1. #16
    Soldaat

    Reacties
    3.034
    04-04-2007

    heh.. de aarde plat????
    Ik Ben de dienaar die zeer verdrietig is opgestaan,
    En door haar zondes verdrietig en somber is

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    22-01-2008

    dat begreep ik ook niet:s

  3. #18
    The Soena..

    Reacties
    3.140
    31-08-2005

    Citaat Geplaatst door Zafarsi Bekijk reactie
    goed materiaal aangeleverd

    het onderstaande wat ik gecopiepaste hebt is me niet helemaal duidelijk zou je dat kunnen uitleggen aub ?


    Samengevat: De aarde Is rond maar heeft alsnog zo een grote vorm dat het plat lijkt.


    Wa Allahu a3lam.

  4. #19
    Soldaat

    Reacties
    3.034
    04-04-2007

    De aarde is niet plat..en ook niet volgends de koraan..
    Ik ga inshaAllah daliel zoeken
    Ik Ben de dienaar die zeer verdrietig is opgestaan,
    En door haar zondes verdrietig en somber is

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    2.125
    15-09-2007

    Aarde is niet plat, noch is er een bewijs vanuit de koran dat dit suggereert.

    wa alaikoum salam
    Attawaasol V.D.V - Een vereniging voor dialoog en verbinding
    Inscha'Allah komen er nog veel islamitische projecten, hier in Antwerpen.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.504
    13-02-2006

    Citaat Geplaatst door najib112 Bekijk reactie
    tot welke relgie behoor jij zafarsi
    Ik ben atheist geworden, hoe groter het geloof des te groter de misdaad heb ik gezien. In de Islamitische wereld is homofilie schering en inslag, kinderen worden geslagen in het openbaar, in Colombia en Venezuela is er in elke bus wel een foto van Jezus te zien, een bende van boeven en hoeren is het daar. Op Curacao loop ik in gevaarlijke wijken met een kruis om mijn nek, heb ik minder kans dat ik word overvallen. Drugsdealers lopen met grote gouden maria beelden om hun nek. Alle religies beweren ze beter te zijn dan het andere geloof, maar de vroomsten onder hen zijn vaak de grootste bedriegers. En altijd weer dat argument het heeft niets met ons geloof te maken. Sorry fuck them

  7. #22
    Soldaat

    Reacties
    3.034
    04-04-2007

    Citaat Geplaatst door Zafarsi Bekijk reactie
    Ik ben atheist geworden, hoe groter het geloof des te groter de misdaad heb ik gezien. In de Islamitische wereld is homofilie schering en inslag, kinderen worden geslagen in het openbaar, in Colombia en Venezuela is er in elke bus wel een foto van Jezus te zien, een bende van boeven en hoeren is het daar. Op Curacao loop ik bewust in gevaarlijke wijken als het donker is met een kruis om mijn nek, heb ik minder kans dat ik word overvallen. Drugsdealers lopen met grote gouden maria beelden om hun nek. Allemaal beweren ze beter te zijn dan het geloof, maar de vroomsten onder hen zijn vaak de grootste bedriegers. En altijd weer dat argument maar dat argument heeft niets met ons geloof te maken. Sorry fuck them

    Onzin, op de Antillen hebben de antiliaanse moslim's zelfs een moskee gebouwd.
    Ik Ben de dienaar die zeer verdrietig is opgestaan,
    En door haar zondes verdrietig en somber is

  8. #23
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door l0ve__m00n Bekijk reactie
    De koran beschrijft de vorm van de aarde met deze woorden.
    Madda, Madadnaha, Firasha, Mahdan, Farashnaha, Bisata, Mihada, Dahaha, Tahaha and Sutehat.
    Elk van hen betekent PLAT.
    En die woorden worden niet in combinatie met 'lijkt' of iets dergelijks gebruikt?
    Ik bedoel, de aarde lijkt behoorlijk plat voor de gewone huis-, tuin- en keukenmens. Als de koran slechts beschrijft hoe de aarde doorgaans op ons overkomt, dan is plat een aardige beschrijving.

