1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    23
    23-07-2005

    receptje voor halawa

    wie o wie weet hoe ik dat kan maken??????
    la ilaha ilallah moehamadoen rasoeloe allah

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    260
    25-11-2006

    wat is dat ?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    59
    28-12-2007

    hoi meid, dat is heel makkelijk je doet 6 eetlepels suiker aan de kook met een halfe uitgeperste citroen en 2 eetlepels water. dat laat je koken tot het een licht bruine mooie caramel kleurtje heeft dan moet je het afnemen met een een houte spatel en dan moet je er mee spelen met je hand tot het een klei achtige kaugum is dan kan je aan de slag met harsen.!!!!

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    303
    24-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    maar als het heet is dan kan je er toch niet aan zitten dan verbrand je je hand? wat kan allemaal geharst worden met die halawa?

    Ayaat ul-koersie
    Allahoe la ilaha illahoe, al hayyoel kayyoem la ta’ ghoe-zoe-hoe sinatoen
    wa la nauwm. Lahoema fis-samawati wa ma fil ard. Manzal-ladie yasjfa’oe inda-hoe
    illa bi id-nih. Yahlamoe ma bayna aidi-hiem wa ma ghal-fa-hoem
    wa la yoehi-toena bi sjai-ien min-ilmihi illa bi ma sjaah. Wasia koer-si-yoehoes-sama-watie wal ard. Wa la ya’oe-doe-hoe hifdoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel adiem.


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    655
    23-06-2004

    Citaat Geplaatst door SoUmY-lIcIoUsZ Bekijk reactie
    maar als het heet is dan kan je er toch niet aan zitten dan verbrand je je hand? wat kan allemaal geharst worden met die halawa?

    je kan er alles mee waxen! en je kan er idd niet gelijk aan zitten want het is GLOEIEND heet! het beste kan je het gewoon laten afkoelen en dan met kleine stukjes beginnen met kneden tot je alles hebt en er een groot stuk van maken.. in marokko deden mijn nichten het altijd voor mij oksels benen brazilian..
    Voltaire ; "Toeval bestaat niet. We noemen ze een gevolg van een oorzaak die we niet zien."

  6. #6
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Wat eem troepje lijkt me dat

    Ik heb ooit eens caramel gemaakt voor koekjes nou dat was al een heel gedoe..... het plakt en als het afgekoelt is dan wordt het best hard...

    Succes
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    655
    23-06-2004

    Citaat Geplaatst door Medinah_2006 Bekijk reactie
    Wat eem troepje lijkt me dat

    Ik heb ooit eens caramel gemaakt voor koekjes nou dat was al een heel gedoe..... het plakt en als het afgekoelt is dan wordt het best hard...

    Succes

    wollahila ik dacht dat ook! ik had nooit zin om het te maken maar k moet zeggen het is nog noooit beter gelukt met een andere hars dan met halawa.. het werkt zoo goed he! je kan het ook met strips doen als je te lui bent om het te kneden..het werkt echt supergoed en is makkelijk afwasbaar.. ben echt 5 weken ofzo af van haartjes en ze groeien dunner terug!
    Voltaire ; "Toeval bestaat niet. We noemen ze een gevolg van een oorzaak die we niet zien."

  8. #8
    Invisible

    Reacties
    9.718
    18-07-2006

    Citaat Geplaatst door h0uda Bekijk reactie
    wollahila ik dacht dat ook! ik had nooit zin om het te maken maar k moet zeggen het is nog noooit beter gelukt met een andere hars dan met halawa.. het werkt zoo goed he! je kan het ook met strips doen als je te lui bent om het te kneden..het werkt echt supergoed en is makkelijk afwasbaar.. ben echt 5 weken ofzo af van haartjes en ze groeien dunner terug!

    Serieus zowieso ik haat dat...iegh ik haat haren
    K wil t weg gaan laseren dan ben ik er voorgoed vanaf

    Maar is het niet pijnlijk

    En hoe maak jij het precies klaar, dan plaats ik vanavond de oefeningen
    “Wanneer het huis (huwelijk) op de liefde van Allah subhanahu wa ta’ala wordt gebouwd, dan pas kun je er rustig gaan wonen”

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    655
    23-06-2004

    Citaat Geplaatst door Medinah_2006 Bekijk reactie
    Serieus zowieso ik haat dat...iegh ik haat haren
    K wil t weg gaan laseren dan ben ik er voorgoed vanaf

