1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Meisjes verkracht

    Citaat Geplaatst door Nezha
    Ik ben nieuw hier en ken een meisje die verkracht is toen ze van school naar huis liep. Normaal loopt ze altijd met haar broer en zus, maar dit keer hadden ze stage. Het meisje moest precies op de dag dat haar zus en broer stage begonnen alleen lopen. De jongen die haar had verkracht was een Marokkaan en ik schaam mij daarvoor. Bijna alle Marokkanen klagen over het feit dat sommige meisjes hoerige kleding aanhebben en dus het schuld is van dit soort meisjes dat ze verkracht worden. Nou, deze meisje had een hoofddoek en hield zich aan de Islam. Ik weet niet hoe Marokkanen het lef hebben over meisjes te klagen. Wetende dat ze toch geen onderscheid maken tuseen goede meisjes en slechte meisjes. Trouwens, jongens hebben het recht niet om meisjes te intimideren of in het ergste geval te verkrachten ook al zijn ze niet " goed" .
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    249
    21-07-2002

    he nezha als jij nieuw bent hoe is het jou dan gelukt om hier een eigen verhaal\discussie te plaatsen? mij lukt dat niet ik kan alleen maar reageren op anderen! en ik wil dolgraag een pagina plaatsen please help mij!
    hallo allemaal have a nice day!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    249
    21-07-2002

    waarom vindt je dat dom? ik kan gewoon geen eigen verhaal plaatsen en wil weten hoe dat moet! want dat lukt mij niet
    hallo allemaal have a nice day!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    30
    28-08-2002

    Re: Meisjes verkracht

    Origineel gepost door Nezha
    Ik ben nieuw hier en ken een meisje die verkracht is toen ze van school naar huis liep. Normaal loopt ze altijd met haar broer en zus, maar dit keer hadden ze stage. Het meisje moest precies op de dag dat haar zus en broer stage begonnen alleen lopen. De jongen die haar had verkracht was een Marokkaan en ik schaam mij daarvoor. Bijna alle Marokkanen klagen over het feit dat sommige meisjes hoerige kleding aanhebben en dus het schuld is van dit soort meisjes dat ze verkracht worden. Nou, deze meisje had een hoofddoek en hield zich aan de Islam. Ik weet niet hoe Marokkanen het lef hebben over meisjes te klagen. Wetende dat ze toch geen onderscheid maken tuseen goede meisjes en slechte meisjes. Trouwens, jongens hebben het recht niet om meisjes te intimideren of in het ergste geval te verkrachten ook al zijn ze niet " goed" .
    heb je niks te doen!!!! ga buiten spelen
    iharmash van tegenwoordig
    me and my girlfriend,we are darker than the darkest night!!!!!!!!!!!!!!

  5. #5
    De Lekkerste

    Reacties
    1.448
    04-03-2002

    nou nou mister from al hoceima.....deze meid wil gewoon een verhaal kwijt!........be relax.........en voel je niet aangevallen.....dat is nu ook niet haar bedoeling denk ik!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    19
    12-12-2002

    salaam,

    ik wou eff iets kwijt over dit onderwerp.

    ik vind het soms best vreemd om dit te horen omdat alle jongens die ik ken dit niet in hun hoofd zouden halen het te doen, maar ja waar je goed hebt heb je ook kwaad. mouhim, dat meisje doet die hoofddoek met ni'ja en die straalt een soort besherming uit. Dus niemand kan haar aanspreken op een manier van'ik vind je leuk'. kennelijk zien bepaalde jongens dit( niet alle jongens) als een bedrijging, al snap ik niet waarom, misschien dat het een soort machtspel is allah ou3lam.of dat ze alle meisjes over een kam scheren. Het is inderdaad belangrijk als we gezamelijk hier meer aandacht aan geven. dus laten we het meisje niet gelijk aan vallen maar laten we hier over praten.

    In alle opzichten zijn de meiden met hoofddoek(met ni'ja) de slachtoffer van dergelijke zaken. waarom? blijft voor mij een raadsel.


