1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    11
    29-04-2003

    Van school gestuurde Marokkaan(artikel Nieuwe revu)

    Ik heb net dat artikel gelezen over die Hamza die van school is gestuurd na een uit de hand gelopen stoeipartij met een leraar. Toen ik de voorkant zag dacht ik meteen zijn ze weer bezig, de media? Er stond namelijk zo:

    Hamza(16), Marokkaan
    Van school gestuurd wegens mishandeling van een leraar
    Het verhaal achter een krantenbericht.

    Maar het artikel zelf was wel goed opgezet, want ze lieten namelijk die jongen zelf praten over wat er gebeurd is in plaats van het verhaal klakkeloos over te nemen.
    The streets is watchin so watch you're back

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    302
    17-08-2003

    We hebben al een lerarentekort

    En als ze uit mekaar worden geslagen hebben ze er helemaal geen zin in
    Een Varken staat hoger dan de zogenaamde religieuze mensen die elkander het leven willen beroven.
    Allah heeft dus geen mensen nodig die in zijn naam doden. Verschil Veroorzaakt Verdeeldheid, wees dus een met alles,en behoud jezelf.
    http://www.visionsofheaven.com/articlesIndx.html <---- De Weg naar de liefde voor eenieder die het wil weten.
    Jammer dat jullie niet kunnen beseffen dat de Amerikanen niet de enigen zijn die fout zijn
    Vind Antwoord op je levensvragen(Serieus) http://www.wayti.comEr is iets fundamenteels mis met een Arabier die geen bier drinkt.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    11
    29-04-2003

    Origineel gepost door HeyoanQT
    We hebben al een lerarentekort

    En als ze uit mekaar worden geslagen hebben ze er helemaal geen zin in
    Ik zou maar eerst dat artikel lezen want die leraar zat zelf fout en er was niet eesn sprake van mishandeling.
    The streets is watchin so watch you're back

  4. #4
    Mo-Slim

    Reacties
    105
    31-05-2002

    Ik heb het ook gelezen, en dit keer lijkt die Marokkaan toch gelijk te hebben, aangezien er vrijwel alle getuigen het als een uit de hand gelopen grap uitlegden, en de leraar was ook geen liverdje met zijn opmerkingen!
    O Allah, help mij, ik heb zo veel pijn... .. .

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    11
    29-04-2003

    Origineel gepost door bent_alhalaal
    hmmmmmmmmm ik ben wel benieuwd wie jij bent, want dan is mijn vraag ken jij die leraar?
    ik ken die leraar niet maar ik baseer me op de getuigenverklaringen die in dat artikel staan
    The streets is watchin so watch you're back

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    113
    13-05-2003

    Origineel gepost door straatmoker
    ik ken die leraar niet maar ik baseer me op de getuigenverklaringen die in dat artikel staan

    toch heb je gelijk ik ken hamza