1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    25
    12-08-2007

    gevecht

    ik zit in de eerste en ga met de opebare vervoer en ik ging altijd met de zelfde tram tram 21,23,8,25 dus ik ga naar school .Dus ik ga naar school en ik kwam zo op school en ik werd steeds slechter op school en toen kwam het aan ik kreeg mijn raport het was helemaal in orde dus ik dacht he hoe kan dit ik deed toch niet mijn best

    en daarna was het steeds beter en beter ik had kans op tl of havo dus ik dacht is goed ik ga men best doen en ik hoorde dat naar vakatie zouden gaan en ik ging naar marroko voor 3weken en daar ging het mis en daar had ik problemen ik kwam van maroko en ging naar school en ging steeds achter uit en ik was zelfs bijna geschorst en ging vaker vechte ik had zoveel probleme en ging met de verkerde mensen om ik ging met de andere tram daar hadden ze altijd riwana en op een keer kwam er politie in de tram undechover politie ze gingen in de tram en ze reden tot metro en daar wouden ze de tram kapot maken maar de deur ging te snel open en een jong werd er uit gegooid en was bewusteloos en daaarna kwam er een jonge en gaf vol op een stoot in de gezicht van de politie en sprong deruit en wou weg rennen maar de politie sloeg hem gelijk neer en werden gelijk naar de politiebureu gebracht

  2. #2
    Luister dan.

    Reacties
    4.092
    24-09-2007

    Wel leuk hoe je het verteld

  3. #3
    ღ ...Incha 'Allah!

    Reacties
    323
    19-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    ahahaha deze klaart de boel hier


    egt grappig joh

    ღ ...De Profeet (Salla Allahu 3alaihi wa Sallam) zei: "Als Allah de mensen liefheeft, dan beproeft Hij hen."


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    25
    12-08-2007

    is echt gebeurt sat erin