  7. #7
    ~*~LovE Is MaGic~*~

    Reacties
    861
    12-11-2002

    Re: Re: Meisjes verkracht

    Origineel gepost door Skairie
    heb je niks te doen!!!! ga buiten spelen
    iharmash van tegenwoordig

    [GLOW=skyblue]ik weet niet hoor maar volgens mij voel jij je behoorlijk aangesproke....
    dit soort probleme moet je serieus aanpakke..sow dus ga er maar goed over nadenken... [/GLOW]
    -

  8. #8
    Sallie

    Reacties
    364
    18-10-2002

    JA IK VIND DIT OOK NIET NORMAAL KAN TOCH NIET ZO EN DEMACASA18 IK BEN HET HELEMAAL MET JE EENS DIE JONGENS DIE IK KEN ZOUDEN OOK NOIIT ZOIETS DOEN IS TOCH NIET NORMAAL MAN MAARJA JE HEBT NOU EENMAAL VAN DIE SAICO MENSEN


    -XXXXXXXXXXXXXXXXX- SALOUA
    "Kijk niet naar hoe Klein de zonde is, maar denk aan Degene Die je ongehoorzaam bent geweest"

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    27
    18-11-2002

    ik vind het heel erg wat er is gebeurt met dat meisje. het heeft niets met een hoofddoek te maken. ze zeggen dat meisjes die dat nie dragen en er gewoon modieus bij lopen er om vragen om verkracht te worden of dat iemand hun lastig valt. dat is nie zo. ik ben ook een meisje dat verkracht is en draag geen hoofddoek ma ben gewoon normaal gekleed. spijkerbroek met truitje d'r boven. gewoon normaal. en ben verkracht door een vieze oude man met kinderen en een vrouw. toen hij klaar was met mij zei hij dat hij kinderen had en liet de foto's zien. die viezerik. ik heb het aan niemand vertelt ma het heeft niet met uiterlijk te maken of wat dan ook. het is allemaal mektab.

    Kussie Siham

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    181
    06-10-2002

    Ik wou even reageren op sihem. Ik vind het heel erg voor je en ik denk dat het toch beter om het te vertellen aan iemand. Omdat het op de een of de ander manier toch uit zal komen.

    Ik hoop dat je iemand kan vinden om er mee te praten.

    Kus Amira

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    27
    18-11-2002

    ja dankje amira1 en superJLO en ik heb geen aangifte gedaan want dan zouden mijn ouders er ook achter komen. dus ja. ik denk er nog vaak aan ma heb het geaccepteerd het was mektab. ma dankje voor jullie reactie. alleen mijn beste vriendin weet het trouwens

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    22
    25-12-2002

    GEEN ENKELE MAN HEEFT HET RECHT OP EEN MEISJE TE VERKRACHTEN. HET MAAKT NIKS UIT HOE ZE ERBIJ LOOPT. MODIEUS , SPORTIEF, SLETTERIG OF MET HOOFDDOEK. ZOIETS MAG GEWOON NIET GEBEUREN!!!
    EN ALS ER MENSEN ZIJN DIE VINDEN DAT EEN MEISJE HET VERDIEND HEEFT OM VERKRACHT TE WORDEN ALLEEN OMDAT ZE ER "MODIEUS"UITZIET DAN BEN JE NOG DOMMER DAN DE ACHTERKANT VAN EEN VIEZE VARKEN.

    -----------------------------------------

    IF ALLAH BRINGS YOU TO IT HE WILL BRING YOU THROUGH IT.

  13. #13
    Uhuu ?

    Reacties
    53
    01-06-2006

    DOEE FF NORMAAl (T**T)

    Citaat Geplaatst door Skairie
    heb je niks te doen!!!! ga buiten spelen
    iharmash van tegenwoordig

    Waarom reageer Je zo!!
    JULLIE WETEN ALS EEN MEISJE BIJ DE MOSLIM NIET MEER MAAGD IS(ONTMAAGD)
    KAN ZE NIET MEER TROUWEN!!

  14. #14
    BOE

    Reacties
    59
    04-05-2008

    Je Hebt Echt Gelijk Emira77 Niemand Heeft Het Recht Om Iemand Te Verkrachten Wollah Maar Wie Het Is Over Komen Is Mekteb Maar Jah Ik Zou Er Wel Over Gaan Praten Of Ik Ga Zelf De Politie Bellen Van Hij Heeft Mijn Verkracht En Dan Als Je Dan Nog Z'n Telefoon Nr. Hebt Zal Ik Zeggen Van Hier Zijn Telefoon Nr. Klaar Dat Van Als Hij Opneemt Dat Ze Weten Waar Hij Zit.



    ----------------------------------------------------
    If Allah Brings You To It He Will Bring You Through It

  15. #15
    100% MissTamazight

    Reacties
    28
    24-04-2009

    tazzz dit slaat negerns op