1. #1
    ewa

    Reacties
    60
    22-05-2006

    Wie kent Hadda "Camacho" nog

    Hij maakte 2 werelddoelpunten op WK 98
    Zo'n spits heeft Marokko nodig.

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    41
    25-11-2006

    Citaat Geplaatst door maghrebi18 Bekijk reactie
    Hij maakte 2 werelddoelpunten op WK 98
    Zo'n spits heeft Marokko nodig.
    ja klopt
    de ouwe mooie tijden

  3. #3
    [E]igen [W]ereld

    Reacties
    330
    19-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    hij was zeker killer
    hoi

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    4.608
    14-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    randdebiel was dat zeg!@ Ik heb groen en geel geergerd aan die gast. Had 308484737873 kansen nodig om een goal te maken schapenboer!
    "Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience."


  5. #5
    AIT SAID

    Reacties
    3.187
    17-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Mooie oude tijden, maar dan heb je het over 1998.

    9.5 jaar terug, prachtig prachtig.

    Wallah mooie tijd.

    Hadda met Bassir voorin, Chippo was toen heel erg goed. M. Hadji was dodelijk. Naybet enzo pfff.

    Wat is Marokko nu wat wat .

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    4.608
    14-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Bepper86 Bekijk reactie
    Mooie oude tijden, maar dan heb je het over 1998.

    9.5 jaar terug, prachtig prachtig.

    Wallah mooie tijd.

    Hadda met Bassir voorin, Chippo was toen heel erg goed. M. Hadji was dodelijk. Naybet enzo pfff.

    Wat is Marokko nu wat wat .

    marokko van nu en de potentie is 30x beter , alleen worden verkeerde mensen geselcteerd / opgesteld of staan op verkeerde plek.
    "Never argue with an idiot. They drag you down to their level then beat you with experience."


  7. #7
    Boulah! Boulah!

    Reacties
    3.377
    07-01-2008

    Citaat Geplaatst door Bepper86 Bekijk reactie
    Mooie oude tijden, maar dan heb je het over 1998.

    9.5 jaar terug, prachtig prachtig.

    Wallah mooie tijd.

    Hadda met Bassir voorin, Chippo was toen heel erg goed. M. Hadji was dodelijk. Naybet enzo pfff.

    Wat is Marokko nu wat wat .
    1o jaar geleden al weer
    marokkaanse supporters hebben het zwaar te verduren msakien

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.623
    11-09-2007

    Niet overdrijven 3aoued dat marokko van toen speelde alleen een redelijk WK verder was het ook niks speciaals. Hadji, naybet en bassir waren goed maar dat was het dan ook.. veel klungelig voetbal, veel te veel geloop met de bal..

    Maar het probleem nu is we missen breedte in de selectie. Vergelijk het grotendeel van de basiself met de wissels.. te groot verschil. En daarnaast mist dit marokko nog een nr. 10 een goede linksback en een killer voorin.

    Maar het olympisch elftal van 2005 gaat binnenkort langzamerhand deels het grote marokko worden en daar zitten wel wat talenten bij als je de huidige a-selectie neemt en daarvan de zwakste schakels vervangt met el zhar, benjelloun, iajour, elhamdaoui, elahmadi, zemmama, boussoufa, rami en rabeh dan ben je al een heel stuk verder.

  9. #9
    AIT SAID

    Reacties
    3.187
    17-08-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door zaki_klawie Bekijk reactie
    marokko van nu en de potentie is 30x beter , alleen worden verkeerde mensen geselcteerd / opgesteld of staan op verkeerde plek.
    Hoe kan het Marokko van nu 30x beter zijn als er vekeerde spelers worden opgesteld/geselecteerd ?

  10. #10
    Boulah! Boulah!

    Reacties
    3.377
    07-01-2008

    Citaat Geplaatst door Ssmile Bekijk reactie
    Het lijkt wel gisteren dat ik nog wk plaatjes van 1998 zat te ruilen

    ik weet nog dat er overdreven veell stickers van bassir bijzaten
    98 asahbi.. toen kreeg ik 3 gulden zakgeld per week
    tijd vliegt.. niet normaal asahbi.


