1. #436
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Bewijst totaal niets .
    LOL, dus beeld materiaal bewijst niks, maar een boek wel?

  2. #437
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Betreft het beeldmateriaal, Een gebogen horizon in foto’s en video’s vanuit de ruimte wordt veroorzaakt door de camera uit te rusten met een groothoekobjectief . Voordeel van deze lenzen is dat er enorm veel van de omgeving vastgelegd kan worden .

    Wat betreft dat 1 min korte filmpje over de zwaartekracht, wat kinderen als doelgroep heeft; bewijs moet voorstellen ? Nee sorry .
    Zwaartekracht is nog steeds een theorie en kan nog steeds niet bewezen worden met wetenschap .

    Vorig jaar bracht een Nlse theoretisch fysicus een artikel met 40 paginas uit met als hoofdstuk : zwaarte kracht is een illusie . Zou die man dan gek zijn als hij jou filmpje niet als bewijs aanneemt ?

    Lees het zelf maar, zit ook een leuk filmpje bij .

    http://www.nrc.nl/nieuws/2016/11/08/...9-a1530721/amp

  3. #438
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Betreft het beeldmateriaal, Een gebogen horizon in foto’s en video’s vanuit de ruimte wordt veroorzaakt door de camera uit te rusten met een groothoekobjectief . Voordeel van deze lenzen is dat er enorm veel van de omgeving vastgelegd kan worden .

    Wat betreft dat 1 min korte filmpje over de zwaartekracht, wat kinderen als doelgroep heeft; bewijs moet voorstellen ? Nee sorry .
    Zwaartekracht is nog steeds een theorie en kan nog steeds niet bewezen worden met wetenschap .

    Vorig jaar bracht een Nlse theoretisch fysicus een artikel met 40 paginas uit met als hoofdstuk : zwaarte kracht is een illusie . Zou die man dan gek zijn als hij jou filmpje niet als bewijs aanneemt ?

    Lees het zelf maar, zit ook een leuk filmpje bij .

    http://www.nrc.nl/nieuws/2016/11/08/...9-a1530721/amp
    Heb het topic niet helemaal gelezen maar ff in het kort
    Ik betwijfel het of de aarde plat is. Maar ik wil het wel voor de gein onder het loep nemen om er kritisch beoordeling aan te geven.
    Heb jij Islamitische bronnen misschien?
    Kun je wat plaatsen om mij te overtuigen dat de aarde plat is uit Islamitische bronnen uiteraard.

  4. #439
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door MisterMaster Bekijk reactie
    Heb het topic niet helemaal gelezen maar ff in het kort
    Ik betwijfel het of de aarde plat is. Maar ik wil het wel voor de gein onder het loep nemen om er kritisch beoordeling aan te geven.
    Heb jij Islamitische bronnen misschien?
    Kun je wat plaatsen om mij te overtuigen dat de aarde plat is uit Islamitische bronnen uiteraard.

    Salaam bro . Die islamitische bronnen zoek ik ook al tijdje . Maar de interpretaties verschillen tussen plat en rond . Lees de eerste paar pagina's van deze topic maar . Waar de islamitische bronnen wel over eens zijn is dat de aarde stil staat en de zon en maan om de aarde draait .

  5. #440
    Verbannen

    Reacties
    1.097
    25-06-2016

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Salaam bro . Die islamitische bronnen zoek ik ook al tijdje . Maar de interpretaties verschillen tussen plat en rond . Lees de eerste paar pagina's van deze topic maar . Waar de islamitische bronnen wel over eens zijn is dat de aarde stil staat en de zon en maan om de aarde draait .
    Wa 3alaykoum sallaam wa rahmatullahi

    Oke zal ik doen shukran broeder
    Dat laatste zinnetje vind ik ook wel interessant, ik geloof wel dat de maan en zon in een vaste baan om de aarde draaien maar draait de aarde niet om zijn as broeder, want heb geleerd en geloof wel dat de aarde om zijn as draait of heb ik je verkeerd begrepen?

  6. #441

  7. #442
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Salaam bro . Die islamitische bronnen zoek ik ook al tijdje . Maar de interpretaties verschillen tussen plat en rond . Lees de eerste paar pagina's van deze topic maar .
    Waar de islamitische bronnen wel over eens zijn is dat de aarde stil staat en de zon en maan om de aarde draait .
    Maar wat zeggen de astronomen, de wetenschappers hierover?
    Uiteindelijk zijn dat de deskundigen op dat gebied.

    Zijn er astronomen die stellen dat de aarde stil staat en dat de zon om de aarde draait?
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  8. #443
    Bon bon

    Reacties
    8.169
    08-10-2013

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Je kunt beter om bewijzen vragen voor die platte aarde theorie.

    Als alles daar op wijst volgens jou dan moeten er welhaast sterke bewijzen voor zijn.
    En ontdekkingen op dit punt gedaan door gerenommeerde vakwetenschappers.

    Welke gerenommeerde vakwetenschappers hangen die platte aarde theorie eigenlijk aan?

    Zijn er wel gerenommeerde vakwetenschappers die zeggen dat de aarde plat is?
    Denk het niet.

