1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    16
    27-06-2002

    Gezocht trouwjurk

    Hello,

    Ik ben op zoek naar een mooie trouwjurk. Heb jij er nog 1 in de kast hangen laat het me even weten.

    Alsvast bedankt.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    293
    12-08-2002

    welke maat?
    ik ken iemand die er 1 heeft is maat 36

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16
    27-06-2002

    Sorry was even vergeten de maat erbij te vermelden.
    Ik ben volslank (ha, ha, ha). Dus maat 44 is prima.

    Sorry ladies met de jurken met maatje 36 ik pas er helaas niet in. Wel bedankt voor je reactie.

    Groetjes

  4. #4
    Living la vida locca

    Reacties
    3.285
    14-08-2002

    hehe eindelijk 's iemand die geen maatje 34/36 heeft :-)

    ik heb er 1 thuis hangen, ik heb 'm voor 1200 gulden gekocht in een boutique, je mag 'm hebben voor 250 euro incl accessoires
    Ik vind het altijd zo moeilijk m te beschrijven: wit met pareltjes op het bovenlijfje, uitstaande rok, de stof is van dat gladde ruisende. Geen mouwen (soort hempje vorm) maar ik heb er een soort jasje bij als je geen blote armen wilt laten zien. Geen diepe decollete. Sluier (kort model) en schoenen (open hiel met hakje) zitten er zoals gezegd ook bij.
    Oh ja, hoepel mocht ik van die winkel lenen dus die zit er niet bij.
    Gestoomd, clean en al.

    Als het je wat lijkt lees ik het wel.
    Niets is wat het lijkt

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    539
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Een hele goede alternatief is een bruidsjurk huren! veel goedkoper, en daarna zit je niet met een bruidsjurk in je kledingkast.

    Ik heb zelf een hele mooie bruidsjurk in Brussel gehuurd.Ik was niet veel kwijt 100 euro inclusief hoepelrok. (IN Nederland liggen de prijzen iets hoger)Als je meer info wilt kun je me emailen op sabra1976@hotmail.com
    Think for yourself

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    539
    25-06-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Herstel bovenstaande bericht: 100 euro moet 200 euro zijn! errrrug goedkoop vinden jullie niet!! En echt waar het waren hele mooie jurken waar ik uit kon kiezen.
    Think for yourself

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    18
    26-09-2002

    Oja Sabra, waar zijn die bruidswinkels dan waar jij je jurk hebt gehuurd???
    Stitou, The One and Only A Waaah!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    104
    18-07-2002

    ik heb nog een hele mooie

    hallo
    ik heb nog een mooie trouwjurk
    ik kan het aan je verhuren maar als je het wil over kopen mag ook.
    ik heb me trouwjurk nog maar een half jaar hij is nog heel erg schoon er met alles erop en eraan.
    mail me maar

    isakendisa@hotmail.com

    beslama
    de genade van onze heer is neergedaald en de mooiste dag staat aan de deur van jullie hart open jullie hart en moge allah je het mooiste geven insallah amien

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    18
    06-10-2002

    HOI IK HEB OOK EEN BRUIDSJURK DUS ALS JE INTRESSE HEBT HOOR IK VAN JE EN OVER DE PRIJS KUNNEN WE ALTIJD PRATEN ibtissam_555@hotmail.com

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    30
    26-01-2006

    ik heb een trouwjurk maat 36 een prachtige eenvoudige jurk