1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    Unhappy Ik HeB Je Hoelp Nodig :(

    SaLaam AllemaaL


    Ik HeB Ff Een VRaagJe Ik MOeT Sollicitatiebrief SChrijven MaaR ProbLeeM


    IK Ben MaRokAan Ik Kan Dat Niet ( Neej flauw grapje )



    MaRe FF SerIeuS Nu

    Wie Wil Zo HeeL Erg LieF ZIjN Om EEn VOorBeeld Van Zo Een Brief Hier NeerTeZetteN Of Althans Tips OfZo Van Hoe Dat ONgeveeR Moet Enzo

    AlVAst BeDanKt
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    Origineel gepost door ladykisses
    Ja ik zal voor je kijken als je vanavond er bent dan pm ik het je wel maar dan moet je effe laten weten.

    Ik heb ook een vraagje kan je voor mij je ouders intervieuwen?

    Ik moet een werkstuk inleveren over rolverdeling tussen mannen en vrouwen en ik moet er intervieuws bij doen over verschillende ouders

    en dan kan je van die vragen stellen over hoe het nu bij hun is en hoe het bij hun ouders was enso maar ebe3da als je me kan helpen graag want ik moet het morgen inleveren iwa ik hoop dat ik van je hoor.

    beslemma

    Is GoeD Jij Helpt Mij Ik Help JOU
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN

  3. #3
    Bismillah

    Reacties
    504
    06-11-2003

    Nou dat moet op zich toch niet zo een groot probleem zijn.
    De vrouwen zijn tegenwoordig geemanicipeerd, de vrouwen zijn tegenwoordig dus gelijk aan de man. Dat was vroeger heel anders, vroeger was het zo dat de man werkte buitenshuis in de industrie/visserij/landbouw en dat de vrouw het huishouden regelde zij zorgde dus dat het huis schoon bleef en altijd netjes is. Zij zorgde natuurlijk ook voor de kinderen. De man was vaak hard aan het werk en miste dus veel van de opvoeding van zijn kinderen. Tegenwoordig is dit heel anders vaak is het zo dat allebei de ouders werken. En je ziet nu ook steeds meer dat de mannen het huishouden regelen, wat vroeger natuurlijk onvoorstelbaar zou zijn. Tegenwoordig kotm he took steeds vaker voor dat gezinnen een huishoudster/schoonmaakster in dienst nemen, omdat de man en vrouw daar met hun druk leventje vaak geen tijd voor hebben.
    Dit geldt natuurlijk voornamelijk voor de westerse mensen, maar bij marokkanen (afrikanen) begin je ook steeds meer te merken dat er verandering in komt wat natuurlijk erg positief is voor de positie van de vrouw.

    Ik wee tniet of je er wat aan hebt maar ik hoor het wel van je

    ps: Mij zou je ook een grote dienst bewijzen door me te helpen met een voorbeel dvan een sollicitatiebrief

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    Origineel gepost door ladykisses
    Hahahahaha oke tot vanavond ooh nee vanmiddag als je kan want ik ga naar lejlato lqard ga jij nie eeey heb je email ofso dan spreken we elkaar via msn of email als je wil
    Jah Das WaaR Ik Ga Ook

    Ik Pm Je Mn Email wel FF
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    Origineel gepost door maroc1984
    Nou dat moet op zich toch niet zo een groot probleem zijn.
    De vrouwen zijn tegenwoordig geemanicipeerd, de vrouwen zijn tegenwoordig dus gelijk aan de man. Dat was vroeger heel anders, vroeger was het zo dat de man werkte buitenshuis in de industrie/visserij/landbouw en dat de vrouw het huishouden regelde zij zorgde dus dat het huis schoon bleef en altijd netjes is. Zij zorgde natuurlijk ook voor de kinderen. De man was vaak hard aan het werk en miste dus veel van de opvoeding van zijn kinderen. Tegenwoordig is dit heel anders vaak is het zo dat allebei de ouders werken. En je ziet nu ook steeds meer dat de mannen het huishouden regelen, wat vroeger natuurlijk onvoorstelbaar zou zijn. Tegenwoordig kotm he took steeds vaker voor dat gezinnen een huishoudster/schoonmaakster in dienst nemen, omdat de man en vrouw daar met hun druk leventje vaak geen tijd voor hebben.
    Dit geldt natuurlijk voornamelijk voor de westerse mensen, maar bij marokkanen (afrikanen) begin je ook steeds meer te merken dat er verandering in komt wat natuurlijk erg positief is voor de positie van de vrouw.

    Ik wee tniet of je er wat aan hebt maar ik hoor het wel van je

    ps: Mij zou je ook een grote dienst bewijzen door me te helpen met een voorbeel dvan een sollicitatiebrief

    Aay MieNieR

    Als Je Brief Wil Eigen TOepIc















































    No Grapie Hope DaT zE GoeiE BrieVen HeefT
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN

  6. #6
    Bismillah

    Reacties
    504
    06-11-2003

    Als je wilt kan je ook naar www.scholieren.com gaan en dan op de trefwoorden emanicipatie vrouw zoeken daar staat ook heel wat nuttige informatie, daar kan je ook de positie van de vrouw in de islam lezen de positie van de vrouw in de middeleeuwen het is tenminste de moeite waard om er even naar te kijken.

  7. #7
    YES

    Reacties
    116
    25-08-2003

    hay girl!!
    gij moet ff naar www.google.nl en dan "solicitatiebrief,model,of zo tiets dergelijk intoetsen,moet goed komen meid!! zo heb ik t ook gedaan.
    tsjek ook ff www.yes.nl,als t goed is staat daar zon heel model ..........maar k weet niet zker,is al weer een tijdej geleden........



    heb ondertusse werk gevonden











    en ben naderhand ook weer ontslagen...............


    Toedelsssssss
    xxxxxxxxxx nadia
    Allah OU Akbar

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    Origineel gepost door ladykisses
    Eeeeey thnx is het goed dat ik je morgen die sollicitatiebrieven stuur ik ben bezig om een paar veschillende voor jullie te vinden maar wat moet je precies doen dan...........

    Ey Ik HeB jE GeMailT

    Ik HeB GeWoOn Zo EeN BRieF NOdig Die Je Zou KUnnE OpstUrEn NaaR BEdrijf Voor Solliciteren SNap Je
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    Origineel gepost door nadyaaa
    hay girl!!
    gij moet ff naar www.google.nl en dan "solicitatiebrief,model,of zo tiets dergelijk intoetsen,moet goed komen meid!! zo heb ik t ook gedaan.
    tsjek ook ff www.yes.nl,als t goed is staat daar zon heel model ..........maar k weet niet zker,is al weer een tijdej geleden........



    heb ondertusse werk gevonden











    en ben naderhand ook weer ontslagen...............


    Toedelsssssss
    xxxxxxxxxx nadia


    HeY MeiD

    TnkX Ik Ga GelijK FF Op OnDerZOek

    WaaR Heb Jij GewErkt Dan Dat JE BIjnA GElijk Ben ONtsLaGEn
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    317
    14-05-2003

    WeLLoe GeVondEn En Welloe PeepZ Die WillE HelPuh
    I DoN't NeEd YoUrE AdDiTuDe
    I GoT OnE Of My OwN