1. #1
    Carpe Diem!

    Reacties
    34.007
    26-08-2002

    De Grote Dag

    Ben nieuwsgierig hoe jij je bruiloft wilt organiseren.

    Groot....klein...zaal...thuis...moskee!!(dat kan ook)...eten laten maken...eten laten bezorgen etc...etc...
    “Don’t judge Islam by Muslims, judge Islam by Islam. For Islam is perfect while Muslims are not.”

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    54
    30-08-2002

    In een zaaltje in Nederland, maar alleen met de mensen die ik lief heb, persoonlijk heb ik niet veel eisen, zolang mijn vrouw zich op haar gemak voelt en alles naar wens ga, ik denk dat het voor een vrouw meer betekenis heeft dan voor een man...... ben niet zo moeilijk.... zolang het maar gezellig is en de gasten lekker kunnen eten...
    "Only God can judge me"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    226
    12-04-2002

    dit hangt af of je veel money hebt, wie wil er nou geen lux huwelijk???

  4. #4
    its me!!!!!!!

    Reacties
    164
    05-06-2002

    Ik wil een trouwfeest met alles erop en eraan!

    en natuurlijk de droomprins!!!!!!!!!

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    De eerste dag de mannen in de moskee en de vrouwen gewoon thuis, (bank eruit kast eruit en stoeltjes huren) dan ga ik zo een negafa huren voor henna enzo, en de tweede dag wil ik een zaal huren met catering en alles er op en eraan dan komt mijn "prins" mij ophalen met een koets of limo iets in die richting en dan richting ons huisje waar we onze eerste nacht gaan doorbrengen wejaaaaaaaaaaaaw... nog 1 jaartje voor mij dus dat word flink sparen... en daarna insa^allah op huwelijks reis.......

  6. #6
    knoflook en ui

    Reacties
    4.146
    12-07-2002

    Ik wil een groot bruiloft in een grote zaal (eventueel een kasteel of luxe accomodatie) met veel bloemen en mooie stoelen, tafelkleden enz en uiteraard overheerlijke eten!

    Een goed bandje/zanger.

    ZONDER KINDEREN!!!

    Surfster.............


    - "Men hoort slechts de vragen waarop men in staat is
    te antwoorden."
    - "Overtuigingen zijn gevaarlijker vijanden der waarheid
    dan leugens." Friedrich Nietzsche[/B]

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    403
    19-02-2002

    Ik ook VERBODEN VOOR KINDEREN, behalve mijn lieve zusje en broertje en zijn broertje......
    Meer niet.....
    dat doet me denken aan de bruiloft van mijn neef om 18.00 werden alle kinderen verzameld en gingen ze zahma eten en ze kregen allemaal cola te drinken hun natuurlijk blij, maar ze wisten niet dat daar een slaapmiddel in zat dus van hun hebben we de rest van de avond geen last gehad..........

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17
    15-07-2002

    wellicht is het makkelijk om te zeggen: ik ga het zo en zo organiseren, maar ik weet uit ervaring dat dit niet zo gemakkelijk is. voor twee goede vrienden heb ik hun bruiloft georganiseerd. ik had hier twee weken voor. alles verliep van een leien dakje, maar je moet ontzettend strikt zijn en opletten. voor mij was het een gewone werkdag. als je dus je bruiloft organiseert, laat het dan door een ander doen. deze heeft namelijk veel meer tijd en geduld om alles in de gaten te houden.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    54
    30-08-2002

    Origineel gepost door delilah1978
    wellicht is het makkelijk om te zeggen: ik ga het zo en zo organiseren, maar ik weet uit ervaring dat dit niet zo gemakkelijk is. voor twee goede vrienden heb ik hun bruiloft georganiseerd. ik had hier twee weken voor. alles verliep van een leien dakje, maar je moet ontzettend strikt zijn en opletten. voor mij was het een gewone werkdag. als je dus je bruiloft organiseert, laat het dan door een ander doen. deze heeft namelijk veel meer tijd en geduld om alles in de gaten te houden.
    Hmmmmmm OK en waar kan ik je bereiken
    "Only God can judge me"

