1. #1
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Waargebeurd verhaal in marokko afgelopen zomer........

    Misschien hebben jullie het wel gehoord
    maar dit verhaal is waargebeurd

    afgelopen zomer in de beurt van casa

    er was een meisje dat per bus wilde reizen, ze was best wel uitdagend gekleed, ze had een blote buik diepe decollete strake broek
    ze zocht een plekje in de bus en er was nog een plekje vrij naast een oude man ze besloot om daar te gaan zitten
    dus ze ging naast die man ging zitten
    die man was een imam, hij sprak het meisje aan op haar kleed gedrag hij wees haar erop dat ze zich moest schamen, dat ze zich beter kon bedekken en zoch volgens de regels van de islam moest gedragen
    het meisje keek de man aan en vroeg hoe hij erbij kwam hij vertelde haar dat allah en de islam dat zeggen
    hij zei tegen haar als je zo door blijft gaan dan ga je naar de hel en zul je daar branden
    zij pakte haar mobiele telefoon uit haar tas en zei tegen man dat hij allah ff moest bellen om te vragen of zij naar de hel zou gaan
    de imam werd boos want hij werd niet serieus genomen, het enige wat hij deed was haar erop wijzen.
    De chauffeur hoorde de oude imam praten en liep naar hun om te vragen wat er was
    De chauffeur sprak het meisje er ook op aan dat ze zich moest schamen voor haar gedrag tegenover de imam
    het meisje pakte weer haar mobiele telefoon en zei tegen hem dat hij allah ook ff moets bellen met de vraag of zij naar de hel zou gaan, op dat moment dat zij haar telefoon wilde aangeven, bleef ze verstijfd staan het leek net of ze bevroor.
    Ze had een hartstilstand gekregen...........................

    nogmaals dit is een waargebeurd verhaal

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    107
    25-06-2002

    Wa lah ihfed!!!

    Maar zo zie je maar dat er domme mensen op de wereld zijn gezet!!!

    he lieverd, moet jij niet naar schiphol? richting Tanger? Samen met "Onze Gang"!

    Liefs van Ihsane

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10
    07-08-2002

    mimi,

    wat wil je hiermee zeggen. dat ze terplekke door Allah gestraft is?
    "Ik ken maar 1 kasteel waarin het prettig is opgesloten te worden... waar je liever sterft dan de sleutels ervan af te geven... Dat is Mogador, in Afrika" Paul Claudel, auteur

  4. #4
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Ihsane83
    Wa lah ihfed!!!

    Maar zo zie je maar dat er domme mensen op de wereld zijn gezet!!!

    he lieverd, moet jij niet naar schiphol? richting Tanger? Samen met "Onze Gang"!

    Liefs van Ihsane
    ik wacht nog steeds op me pa zodat ik die sleutels kan krijgen voor ons huisje
    zodat wij normaal vakantie kunnen vieren maar ik kom zo

  5. #5
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Sorayah
    Ik snap het niet! Was die meisje verkeed bezig en is ze daardoor gestraft[door te sterven]?


    ik begrijp het niet...kan je het verklaren? Is zij dood gegaan omdat ze de spot dreef met Allah?
    kijk ik weet niet of dat de reden is dat zij een hartstilstand kreeg
    maar toen dat meisje zo te keer ging tegen die imam, kreeg die imam een soort van aanval hij bleef maar koranverzen opnoemen ( dat was ik nog ff vergeten te vertellen)maar is het niet toevallig, ik vind het een heel eng verhaal toen ik het hoorde in marokko kreeg ik kippevel

    dat meisje was zeker verkeerd bezig om zo een imam van streek te maken

    maar het enige wat ik wilde was dit verhaal met jullie delen

  6. #6
    oujdia 4life

    Reacties
    79
    21-08-2002

    Asalaam aleikom,

    Het verhaal is een een heel klein ietsie pietsie anders

    Degene die haar aansprak was een jongeman rond de 25 van die ikhwam moslimin. Hij zei tegen haar dat ze haar armen en buik moest bedekken, omdat er anders jongens slechte dingen tegen haar zouden zeggen. Ze pakte inderdaad haar telefoon en zei tegen hem: hier vertel het maar aan Allah (staghfirou allah) die jongeman zei niks meer terug hij negeerde haar. hij stapte uit, maar het meisje bleef zitten. Inmiddels was de bus al bij de stopplaats gekomen. De chauffeur zag dat het meisje nog steeds op haar stoel zat tegen het raam geleund met haar hoofd. Hij liep op haar af om te vertellen dat ze uit moest stappen en zag dat ze dood was. Artsen stelden later vast dat ze een hart stil stand heeft gekregen. Ik heb dit verhaal van mijn neef die in diezelfde bus heeft gezeten.

    zo zien we maar...
    =Sbar maftahou lgheer=

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    10
    07-08-2002

    Origineel gepost door Moi_Oujdia
    Asalaam aleikom,

    Het verhaal is een een heel klein ietsie pietsie anders

    Degene die haar aansprak was een jongeman rond de 25 van die ikhwam moslimin. Hij zei tegen haar dat ze haar armen en buik moest bedekken, omdat er anders jongens slechte dingen tegen haar zouden zeggen. Ze pakte inderdaad haar telefoon en zei tegen hem: hier vertel het maar aan Allah (staghfirou allah) die jongeman zei niks meer terug hij negeerde haar. hij stapte uit, maar het meisje bleef zitten. Inmiddels was de bus al bij de stopplaats gekomen. De chauffeur zag dat het meisje nog steeds op haar stoel zat tegen het raam geleund met haar hoofd. Hij liep op haar af om te vertellen dat ze uit moest stappen en zag dat ze dood was. Artsen stelden later vast dat ze een hart stil stand heeft gekregen. Ik heb dit verhaal van mijn neef die in diezelfde bus heeft gezeten.

