1. #1
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Question Geschiedenis of Natuurkunde

    Ik zit in 4 vwo en moest dus voor dit jaar uit geschiedenis of natuurkunde kiezen en volgend jaar een profiel. Ik heb voor natuurkunde gekozen(want ik wil iets richting de geneeskunde gaan doen), maar ik sta gemiddeld voor mijn schoolonderzoeken een 4,3 en volgende week is de laatste week dat je nog kan ruilen, dus van natuurkunde naar geschiedenis of omgekeerd! Maar ik weet dus niet wat ik moet doen wwant als het zo doorgaat blijf ik zitten!!!!!! Maar wat ik wil vragen is wat je met geschiedenis dus de profielen cultuur & maatschappij en economie & maatschappij kan doen en of het moeilijk is !!!!!! Alvast bedankt

    BOUSA MOCROW

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  2. #2

    Reacties
    4.849
    05-08-2002

    Geschiedenis...?

    Die kant heet geen Geschiedenis hoor..

    Alpha kant....of maatschappij-kant....



    Beta is de beste..


    Gewoon harder je best doen..


    Doe je N&G?

  3. #3
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Oh okee!!!! En ja ik ben misschien van plan om N&G te gaan doen maar ik werk echt heeeeeeeeeeeeeeeel hard en toch haal ik er een hele zware onvoldoende ! En zit jij ook nog op school? Zo ja wat doe je dan ?
    BESLAMA

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  4. #4

    Reacties
    4.849
    05-08-2002

    Nee heb die zooi net achter de rug..

    4e klas vond ik het zwaarst......echt groot verschil in niveau te opzichte van de 3e klas. Maar was uiteindelijk nog gelukt..

    Oefenen, Oefenen, Oefenen, Oefenen, Oefenen, Oefenen, Oefenen!

    Anders haal je het niet..

    Realiseer je wel dat je niet meer terug kunt...E&M en C&M zijn wel wat makkelijk maar ik vind het persoonlijk saai..

    Doe gewoon wat je echt wilt doen..

  5. #5
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Thanx, ik denk toch maar dat ik doorga met natuurkunde en ik zie wel wat de toekomst brengt.................

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  6. #6
    Kattig lid

    Reacties
    140
    31-10-2003

    Ja gewoon doorgaan hoor. Ik bedoel maar, voor mijn se natuurkunde stond ik in de 4e een 3 en die leraar maar l*llen dat ik het niet kon, maar mijn gemiddelde is wel van een 3 naar en 4.6 gegaan. Je moet gewoon doen waar je zin in heb en wat je wil.

  7. #7
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Thanx missy_Rose!!! Ik denk dat ik nu wel zeker doorga met natuurkunde en inschallah haal ik het !!!

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  8. #8
    Kattig lid

    Reacties
    140
    31-10-2003

    Tuurlijk haal je het, Insha'Allah. Waar een wil is, is een weg.

  9. #9

    Reacties
    4.849
    05-08-2002

    Origineel gepost door Missy_Rose
    Tuurlijk haal je het, Insha'Allah. Waar een wil is, is een weg.
    en goeie spiekbriefjes..

  10. #10
    Kattig lid

    Reacties
    140
    31-10-2003

    Inderdaad Alleen kun je die helaas niet gebruiken bij de SE's (ik spreek uit ervaring)

  11. #11

    Reacties
    4.849
    05-08-2002

    Ben je gepakt

    Bij ons kon alles..


    Alleen in de 5e en 6e deed ik het gwoon niet meer heel vaag...

    Ik wou echt leren ofzo

  12. #12
    Iel Debiel

    Reacties
    1.174
    04-01-2003

    Natuurkunde heb je nodig, wil je toegelaten worden tot Geneeskunde..

    Dus houden zou ik zeggen..

  13. #13
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    IK weet dat je natuurkunde nodig hebt om toegelaten te worden tot geneeskunde, maar word je ook toegelaten als je een onvoldoende voor natuurkunde staat...........?
    BESLAMA

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  14. #14
    Kattig lid

    Reacties
    140
    31-10-2003

    Origineel gepost door EMIEN
    Ben je gepakt

    Bij ons kon alles..


    Alleen in de 5e en 6e deed ik het gwoon niet meer heel vaag...

    Ik wou echt leren ofzo
    Ja ik wasinderdaad gepakt Maar was mijn schuld niet Mijn vriendin zat echter mij en zij spiekte bij mij Dus zij pakken haar en zeggen tegen mij van "ja pak je blaadjes en ga ergens anders zitten" Zit dat spiekblaadje onder mijn blaadje Ik ben normaal heel goed in spieken Maar ben ermee opgehouden, zit nu in de 5e. Volgend jaar CE's

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    27
    09-11-2003

    Re: Geschiedenis of Natuurkunde

    Origineel gepost door mocrow
    Ik zit in 4 vwo en moest dus voor dit jaar uit geschiedenis of natuurkunde kiezen en volgend jaar een profiel. Ik heb voor natuurkunde gekozen(want ik wil iets richting de geneeskunde gaan doen), maar ik sta gemiddeld voor mijn schoolonderzoeken een 4,3 en volgende week is de laatste week dat je nog kan ruilen, dus van natuurkunde naar geschiedenis of omgekeerd! Maar ik weet dus niet wat ik moet doen wwant als het zo doorgaat blijf ik zitten!!!!!! Maar wat ik wil vragen is wat je met geschiedenis dus de profielen cultuur & maatschappij en economie & maatschappij kan doen en of het moeilijk is !!!!!! Alvast bedankt

    BOUSA MOCROW
    Asalaam 3leikoum

    Lieve zus ik heb vorige jaar ook 4vwo N&G gedaan en ik vond natuurkunde ook heel moeilijk. de 4de klas was heel zwaar, maar alhamdollilah heb ik het toch nog kunnen halen.
    wat ik je wil zeggen is dat ik nu natuurkunde veel makkelijker vind in de 5de dan in de 4de , ik haal nu beter punten .Vorige jaar was mijn hoogste punt voor natuurkunde pw een 5,1 , maar door de practicumverslagen haalde ik mijn punten een beetje op.
    ik denk dat natuurkunde niet echt belangrijk is , als je geneeskunde wilt gaan studeren inchaAllah, omdat ik heb gehoort ( van onze mentor) dat natuurkunde niet meer een verplicht vak wordt als je N&G doen, maar dat wordt pas in 2005 ingevoerd

    wa3aleikoem salaam