1. #1
    A Man With Style

    Reacties
    183
    26-09-2002

    Herkennen Jullie Dit..

    Je hebt een pracht van een buurman. Hij staat altijd voor jullie klaar helpt met verbouwen en is altijd bereid alles met jullie te delen. Alleen is er 1ding hij is ongelovig. Jij weet dat hij Djahanama in gaat ookal is hij/zij een goede vrouw of man. Mensen ben blij en zeer trots dat Allah swt jullie ouders als moslims heeft gemaakt en niet als ongelovigen. Insha Allah zullen deze ongelovigen zich bekeren tot de Islam en plaats mogen nemen in Djenna. Toen wij geboren werden fluisterden onze vaders ''La Illaha Illalah'' in ons oor. Dat waren de eerste woorden die wij hoorde en de laatste moge die Insha Allah hetzelfde zijn La Ilaha Illalah Mohammeden Rasoel Allah. Allah swt vraagt niet veel van ons om in Djenna te komen maar toch komen wij onze daden en plichten niet na. Wij zullen allemaal voor Allah swt komen te staan stel Hij vraagt jou ''zou je zakken vol met goud hebben geruild voor Djenna'' Je Antwoord Ja Natuurlijk Ya Rabi Al3alamien als volgt zegt Hij...''ik vroeg je maar weinig ik wou niets van je alleen dat je goede daden deed maar niets van wat jou is'' ''waarom deed je dat niet''............
    ....Mijn Verlangen Naar Mijn Vaderland Zal Niemand Kunnen Breken ...

  2. #2
    A Man With Style

    Reacties
    183
    26-09-2002

    ...........
    ....Mijn Verlangen Naar Mijn Vaderland Zal Niemand Kunnen Breken ...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    70
    12-11-2002

    Je hebt hier helemaal gelijk in Wadiplayer en ik hoop ook echt vanuit me hart dat de mensen zich nog tot de islam gaan bekeren. De hele wereld weet inmiddels wat het geloof inhoud en het is nu aan hun om er wat mee te doen.

    Allah zal ons allemaal beoordelen op onze goede en slechte daden.

    Groetjes,

    Amira

  4. #4
    A Man With Style

    Reacties
    183
    26-09-2002

    Origineel gepost door Amira778
    Je hebt hier helemaal gelijk in Wadiplayer en ik hoop ook echt vanuit me hart dat de mensen zich nog tot de islam gaan bekeren. De hele wereld weet inmiddels wat het geloof inhoud en het is nu aan hun om er wat mee te doen.

    Allah zal ons allemaal beoordelen op onze goede en slechte daden.

    Groetjes,

    Amira
    Inderdaad Amira Allah swt zal ons beoordelen op onze goede en slechte daden. Natuurlijk wil hij niet dat wij Djehennema in gaan. Hij Allah swt is barmhachtig en wil niemand kwaad doen. Maar wil alleen het goede als wij dat verdienen. Ookal ben je zo slecht als maar wat, als hij wil ga jij Djenna in niemand anders heeft daar wat over te zeggen.
    ....Mijn Verlangen Naar Mijn Vaderland Zal Niemand Kunnen Breken ...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    159
    19-11-2003

    mooi wadi al je woorden klinken gemeend en zijn 100% waar.

    inshallah ya rabi zullen mensen zich gaan realiseren dat denja niet het geen is waar ze zich mee bezig moeten houden. Maar hun hasanth opbouwen voor lagira.

    grt
    Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was
    de hele wereld gelukkig.

  6. #6
    Oem-Juwayria

    Reacties
    24
    31-08-2003

    selam 3lakoum ya agie vie dien,

    Ik vind het allemaal echt goed van je wat je allemaal zegt het is tenslotte alleen maar de waarheid.

    laats zat ik in de moskee toen zou er die dag een 15 jarige nederlands meisje moslim worden. Het was echt prachtig hoe ze de shahada uitsprak echt moi man te mooi om te beschrijven, mashallah. iedereenin die moskee kreeg kippenvel en begon te huilen. toen dat meisje 13 was begon ze met boeken over de islam te lezen en zo.... haar moeder vond het niet goed dat ze moslim werd en zei dus tegen haar '' kind je mag moslima worden nadat je 18 bent tot nu toe ben ik verantwoordelijk voor jou'' het meisje antwoorde hierop'' oh moeder dat kan allemaal wel zo wezen maar wie zegt dat ik nog tot mijn 18de te leven heb. is dit mooi of mooi soebhana-Allah.

    nadat ik naar huis ging en goed begon na tedenken. ik zei zo'' kijk waar wij als moslim's o¨p zo'n jonge leeftijd ons mee bezig houden en kijk waar de niet moslim's zich mee bezig houden. ik vind dit gewoon echt schandalig.

    Allah ieh diena.

    wa 3 lakykoum selaam,

    hadjasoumaya

  7. #7
    Bismilaah

    Reacties
    44
    07-11-2003

    assalamou aleikoum,

    Ik heb van veel mensen meegmaakt dat ze moslims zijn geworden, van verschillende leeftijden. Inshalaah Moge ook jouw buurman een goede moslim worden
    wassalamou aleikoum
    LAILAHA ILLA LAAH MOHAMED RASOULOU LAAH
    islam komt eerst de rest pas later

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    271
    04-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    allah je3awan
    ina lilahi waina ilajhi razioen