  10. #10
    ~As sweet as candy~

    Reacties
    4.788
    18-04-2002

    Origineel gepost door azina17
    Ik ook VERBODEN VOOR KINDEREN, behalve mijn lieve zusje en broertje en zijn broertje......
    Meer niet.....
    dat doet me denken aan de bruiloft van mijn neef om 18.00 werden alle kinderen verzameld en gingen ze zahma eten en ze kregen allemaal cola te drinken hun natuurlijk blij, maar ze wisten niet dat daar een slaapmiddel in zat dus van hun hebben we de rest van de avond geen last gehad..........
    Zonder kinderen? Hoe wou je dat gaan regelen? Ten eerste hoe zorg je voor oppas, en ten tweede denk je nou echt dat alle familieleden het daarmee eens zijn dat ze hun kinderen niet mee mogen nemen. Ik neem aan dat je al je familie erbij wilt hebben, en dat betekent nou eenmaal dat er kinderen bij zijn.
    Ik heb ook weleens gehoord dat er een slaapmiddel in de cola wordt gedaan, is dat wel verantwoord en kan dat geen kwaad? En weten die ouders ervan?

  11. #11
    aya ralla bouya

    Reacties
    4.347
    25-02-2002

    Origineel gepost door 7eloua


    Zonder kinderen? Hoe wou je dat gaan regelen? Ten eerste hoe zorg je voor oppas, en ten tweede denk je nou echt dat alle familieleden het daarmee eens zijn dat ze hun kinderen niet mee mogen nemen. Ik neem aan dat je al je familie erbij wilt hebben, en dat betekent nou eenmaal dat er kinderen bij zijn.
    Ik heb ook weleens gehoord dat er een slaapmiddel in de cola wordt gedaan, is dat wel verantwoord en kan dat geen kwaad? En weten die ouders ervan?

    damn je haalt de woorden uit mijn mond!!!!

    waarom moeten de gasten hun kinderen thuis laten???
    dus jouw neefje's en nichtje's mogen niet komen???

    nou leuke nicht hebben ze dan!!!

    als later hun vrienden(innen)
    over trouwfeesten van hun familie gaan praten moeten hun zeggen bij mijn nicht was het verboden voor kinderen !!!!!!
    dat vindt ik echt slap wollah

    en dan nog slaap midel in de cola doen !!!!(is jouw familie wel goed bij hun hoofd??? hoe durven jullie iemand's andere kinderente vergiftegen!!!
    jullie zijn echt raar hoop dat die kinderen ooit bij jullie diareepeoder in de drank doen !!! kijken hoe julie dan gaan doen !!!)

    ooit wordt het pay back time!!!!


    en seloua als oke???

    heb laats nog een pmtje gestuurd maar heb nog niets ontvangen


    =emsoem=
    oday ghis wo edjzoun, sfayie ra tsensouna
    aday iedar ofous esinien d'l kiya...

  12. #12
    ~As sweet as candy~

    Reacties
    4.788
    18-04-2002

    hai ems
    hier is alles oke hoe is het daar op mars? haha grapjuh ( weet je toch ) ik heb jou ook een pm gestuurd, maar waarschijnlijk heb je die niet ontvangen., ik zal em nog een keer sturen.

    beslama 7eloua

  13. #13
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Re: De Grote Dag

    Origineel gepost door Amanatallah
    Ben nieuwsgierig hoe jij je bruiloft wilt organiseren.

    Groot....klein...zaal...thuis...moskee!!(dat kan ook)...eten laten maken...eten laten bezorgen etc...etc...
    Ik zou graag een niet te grote feest willen...alleen met mij familie , goede kennissen en mijn vriendinnen......
    Verder wil ik het graag bij mijn ouders willen houden(absoluut geen zaal)

    Wat ik ook wil is dat op de grote dag(als de bruidegom het bruid op haalt)...al mijn zussen en moeder in het wit gekleed zijn(witte tksjita's) en mijn broers en vader witte djellaba's met zo een rode hoedje op hun hoofd..............

    hmmmm....ik zit nu al weg te dromen .....
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  14. #14
    GoD BleSS YOu ALL

    Reacties
    273
    07-02-2002

    Hmmmm wat ik wil

    Is GEEN feest !!!!!!Dat gedoe hoeft ECht niet voor me, word daar zelfs een beetje benauwd van als ik naar trouwfeestenga!!!

     

    Ik wil het liefst in Las Vegas trouwen en me verkleden als Uhhh Bonnie dat beroemde gangsterkoppeltje Bonnie en Clyde

    Maar dat gaat pas door als mijn Clyde vind
    Life is a bi.tch, so am i