1. #466
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    ja
    Je bent in ieder geval eerlijk, dat waardeer ik.
    Heavy

  2. #467
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Je bent in ieder geval eerlijk, dat waardeer ik.
    mooi, krijg ik nu een antwoord?
    Of ga je me nu weer vragen wat de vraag was

  3. #468
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Gekke meid denkt ook dat de evolutietheorie tot de wetenschap behoort .
    Gekke meid denkt ook dat alles wat haar goedkeuring krijgt tot de wetenschap behoort en wanneer haar referentiekader zich niet er in kan vinden, dat het tot bullshit behoort .
    Gekke meid denkt ook dat de grootste moslimgeleerde uit de recente geschiedenis niet heeft gestudeerd . " Gekke meid " je doet je naam geen eer aan .

  4. #469
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    mooi, krijg ik nu een antwoord?
    Of ga je me nu weer vragen wat de vraag was
    Nee ik ga je vragen om mijn vraag te beantwoorden dat is netjes. Je begon over wetenschap alsof je weet wat het betekend ik wil graag van je weten wat houdt wetenschap in.

    Zolang je dat niet beantwoord laat je alleen zien dat je praat zonder dat je weet.
    Heavy

  5. #470
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Gekke meid denkt ook dat de evolutietheorie tot de wetenschap behoort .
    Gekke meid denkt ook dat alles wat haar goedkeuring krijgt tot de wetenschap behoort en wanneer haar referentiekader zich niet er in kan vinden, dat het tot bullshit behoort .
    Gekke meid denkt ook dat de grootste moslimgeleerde uit de recente geschiedenis niet heeft gestudeerd . " Gekke meid " je doet je naam geen eer aan .
    Evolutietheorie is ook een onderdeel van wetenschap.
    Zou ik nog de aya mogen zien waar staat dat de Aarde stilstaat en niet de Aya dat spreekt over de Zon en Maan?
    Heavy

  6. #471
    Bijna Lid

    Reacties
    235
    17-05-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Evolutietheorie is ook een onderdeel van wetenschap.
    Zou ik nog de aya mogen zien waar staat dat de Aarde stilstaat en niet de Aya dat spreekt over de Zon en Maan?
    Zo te zien ben je moslim ?

  7. #472
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Gekke meid denkt ook dat de evolutietheorie tot de wetenschap behoort .
    Gekke meid denkt ook dat alles wat haar goedkeuring krijgt tot de wetenschap behoort en wanneer haar referentiekader zich niet er in kan vinden, dat het tot bullshit behoort .
    Gekke meid denkt ook dat de grootste moslimgeleerde uit de recente geschiedenis niet heeft gestudeerd . " Gekke meid " je doet je naam geen eer aan .

    Grappig, ga jij nu denken voor MIJ?
    Waarom zou gekke meid een ''geleerde'' wel geloven, en een empirist niet??

    Weet jij wel wat het verschil is tussen die twee?

  8. #473
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Nee ik ga je vragen om mijn vraag te beantwoorden dat is netjes. Je begon over wetenschap alsof je weet wat het betekend ik wil graag van je weten wat houdt wetenschap in.

    Zolang je dat niet beantwoord laat je alleen zien dat je praat zonder dat je weet.
    Je stelt een domme vraag om mij dom over te laten komen maar zo kom je zelf heel erg dom over.

  9. #474
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Zo te zien ben je moslim ?
    Hamdoulilah zou ik nu de aya mogen zien over de Aarde die stilstaat. Ik wacht er nog steeds op eerlijk gezegd.
    Heavy

  10. #475
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door Houdopjij Bekijk reactie
    Zo te zien ben je moslim ?
    Waar slaat die vraag nou weer op. Je bevestigd alleen maar mijn vermoedens.

  11. #476
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    Je stelt een domme vraag om mij dom over te laten komen maar zo kom je zelf heel erg dom over.
    Dus uitleggen waar staat wetenschap voor is een domme vraag? Haha denk dat het na een aantal keer vragen wel duidelijk is dat je geen idee hebt waar wetenschap over gaat.

    Laat ik doen wat jij eigenlijk hoorde te doen als je wist waar je over sprak.
    Wetenschap is slechts kennis niet meer en niet minder.
    Wetenschap geeft ons middelen om te kijken hoe de wereld werkt zoals die werkt en niet waarom de wereld werkt zoals die werkt.

    Wetenschap werkt niet met niet met het bovennatuurlijke. Komt namelijk omdat wetenschap er bij voorbaat uitgaat dat alles binnen onze universum een naturalistische verklaring moet hebben.

    Wetenschap werkt niet met feiten maar met de best mogelijke verklaringen om tot conclusies te komen. Niks is absoluut waar in wetenschap en wetenschap kan alleen werken met de juiste methode zoals zien, horen enzvoort.

    Dus de volgende keer als je wilt aantonen wat voor plaats wetenschap zogenaamd heeft dan moet je weten wat jij als waarheid en hoog acht.
    Niet werkt met feiten, nooit absoluut waar kan zijn, niet werkt met waarom of bovennatuurlijke kwesties en al helemaal niet jou reden van leven kan uitleggen.

    Dat was het eigenlijk spijtig dat je dit niet wist of verborgen hield voor de mensen.
    Heavy

  12. #477
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dus uitleggen waar staat wetenschap voor is een domme vraag? Haha denk dat het na een aantal keer vragen wel duidelijk is dat je geen idee hebt waar wetenschap over gaat.

    Laat ik doen wat jij eigenlijk hoorde te doen als je wist waar je over sprak.
    Wetenschap is slechts kennis niet meer en niet minder.
    Wetenschap geeft ons middelen om te kijken hoe de wereld werkt zoals die werkt en niet waarom de wereld werkt zoals die werkt.

    Wetenschap werkt niet met niet met het bovennatuurlijke. Komt namelijk omdat wetenschap er bij voorbaat uitgaat dat alles binnen onze universum een naturalistische verklaring moet hebben.

    Wetenschap werkt niet met feiten maar met de best mogelijke verklaringen om tot conclusies te komen. Niks is absoluut waar in wetenschap en wetenschap kan alleen werken met de juiste methode zoals zien, horen enzvoort.

    Dus de volgende keer als je wilt aantonen wat voor plaats wetenschap zogenaamd heeft dan moet je weten wat jij als waarheid en hoog acht.
    Niet werkt met feiten, nooit absoluut waar kan zijn, niet werkt met waarom of bovennatuurlijke kwesties en al helemaal niet jou reden van leven kan uitleggen.

    Dat was het eigenlijk spijtig dat je dit niet wist of verborgen hield voor de mensen.

    zie je, je kan het wel
    Alleen heb ik nooit gezegd dat IK wilde aantonen wat voor plaats de wetenschap inneemt!

  13. #478
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    zie je, je kan het wel
    Alleen heb ik nooit gezegd dat IK wilde aantonen wat voor plaats de wetenschap inneemt!
    Wat zei je dan wel over wetenschap meid?
    Heavy

  14. #479
    MVC Lid

    Reacties
    1.560
    17-02-2014

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Wat zei je dan wel over wetenschap meid?

    hahah ga teruglezen ofzo. Waarom moet ik altijd alles voor je doen

  15. #480
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door gekke-meid Bekijk reactie
    hahah ga teruglezen ofzo. Waarom moet ik altijd alles voor je doen
    Want je hebt tot nu toe zoveel gedaan.
    Heavy