1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    wees gerust,mijn kleine meisi

    Wees gerust , mijn kleine meisi
    Ik zal je hartje goed bewaken
    En als ik zere plekjes zie, dan zal
    ik ze met lieve knuffels beter maken


    Slaap jij maar gerust vannacht
    En geef je over aan je dromen,
    Mama trekt haar zwaard voor jou
    als monsters mochten komen.

    Al toon je mij je schaterlach,
    dan zie ik ook teerheid diep verborgen,
    wees gerust,mijn kleine meisi
    Mama zal wel voor je zorgen.


    Droom maar mijn kind.......
    Dromen mag........
    Dromen zijn niet echt........
    Ze zijn net als de wind.......
    Vluchtig...niet als de werkelijkheid...
    Niemand doet je pijn,
    dromen mijn kind,is een zaligheid.


    Nou nu zullen jullie wel denken he, van waar die gedichten, nou die heb ik voor mijn kleine geschreven. Afgelopen nacht is er bij mij een inbraak geweest en daar zijn we best wel van geschrokken, maar in de loop van de dag ging het eigelijk wel weer goed zij ging gewoon naar school, maar ik ben niet naar mijn werk gegaan omdat ik , wel gestrest was.

    nou toen kwam ze van school zijn we naar de winkel geweest nieuwe slot gekocht een alarm, maar niks aan de hand we lachte gewoon als iedere andere dag, maar toen brak de avond, toen ging het echt mis! ze wilde niet slapen begon te huilen wilde dat ik meteen die alarm er op zette en hem uit teste, echt haar ogen waren zo rood van slaap maar dat ze naar boven ging, oooooneeeee, ze zat op de bank tehuilen en zei ik ga nooit meer slapen!!!!!!!!


    ik probeerde me sterk te houden voor haar en hield haar vast tot ze stil werd en in slaap viel! ik heb haar naar boven gebracht en nog even bij der gebleven. ik ben naar beneden gekomen en moest gewoon huilen het leek wel of ik de tranen van de hele dag moest inhalen. Ik wens niemand zoiets want je kunt zo sterk zijn als wat maar als het er op aankomt dan stort alles in. alsvast bedankt voor het lezen en bedankt Yasmina.nl dat ik hier mijn eitje kwijt kon.

    groetjes,




    [Dit bericht is aangepast door camilla27 (aangepast op 11 januari 2002).]

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    98
    26-12-2001

    just remember, Allah is there, taking care of u2!

  3. #3
    Getrouwde Tangawia

    Reacties
    510
    19-12-2001

    SALAAM

    hahahahahahahahahahahaha leila ,ik hahaha...ik...hahahaahah...ik heb me rot gelachen...hahahahahahahahaha!!!!

    camilla zoals dutchspanich moslim zei:allah is er altijd!!!!En nog sterekte.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    HE SISSI KEN JE ME MISSCHIEN EVEN VERTELLEN WAT ER VALT TE LACHEN!!!!! DAT LEILA ZO'N REACTIE GEEFT HEBBEN WE WEL KUNNEN VERWACHTEN VAN HAAR MAAR DAT ER IEMAND OM MOET LACHEN VIND IK ERG LAAG!!!!!!! HE LEILA DOE MIJ EEN PLEZIER,ALS IEMAND EEN TOPIC PLAATS ZO ALS DEZE BV REAGEER ER DAN NIET OP.

    GROETJES,

    [Dit bericht is aangepast door camilla27 (aangepast op 12 januari 2002).]

    [Dit bericht is aangepast door camilla27 (aangepast op 12 januari 2002).]

  5. #5
    Getrouwde Tangawia

    Reacties
    510
    19-12-2001

    SALAAM

    HE MENSEN......CAMILLA...heb ik iets fouts gedaan??????Nou ik vindt van niet ,want ik heb echt gelachen om wat leila heeft gezegd en dat is niet fout toch?????Oke ,sorry ,maar ik denk niet dat lachen haram is!!!!!

    SISSI

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    wie heeft het over haram?

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    geen probleem meid,het is niet hoe ik het op vatte,want mij heb je niet zien reageren er op. het is hoe andere het op vatten. maar goed meid als ik je niet langer kende dan vandaag dan had ik je uitgescholden als die ene je weet wel hihi, maar ach een belg blijft een belg hihi geintje groetjes en tot mails.


    [Dit bericht is aangepast door camilla27 (aangepast op 12 januari 2002).]

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-10-2001

    dankje tilila en het gaat nu beter, ze heeft gister alleen geslapen en ze is uit haar eigen naar boven gegaan, maar ja wel nadat ze zeker wist dat ik nieuwe sloten heb gekocht en een allarm,

    groetjes,

    [Dit bericht is aangepast door camilla27 (aangepast op 13 januari 2002).]

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    22
    26-10-2003

    Origineel gepost door sissi
    SALAAM

    hahahahahahahahahahahaha leila ,ik hahaha...ik...hahahaahah...ik heb me rot gelachen...hahahahahahahahaha!!!!

    camilla zoals dutchspanich moslim zei:allah is er altijd!!!!En nog sterekte.