1. #1
    Nachtmerrie.

    Reacties
    2.855
    16-07-2006

    Als je gezegend bent met een mooi uiterlijk.

    Dan heb je meer kans/geluk in 't leven.


    - Eens of oneens.

    Trouwen?

    Nu ook via de kabels.

    www.marokko.nl


  2. #2
    Ik leef in jou..

    Reacties
    13.471
    26-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Klopt niet

    Ben super mooi, maar welou liefdes geluk
    Enige geluk is, dat op arbeidsmarkt, en familie
    __________________________________________________ _________ __

    N.G.L.; Mi Amor Mi Corazon


  3. #3
    Life's a Bitch

    Reacties
    30
    12-12-2007

    Meer kans: Eens
    Meer geluk: Oneens

  4. #4
    Nachtmerrie.

    Reacties
    2.855
    16-07-2006

    Citaat Geplaatst door MissesD Bekijk reactie
    Klopt niet

    Ben super mooi, maar welou liefdes geluk
    Enige geluk is, dat op arbeidsmarkt, en familie

    Das meer dan genoeg geluk joh, - wát moet je met liefde.

    Trouwen?

    Nu ook via de kabels.

    www.marokko.nl


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14.895
    24-09-2007

    Ik weet niet of ik mooi ben.

    Maar geluk heb ik niet.

  6. #6
    You Know By Yourself

    Reacties
    9.252
    14-10-2006

    MVC Premium MVC Premium
    dat is onzin....
    Free Gaza

  7. #7
    Bijna Lid

    Reacties
    1.650
    23-04-2006

    De kansen die je hebt verschillen. Ik heb wel eens gelezen dat iemand die een 'mooier' uiterlijk heeft, eerder kans heeft op een baan dan iemand die er minder goed uit ziet.

    Maar los van dat artikel, heb je zelf ook de kans om te zorgen dat je je gelukig voelt als mens. Elk mens kan tegenwoordig een opleiding voltooien, en zo een beter bestaansrecht opbouwen.

    Maar, ik denk dat je het nu hebt over het gelukkig voelen in het algemeen.
    Mijn mening: men voelt zich pas echt gelukkig, als hij/zij zijn tekortkomingen aanvaard. Men moet in zijn achterhoofd houden, dat geluk is wat jij ervan maakt, ondanks de omstandigheden. Men moet zichzelf nemen zoals hij of zij is, pas dan en alleen pas dan zul je gelukkig zijn. Uiterlijk is maar van tijdelijk aard, men wordt oud en de rimpels en grijze haren zullen komen. Ik weet dat er mensen zijn die met name door hun uiterlijk, erg naast hun schoenen lopen. Wat zijn ze zonder dat uiterlijk? Geloof me, de dingen aanvaarden zoals ze zijn, blij zijn met wat je bent en niet wie je bent dat is wijsheid.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    65
    06-03-2006

    Mensen verwachten wel meer van je als je mooi bent... Maar denk niet meer kans of geluk
    Het mooiste wat je kunt worden: Is jezelf

  9. #9
    Nachtmerrie.

    Reacties
    2.855
    16-07-2006

    Citaat Geplaatst door Doc Bekijk reactie
    De kansen die je hebt verschillen. Ik heb wel eens gelezen dat iemand die een 'mooier' uiterlijk heeft, eerder kans heeft op een baan dan iemand die er minder goed uit ziet.

    Maar los van dat artikel, heb je zelf ook de kans om te zorgen dat je je gelukig voelt als mens. Elk mens kan tegenwoordig een opleiding voltooien, en zo een beter bestaansrecht opbouwen.

    Maar, ik denk dat je het nu hebt over het gelukkig voelen in het algemeen.
    Mijn mening: men voelt zich pas echt gelukkig, als hij/zij zijn tekortkomingen aanvaard. Men moet in zijn achterhoofd houden, dat geluk is wat jij ervan maakt, ondanks de omstandigheden. Men moet zichzelf nemen zoals hij of zij is, pas dan en alleen pas dan zul je gelukkig zijn. Uiterlijk is maar van tijdelijk aard, men wordt oud en de rimpels en grijze haren zullen komen. Ik weet dat er mensen zijn die met name door hun uiterlijk, erg naast hun schoenen lopen. Wat zijn ze zonder dat uiterlijk? Geloof me, de dingen aanvaarden zoals ze zijn, blij zijn met wat je bent en niet wie je bent dat is wijsheid.
    Heel mooi gezegd

    Trouwen?