    zo zien we maar...
    wat zien we dan. dat [/QUOTE]een jongeman rond de 25 van die ikhwam moslimin[/QUOTE] bijzondere krachten heeft. of dat Allah hier heeft ingegrepen. of dat een jong meisje een hartstilstand heeft gekregen in een bus in casablanca (en toevallig iets moderner gekleed dan de omgeving waarin ze leeft).

    groetjes

  8. #8
    CEO of M.I.M.

    Reacties
    9.792
    09-03-2002

    Origineel gepost door Moi_Oujdia
    Asalaam aleikom,

    Het verhaal is een een heel klein ietsie pietsie anders

    Degene die haar aansprak was een jongeman rond de 25 van die ikhwam moslimin. Hij zei tegen haar dat ze haar armen en buik moest bedekken, omdat er anders jongens slechte dingen tegen haar zouden zeggen. Ze pakte inderdaad haar telefoon en zei tegen hem: hier vertel het maar aan Allah (staghfirou allah) die jongeman zei niks meer terug hij negeerde haar. hij stapte uit, maar het meisje bleef zitten. Inmiddels was de bus al bij de stopplaats gekomen. De chauffeur zag dat het meisje nog steeds op haar stoel zat tegen het raam geleund met haar hoofd. Hij liep op haar af om te vertellen dat ze uit moest stappen en zag dat ze dood was. Artsen stelden later vast dat ze een hart stil stand heeft gekregen. Ik heb dit verhaal van mijn neef die in diezelfde bus heeft gezeten.

    zo zien we maar...
    ik heb het zo gehoord, bij jou is het ietsje anders ik weet niet hoe het verhaal nu echt verlopen is maar eng is het wel

  9. #9
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    Origineel gepost door Sorayah
    Misschien kreeg ze het zo benauwd van warmte en drukte dat ze een hartinfarct kreeg......

    ja heel toevallig

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    89
    02-07-2002

    ik heb het zo gehoord dat die bus later verongelukt raakt zo zie je maar roddels............

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    15
    28-08-2002

    ik heb ook inderdaad gehoord dat ze werd geraakt door een taxi op het moment dat ze de bus verliet maar inderdaad zo zie je maar gossip...
    Believe in youre self no matter what ......

  12. #12
    Afwezig Lid.

    Reacties
    8.184
    16-02-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik hoorde gisteren hiervan dat ze de bus uitstapte en dat ze door een auto geraakt was dood.....................

  13. #13
    *taker3esht*

    Reacties
    1.630
    15-08-2002

    Het is echt heel ongelofelijk wat er was gebeurd.
    Maar van dit verhaal hoordde ik weer een ander versie:

    Het was een meisje met haar moeder. Ze waren de stad in. En ze was inderdaad heel schaars gekleed. TE strakke broek en heel kort topje.
    De man sprak haar op straat aan. hij leek op een imam.
    Hij vroeg haar of ze zich niet schaamde om zo naast haar moeder te lopen, die een goede moslim was, en goed was bedekt. Hij vroeg haar waarom ze dat deed, en dat ze hiermee haar moeder erg veel pijn deed.
    En dat ze zou verbranden, om het geen dat ze deed.

    Zij pakte haar tel, en gaf het aan hem en zei: Bel Allah nu maar en zeg dat hij mij moet verbranden.
    Op dat moment begon ze bulten te krijgen en begon ze als het ware te koken. En is daar dood op straat neergevallen.
    Iedereen kwam om haar heen staan, en ze wilden de man oppakken, Maar haar moeder hield hen tegen, en zei dat hij onschuldig was.

    Ik weet nu niet welke versie echt is, maar ze lijken wel veel opelkaar.

    xx S
    I once asked a bird: ‘How is it that you fly in this gravity of darkness’ She responded ‘Love lifts me’




  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    155
    25-10-2001

    ik had het niet gehoord, en als ik het lees denk ik alleen ALLAHOU AKBAR... En ik heb echt schrik, luister; ik draag geen sjaal, ik volg niet echt mee met de islam.. ik probeer een goede persoon de zijn... en incha allah lukt me dat goed, maar zo'n verhaal doet mij pijn.. ik snap niet dat het meisje gestraft moest worden met de dood...misschien was dat meisje gewoon zo opgevoed en was ze het gewoon om zo te praten en te doen.. ik weet niet.. maar vind het wel heel erg.. het meisje is ook wel stom om zo van die zinnetjes te gebruiken! ik had het verhaal helemaal niet gehoord tot nu, en eerlijk gezegd ben ik echt wel geschokt! xxx
    *U moeder is de sleutel tot de paradijs*

  15. #15
    ....

    Reacties
    2.187
    27-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb deze verhaal ook gehoort.

    haar verdiende loon vind ik