in de verzen daarvoor. Weet niet of je punt hiermee was dat wat gezien werd ging over Aarde. Het ging daar namelijk niet over mocht je dat suggereren.
    Heavy

  7. #412
    MVC Lid

    Reacties
    6.685
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door wytlyt Bekijk reactie
    Als de aarde rond is moet er wel een soort van zwaartekracht zijn anders blijven wij en al het water niet op aarde plakken . Als de aarde plat is mag er geen zwaartekracht zijn, anders wordt alles richting 1 punt gedrukt .

    Wie zal het weten ? Meningen verschillen
    Maar wat houdt ons dan vast op de aarde?
    "Veel mensen die in een rolstoel rijden hebben een ongeval gehad, dus rijden met een rolstoel is gevaarlijk."

  8. #413
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door Mouwaysie Bekijk reactie
    Maar wat houdt ons dan vast op de aarde?
    Als het plat is, ons gewicht . Als het rond is een soort van zwaartekracht wat moeilijk aannemelijk is . Maar Allah swt is tot alles in staat .

  9. #414
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door 3isa_b.3aa-isha Bekijk reactie
    Op tv werd mij wijs gemaakt dat een klein licht voorwerp net zo hard naar beneden gaat als een parachute springer voordat hij de parachute in werking laat treden.
    Ja kan wel kloppen volgens mij maakt massa niet uit, alleen de afstand en luchtweerstand bepalen de snelheid, maar weet t ook niet zeker Had zo iets ook gezien . Stond er ook raar van te kijken

  10. #415
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Gekke-meid is echt dom

  11. #416
    Bijna Lid

    Reacties
    123
    12-04-2011

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Gekke-meid is echt dom
    Gekkemeid vertoont het perfecte beeld van, geconditioneerd gedrag .
    Zo ziet de overheid ons graag van de lopende band vallen .

  12. #417
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Catenaccio- Bekijk reactie
    Gekke-meid is echt dom
    zegt degene die denkt dat de aarde plat is

  13. #418
    .

    Reacties
    2.124
    25-05-2017

    Citaat Geplaatst door wytlyt Bekijk reactie
    Gekkemeid vertoont het perfecte beeld van, geconditioneerd gedrag .
    Zo ziet de overheid ons graag van de lopende band vallen .
    Klopt.
    Alleen het kudde volk trapt erin..

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    zegt degene die denkt dat de aarde plat is
    Heb ik nergens gezegd , zei toch dat je dom bent.

  14. #419
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Ja nog steeds onduidelijk . Ik herinner me ook een hadith dat aan Het einde der tijd : kennis zal afnemen en de geleerden zullen verdwijnen . Daar lijkt t nu sterk op . Zoveel kennis is verdwenen met de verwoesting en moorden van het Mongoolse leger daarna nog de omverwerping van andalusie . In beide gevallen zoveel boeken vernietigd en geleerden vermoord . Mensen van kennis en die tafsier studeerde en begrepen, die bestaan naar mijn mening niet meer .

    We zijn nu overgeleverd aan de joden christenen, satanisten etc die moslims onderwijzen in wetenschap .
    1.miljard moslims op aarde! Bestaat er nog een echte geleerde die niet onder invloed staat van de staat ?
    Na de komst van de Qur'an claimde ook onze geleerden dat de aarde rond zou moeten zijn...
    Je moet niet zo belachelijk doen, dit beweerde zij al voor de tijd van columbus.
    Umm Hurairah.

  15. #420
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door romais Bekijk reactie
    Na de komst van de Qur'an claimde ook onze geleerden dat de aarde rond zou moeten zijn...
    Je moet niet zo belachelijk doen, dit beweerde zij al voor de tijd van columbus.
    Wahahagauwww wat denken jij? Jij komen hier zo tegen mij praten ?