    Een priester kwam met deze theorie aanzetten. De aanleiding was volgens hem dat het tegen het woord van God in de bijbel indruisde. Hij beweerde dat de aarde plat zou zijn en er bergen omheen zitten die het water tegen houden.. ook beweerde hij dat Antarctica in het midden van de wereld zat. Hij vertelde mensen dat de regingsleiders ons allemaal voor de gek houden en vroeg hen waarom we niet Antarctica mochten bezoeken of iets dergelijks.. Hij heeft tot de dag van vandaag nog steeds aanhang van mensen die zijn theorie als waarheid zien...
    Umm Hurairah.

  9. #444
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Salaam bro . Die islamitische bronnen zoek ik ook al tijdje . Maar de interpretaties verschillen tussen plat en rond . Lees de eerste paar pagina's van deze topic maar . Waar de islamitische bronnen wel over eens zijn is dat de aarde stil staat en de zon en maan om de aarde draait .

    hahaha
    Dus volgens jou is het altijd dag of altijd nacht?
    Misschien moet je eens je ogen openen ipv gesloten te houden, dan zie je dat het overdag licht is

  10. #445
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    pleaseee dus je gelooft deze sjaak die waarschijnlijk niet eens gestudeerd heeft wel maar je eigen ogen niet? Ow ja voor jou is het toch altijd nacht dus dan begrijp ik het wel LOL

  11. #446
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door IVAN Bekijk reactie
    Maar wat zeggen de astronomen, de wetenschappers hierover?
    Uiteindelijk zijn dat de deskundigen op dat gebied.

    Zijn er astronomen die stellen dat de aarde stil staat en dat de zon om de aarde draait?
    NASA is een Hebreeuwse woord wat " bedrog " betekend .
    Op het logo van nasa staat een slangentong afgebeeld .
    De slang die adam ..............
    Moeten we deze astronomen ( vrijmetselaars, satanisten ) geloven ?

    Als de aarde echt draait, dan zou de hele atmosfeer met alles erin mee moeten draaien . Het punt hiervan : dat het onmogelijk is . De aarde heeft natuurlijk een veel grotere massa dan lucht en zou dus anders moeten reageren op krachten . Maar ook voor dit probleem hebben ze theorieën bedacht, die eerlijk gezegt niet raar doen overkomen .

    Maar Als de koran duidelijk zegt dat de aarde stil staat . Dan geloof ik de schepper van de aarde ipv de satanisten die onze onderwijssystemen bepalen en wat we wel en niet moeten geloven .

  12. #447
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    pleaseee dus je gelooft deze sjaak die waarschijnlijk niet eens gestudeerd heeft wel maar je eigen ogen niet? Ow ja voor jou is het toch altijd nacht dus dan begrijp ik het wel LOL
    Lieve gekke meid . Weet je wel wie dat is op de eerste video ?

    Dat je Muhammad ibn al-Uthaymeen een sjaak noemt . Schaam je . Wollah
    Hij heeft zeker "niet gestudeerd" wat jij onder de definitie studeren beschouwd . Daar heb je gelijk in .

  13. #448
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    hahaha
    Dus volgens jou is het altijd dag of altijd nacht?
    Misschien moet je eens je ogen openen ipv gesloten te houden, dan zie je dat het overdag licht is
    Je bent scherp joh . Maar probeer eens een zaklamp 3 cm van de muur te houden en daarna 3 meter . Kijk wat het verschil is . Zal waarschijnlijk een wereld voor je open gaan .

  14. #449
    Limburger

    Reacties
    11.681
    05-08-2003

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    NASA is een Hebreeuwse woord wat " bedrog " betekend .
    Op het logo van nasa staat een slangentong afgebeeld .
    De slang die adam ..............
    Moeten we deze astronomen ( vrijmetselaars, satanisten ) geloven ?

    Als de aarde echt draait, dan zou de hele atmosfeer met alles erin mee moeten draaien . Het punt hiervan : dat het onmogelijk is . De aarde heeft natuurlijk een veel grotere massa dan lucht en zou dus anders moeten reageren op krachten . Maar ook voor dit probleem hebben ze theorieën bedacht, die eerlijk gezegt niet raar doen overkomen .

    Maar Als de koran duidelijk zegt dat de aarde stil staat . Dan geloof ik de schepper van de aarde ipv de satanisten die onze onderwijssystemen bepalen en wat we wel en niet moeten geloven .
    Sorry dat ik het zo zeg.
    Maar dit is een volkomen onzinnig verhaal ......
    j'ai vu ta lumière dans ma jante

  15. #450
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    NASA is een Hebreeuwse woord wat " bedrog " betekend .
    Op het logo van nasa staat een slangentong afgebeeld .
    De slang die adam ..............
    Moeten we deze astronomen ( vrijmetselaars, satanisten ) geloven ?

    Als de aarde echt draait, dan zou de hele atmosfeer met alles erin mee moeten draaien . Het punt hiervan : dat het onmogelijk is . De aarde heeft natuurlijk een veel grotere massa dan lucht en zou dus anders moeten reageren op krachten . Maar ook voor dit probleem hebben ze theorieën bedacht, die eerlijk gezegt niet raar doen overkomen .

    Maar Als de koran duidelijk zegt dat de aarde stil staat . Dan geloof ik de schepper van de aarde ipv de satanisten die onze onderwijssystemen bepalen en wat we wel en niet moeten geloven .
    Waar zegt Allah dat de Aarde stilstaat kun je me de aya en tafsir ervan laten zien?
    Heavy