  9. #24
    صقر قريش

    Reacties
    3.534
    03-01-2008

    Doe nou ff normaal, ken jullie de Quran niet of zo.
    De makkelijkste bewijs uit de Quran: wa al-2ardha ba3da thalika da7aha.
    da7a is een struisvogelei----> de aarde heeft de vorm van een struisvogelei, niet precies rond maar eivormig- in wiskunde heet het ellips.
    dit heb ik ook nog met natuurkunde gehad toen we met centrifugale kracht en grafitatiepotentiaal moesten werken!!!
    Jammer dat de mensen hier niet weten.... wij moeten de beste ingenieurs en technici hebben zoals vroeger altijd komop, begin met studeren!!!

    wa assalamu3alaikum.

    Ir. Abu Suleymaan al Shami does not represent any viewpoint of any structure or organisation.

    Prof. Dr. Muhammad al Massari & Prof. Dr. Sa'd al Faqih



  10. #25
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Maar als de koran een wetenschappelijk boekwerk is - zoals sommige moslims op dit forum nogal eens beweren - dan slaat plat natuurlijk nergens op. De aarde lijkt misschien redelijk plat, maar is het niet. En DAT zou de koran dan moeten vertellen.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.125
    15-09-2007

    En DAT zou de koran dan moeten vertellen.
    Wat fijn, nu gaan de mensen al bepalen wat de koran moet vertellen.


    LOL
    Attawaasol V.D.V - Een vereniging voor dialoog en verbinding
    Inscha'Allah komen er nog veel islamitische projecten, hier in Antwerpen.

  12. #27
    صقر قريش

    Reacties
    3.534
    03-01-2008

    Citaat Geplaatst door Abu_husayn Bekijk reactie
    Wat fijn, nu gaan de mensen al bepalen wat de koran moet vertellen.


    LOL
    Broeder hij is weerlegd kijk mijn comment!

    Doe nou ff normaal, ken jullie de Quran niet of zo.
    De makkelijkste bewijs uit de Quran: wa al-2ardha ba3da thalika da7aha.
    da7a is een struisvogelei----> de aarde heeft de vorm van een struisvogelei, niet precies rond maar eivormig- in wiskunde heet het ellips.
    dit heb ik ook nog met natuurkunde gehad toen we met centrifugale kracht en grafitatiepotentiaal moesten werken!!!
    Jammer dat de mensen hier niet weten.... wij moeten de beste ingenieurs en technici hebben zoals vroeger altijd komop, begin met studeren!!!

    wa assalamu3alaikum.
    Surat 3abasa aan einde!

    Ir. Abu Suleymaan al Shami does not represent any viewpoint of any structure or organisation.

    Prof. Dr. Muhammad al Massari & Prof. Dr. Sa'd al Faqih



  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.504
    13-02-2006

    Citaat Geplaatst door Oem__Yassine Bekijk reactie
    Onzin, op de Antillen hebben de antiliaanse moslim's zelfs een moskee gebouwd.
    Klopt er is een Libanese en Syrische gemeenschap op het eiland deze hebben deze moskee gebouwd in de wijk Otrabanda. Tussen de synagogen (meervoud..) en kerken in. Veel moslimvrouwen dragen geen hoofddoekje maar dragen een maan aan een ketting, denk dat het iets typisch is voor Libanezen of Syriers.

  14. #29
    theedrinkend lid

    Reacties
    8.302
    29-07-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Abu_husayn Bekijk reactie
    Wat fijn, nu gaan de mensen al bepalen wat de koran moet vertellen.


    LOL

    Als de koran inderdaad een boek is vol met wetenschappelijke feiten, dan zou de koran toch moeten beweren dat de aarde geen platte pannekoek is maar eerder richting een ronde voetbal gaat. Anders klopt er iets niet.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.081
    22-01-2008

    soubhana allah