1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Muziek speciaal voor het zetten van el henna

    Citaat Geplaatst door bent_alhalaal
    Salaam mensen,

    een familielid van me gaat trouwen, en ik vroeg me af of iemand tips heeft voor muziek voor het zetten van el henna. Maakt niet uit of het voor de bruid of bruidegom is ...... ik hoop van jullie te horen!
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    106
    09-04-2003

    laat een paar oude tantes die in rkempo hebben geleefd .henni neg damimoen zingen en geniet

    vervelend ben ik he ik ben me aan het vervelen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    137
    26-11-2003

    kijk zuster,

    jij helpt je zuster tot het plegen van een zonde,
    als je echt een gelovige zuster bent van haar, geef haar dan een nasieha om geen muziek op te zetten. maar zet anasheed op bv. wat is mooier dan dat? het hoort toch een rustige gezellige avond te zijn toch?

    sorry hoor, maar je wil je familielid een dienst bewijzen maar dat doe je door haar huwelijk met een slecht begin te beginnen.

    waarom denken wij niet ff logisch??

    als je weet dat je dat slechts gaat gebeuren als je dat gaat doen, dan doe je dat toch niet? waarom geloven jullie dan niet dat Allah swt jullie huwelijk niet zal zegenen als het begint met fitna??! ZIEN JULLIE DAN NIET??

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    768
    01-01-2002

    Nouja zeg , hoezo die uit rkempoe komen ??

    Erg nep en begrijp uberhaupt niet waarom ik er op in gegaan ben maar goed...

    Meid koop de laaroussa cd vol 3... je hebt er een henna nummer van el ghazali, voor de rest zou ik zeggen neem , instrumentale chaabi en laat em gewoom op , klinkt erg goed vind ik ...... want een heel cd voor henna kan je niet vinden..

    Tenzij je ze gaat uitzoeken en ze verzamelt en ze uiteindelijk op 1 of meerdere cd's brand...

    Suc6 meid..

    P.s je hebt wel veel berberse cd's waar meerdere henna nummers op zitten maar dan zou ik het toch liever live wil hebben , lekker met l bendir tussen m n tantes en nichten inzitten... en lekker vals meezingen

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    106
    09-04-2003

    jongejonge jonge

    je kan je hier niks zeggen of iedereen is snel beledigd.ik zelf ben een beberse en vind het prachtig als er op een henna dag oude liederen gezongen worden.ben ook altijd mee aan het zingen(wel vals maar ja)dus ik bedoelde het echt niet gemeen.enne wat betreft madam die denkt dat zij de juiste islam volgt ben blij dat niet iedereen als jou denkt.volg jij maar lekker die neppe ahadiths van je .ik geniet lekker van de muziek en ik geloof niet dat ik daarvoor in de hel zal verbranden.daarvoor is allah veelste lief.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    52
    20-11-2003

    Lolla ik geef je helemaal gelijk maar ja zo lang wij maar vals meezingen tijdens de henna

    Groetjes en dikke kus Ranya
    One Smile is enough to make you fall in love!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    106
    09-04-2003

    dank je wel ranja, en lang leve de humor
    xxxx