    Maar is het niet pijnlijk

    En hoe maak jij het precies klaar, dan plaats ik vanavond de oefeningen

    ik zou pas gaan laseren als je gaat trouwen ofzo.. want ervoor kan je je geld wel ergens anders aan besteden! dit is lekker gratisss en het is echt fijn..je doet het gewoon op je kamer en dan gewoon rustig in je eigen tempo.. ik doe dat in glazen vind dat makkelijker! 1 half glas water 1 glas suiker ( theeglazen he) en het sap van 1 citroen.. dan op het gas in een pannetje en roeren de hele tijd.. dan gaat het een beetje stollen en word het een vloeibaar goedje.. moet je het een beetje laten afkoelen en dan met je wijsvingers en duimen uit elkaar trekken en weer bij elkaar..een soort van kneden.. harsen is de 1ste x een beetje pijnlijk omdat je harde haren hebt van het scheren..maar de 2de keer doet het niet meer pijn want dan ben je het gewend en de haartjes zijn dunner.. trouwens zo haal je ook dode huidcellen weg.. toen ik na de zomer mijn benen liet harsen waren mijn benen echt wit tegenover mijn bovenbenen! was echt een verschil..maar je krijgt er echt zachte mooie benen van wollah.. en bij oksels heb je dan een zachte gave huid zonder vlekken ofzo.. brazilian heb ik 1 x gedaan en nooit meer! dat durf ik gewoon niet doet te veel pijn! moet nog een ontharingscreme kopen..weet iemand misschien een goeie?
    Voltaire ; "Toeval bestaat niet. We noemen ze een gevolg van een oorzaak die we niet zien."

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    303
    24-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door h0uda Bekijk reactie
    je kan er alles mee waxen! en je kan er idd niet gelijk aan zitten want het is GLOEIEND heet! het beste kan je het gewoon laten afkoelen en dan met kleine stukjes beginnen met kneden tot je alles hebt en er een groot stuk van maken.. in marokko deden mijn nichten het altijd voor mij oksels benen brazilian..


    En helpt het echt ga het morgen uitproberen dat scheren is ook maar niks.. moet je het dan gewoon op je been smeren en dan eraf treken?

    Ayaat ul-koersie
    Allahoe la ilaha illahoe, al hayyoel kayyoem la ta’ ghoe-zoe-hoe sinatoen
    wa la nauwm. Lahoema fis-samawati wa ma fil ard. Manzal-ladie yasjfa’oe inda-hoe
    illa bi id-nih. Yahlamoe ma bayna aidi-hiem wa ma ghal-fa-hoem
    wa la yoehi-toena bi sjai-ien min-ilmihi illa bi ma sjaah. Wasia koer-si-yoehoes-sama-watie wal ard. Wa la ya’oe-doe-hoe hifdoe-hoema wa hoe-wal aliy-yoel adiem.


  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    723
    09-05-2007

    MVC Premium MVC Premium
    notificatie!
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  12. #12
    Anti zachte G(ay)©

    Reacties
    9.015
    18-04-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Oohw dat mijn moeder kan dat wel maken k kan wel voor je vragn

    (Maar nu ff niet)
    If tears could build a stairway & memories a lane, I'd walk right up to heaven & bring you home again.

    Gone too soon


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    639
    24-03-2006

    hihi ik ga het ooit gebruiken denk ik

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    274
    19-04-2007

    Citaat Geplaatst door h0uda Bekijk reactie
    ik zou pas gaan laseren als je gaat trouwen ofzo.. want ervoor kan je je geld wel ergens anders aan besteden! dit is lekker gratisss en het is echt fijn..je doet het gewoon op je kamer en dan gewoon rustig in je eigen tempo.. ik doe dat in glazen vind dat makkelijker! 1 half glas water 1 glas suiker ( theeglazen he) en het sap van 1 citroen.. dan op het gas in een pannetje en roeren de hele tijd.. dan gaat het een beetje stollen en word het een vloeibaar goedje.. moet je het een beetje laten afkoelen en dan met je wijsvingers en duimen uit elkaar trekken en weer bij elkaar..een soort van kneden.. harsen is de 1ste x een beetje pijnlijk omdat je harde haren hebt van het scheren..maar de 2de keer doet het niet meer pijn want dan ben je het gewend en de haartjes zijn dunner.. trouwens zo haal je ook dode huidcellen weg.. toen ik na de zomer mijn benen liet harsen waren mijn benen echt wit tegenover mijn bovenbenen! was echt een verschil..maar je krijgt er echt zachte mooie benen van wollah.. en bij oksels heb je dan een zachte gave huid zonder vlekken ofzo.. brazilian heb ik 1 x gedaan en nooit meer! dat durf ik gewoon niet doet te veel pijn! moet nog een ontharingscreme kopen..weet iemand misschien een goeie?

    Soukran voor het recept!!

    Heb alleen een vraagje, hoe haal je de hars er weer vanaf?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    359
    13-10-2005

    kan iemand duidelijk een stappenplan uitleggen?