    Citaat Geplaatst door Y86 Bekijk reactie
    Niet overdrijven 3aoued dat marokko van toen speelde alleen een redelijk WK verder was het ook niks speciaals. Hadji, naybet en bassir waren goed maar dat was het dan ook.. veel klungelig voetbal, veel te veel geloop met de bal..

    Maar het probleem nu is we missen breedte in de selectie. Vergelijk het grotendeel van de basiself met de wissels.. te groot verschil. En daarnaast mist dit marokko nog een nr. 10 een goede linksback en een killer voorin.

    Maar het olympisch elftal van 2005 gaat binnenkort langzamerhand deels het grote marokko worden en daar zitten wel wat talenten bij als je de huidige a-selectie neemt en daarvan de zwakste schakels vervangt met el zhar, benjelloun, iajour, elhamdaoui, elahmadi, zemmama, boussoufa, rami en rabeh dan ben je al een heel stuk verder.
    genoeg talent.. alleen is het grappig dat er geen 1 talent is geselecteerd
    die op het wk-20 in nederland zo succesvol waren.

    een speler als Amrabat is ook weer zo een verloren talent.
    ze hadden hem pas geselecteerd voor jong marokko nadat ze
    al uitgeschakeld waren voor peking !@?

  11. #11
    Boulah! Boulah!

    Reacties
    3.377
    07-01-2008

    Citaat Geplaatst door Tiekeshbila Bekijk reactie
    Ik mis Kamacho, in mis bouderballa, ik mis timoumi, ik mis badou zaki, ik mis Naybet, ik mis daoudi, ik mis el brazi (met in zijn haar allah, alwatan, almalik gegrafeerd.)

    ik mis zze allemaal
    ik mis die gulden tijd asahbi

  12. #12
    Nini 7alwa!

    Reacties
    3.983
    06-06-2003

    Citaat Geplaatst door Fietsss Bekijk reactie
    genoeg talent.. alleen is het grappig dat er geen 1 talent is geselecteerd
    die op het wk-20 in nederland zo succesvol waren.

    een speler als Amrabat is ook weer zo een verloren talent.
    ze hadden hem pas geselecteerd voor jong marokko nadat ze
    al uitgeschakeld waren voor peking !@?
    Wanneer hadden ze Amrabat dan moeten selecteren? Voordat hij het goed deed? .. Je moet een speler kennen om het te selecteren.. Hij speelt sinds september goed.. De cruciale wedstrijd tegen Kameroen was in oktober.. hadden ze een compleet onbekende speler gelijk na een maand moeten oproepen? Een jongen die nog niet bij de groep is geïntroduceerd maar wel gelijk druk op hem zetten..

    Begrijp me goed, ik zie ook graag jongens uit de eredivisie bij Marokko voetballen, maar sommigen gaan te ver.. el Ahmadi, Aissati, Amrabat, ik zie ze allemaal graag bij Marokko spelen.. Maar een Amrabat kon echt niet eerder worden opgeroepen..
    Vraag de zoon van Adam niks. En vraag Degene van wie de deuren nooit sluiten. Allah wordt boos als je het vragen aan Hem nalaat. En de zoon van Adam wordt boos wanneer je hem vraagt.

  13. #13
    dimma raja

    Reacties
    2.507
    19-04-2006

    Citaat Geplaatst door maghrebi18 Bekijk reactie
    Hij maakte 2 werelddoelpunten op WK 98
    Zo'n spits heeft Marokko nodig.
    ja goede spits een spits die aan de lopende band scoort net als bassir,,,wat hebben we nu chmakh die een keer scoort in 55 wedstrijden echt erg heb er geen woorden voor

  14. #14
    Nini 7alwa!

    Reacties
    3.983
    06-06-2003

    Citaat Geplaatst door louheb Bekijk reactie
    ja goede spits een spits die aan de lopende band scoort net als bassir,,,wat hebben we nu chmakh die een keer scoort in 55 wedstrijden echt erg heb er geen woorden voor
    Maar hoeveel assits zet hij op zijn naam.. En hoe hard werkt hij daar voor in de punt? Hij is een plaag voor elke verdediging..
    Vraag de zoon van Adam niks. En vraag Degene van wie de deuren nooit sluiten. Allah wordt boos als je het vragen aan Hem nalaat. En de zoon van Adam wordt boos wanneer je hem vraagt.

  15. #15