    Nu ook via de kabels.

    www.marokko.nl


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.714
    28-04-2004

    Citaat Geplaatst door BlackDiamant Bekijk reactie
    Dan heb je meer kans/geluk in 't leven.


    - Eens of oneens.
    Op bepaalde gebieden zou het je wel makelijker maken ja
    dus juist

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    8
    23-07-2006

    uiterlijk brengt men bij elkaar en inerlijk houd men bijelkaar duus als je supper knap bent maar en verot inerlijk hebt dan heb je daar niks aan teminste mijn meningg...........


    En dat ik ook met baantjes als je knap bent maar een kreng of je doet het niet goed hebben ze niks aan je....

    Duus oneens

  12. #12
    Vlindertjuh

    Reacties
    1.858
    25-01-2008

    Citaat Geplaatst door Doc Bekijk reactie
    De kansen die je hebt verschillen. Ik heb wel eens gelezen dat iemand die een 'mooier' uiterlijk heeft, eerder kans heeft op een baan dan iemand die er minder goed uit ziet.

    Maar los van dat artikel, heb je zelf ook de kans om te zorgen dat je je gelukig voelt als mens. Elk mens kan tegenwoordig een opleiding voltooien, en zo een beter bestaansrecht opbouwen.

    Maar, ik denk dat je het nu hebt over het gelukkig voelen in het algemeen.
    Mijn mening: men voelt zich pas echt gelukkig, als hij/zij zijn tekortkomingen aanvaard. Men moet in zijn achterhoofd houden, dat geluk is wat jij ervan maakt, ondanks de omstandigheden. Men moet zichzelf nemen zoals hij of zij is, pas dan en alleen pas dan zul je gelukkig zijn. Uiterlijk is maar van tijdelijk aard, men wordt oud en de rimpels en grijze haren zullen komen. Ik weet dat er mensen zijn die met name door hun uiterlijk, erg naast hun schoenen lopen. Wat zijn ze zonder dat uiterlijk? Geloof me, de dingen aanvaarden zoals ze zijn, blij zijn met wat je bent en niet wie je bent dat is wijsheid.
    Mooi verwoord

    Wie zich gelukkig voelt met het geluk van andere bezit een rijkdom zonder grenzen!



  13. #13
    Engelse / Duitse

    Reacties
    7.344
    27-06-2006

    Citaat Geplaatst door BlackDiamant Bekijk reactie
    Dan heb je meer kans/geluk in 't leven.


    - Eens of oneens.

    Op werkgebied biedt een ''mooi'' uiterlijk zeker voordelen, uit onderzoek gebleken...

    Maar een ''mooi'' uiterlijk is geen graadmeter voor een gelukkiger liefdesleven, in geen geval...

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.617
    24-02-2006

    Als je dan nog een minimale portie slimheid hebt om op z'n minst de schijn hoog te houden, dan heb je misschien wel wat meer kans waar je ook wat mee bent ja ...
    "Knowledge is understanding that a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad."

  15. #15
    Engelse / Duitse

    Reacties
    7.344
    27-06-2006

    Citaat Geplaatst door zinanadoria Bekijk reactie
    uiterlijk brengt men bij elkaar en inerlijk houd men bijelkaar duus als je supper knap bent maar en verot inerlijk hebt dan heb je daar niks aan teminste mijn meningg...........


    En dat ik ook met baantjes als je knap bent maar een kreng of je doet het niet goed hebben ze niks aan je....

    Duus oneens

    Mss dat uiterlijk jou meer aantrekt dan het innerlijk, wat als het uiterlijk jou aantrekt en je daar zo verblind door bent dat je pas té laat inziet dat het innerlijk verrot is.. Vandaar het grote aantal scheidingen binnen de Marokkaanse gemeenschap..