1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    550
    04-03-2003

    zwanger en een vleesboom/myoom?

    Salaam dames
    Tot mijn vreugde heb ik 3 weken geleden gehoord dat ik zwanger ben. Nu ben ik 8 weken en 2 dagen zwanger maar er is geconstateerd, dat ik een vleesboom heb van 3 cm. Die door de zwangerschap kan gaan groeien! Nu ben ik best wel bang. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Heb al wel wat op internet gelezen erover, maar het liefst wil ik iemand die over zijn eigen ervaring iets kan vertellen.

    Alvast heel erg bedankt
    liefs chamch

  2. #2
    Made By Google

    Reacties
    2.061
    19-10-2007

    Mabrouk meid, en ik hoop dat er mensen zijn die je angst een beetje weg kunnen nemen.

    My life is brilliant.
    My love is pure.
    Hamdoulilah



    ~*~Alleen rode puntjes~*~



  3. #3
    WZP!

    Reacties
    20.976
    17-01-2003

    Een vleesboom hoeft niet altijd kwaadaardig te zijn. Er zijn ook vleesboompjes die gewoon niet kwaad kunnen. Focus je op de zwangerschap! Insahallah zal alles goedkomen!

    "Moroccan Next Top H’robia"


  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    550
    04-03-2003

    Een myoom is bijna altijd goedaardig, maar het probleem is dat ze groeien door het zwangerschaps hormoon. Waardoor je soms een late miskraam kunt krijgen omdat je kind niet goed kan groeien in de baarmoeder. met kan ook erge buikpijn geven heb ik gelezen waardoor je opgenomen moet worden en aan de morfine moet.

  5. #5
    WZP!

    Reacties
    20.976
    17-01-2003

    Citaat Geplaatst door chamch Bekijk reactie
    Een myoom is bijna altijd goedaardig, maar het probleem is dat ze groeien door het zwangerschaps hormoon. Waardoor je soms een late miskraam kunt krijgen omdat je kind niet goed kan groeien in de baarmoeder. met kan ook erge buikpijn geven heb ik gelezen waardoor je opgenomen moet worden en aan de morfine moet.

    Dat heb je gelezen, maar wat hebben ze he verteld?

    "Moroccan Next Top H’robia"


  6. #6
    Ruw en ongeslepen

    Reacties
    3.818
    15-02-2007

    Vleesboom? is dat dan een soort tumor of zo?

    Diamonds are girl's best friend



  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    550
    04-03-2003

    Dat heb je gelezen, maar wat hebben ze he verteld?


    Nee volgens mij wilde de gynaecoloog mij niet ongerust maken, ze zij je moet regelmatig komen zodat we het goed in de gaten kunnen houden. Ik heb eerlijk gezegd niet veel gevraagd, was een beetje overdonderd.
    volgende week heb ik weer een afspraak dan ga ik alles vragen.
    Maar ik was gewoon benieuwd of iemand ook zoiets heeft meegemaakt en hoe het is afgelopen.

    liefs chamch

  8. #8
    anisa
    Gast
    Hoe onstaat zoiets dan? Hoe ben je erachter gekomen?

  9. #9
    WZP!

    Reacties
    20.976
    17-01-2003

    Citaat Geplaatst door chamch Bekijk reactie
    Dat heb je gelezen, maar wat hebben ze he verteld?


    Nee volgens mij wilde de gynaecoloog mij niet ongerust maken, ze zij je moet regelmatig komen zodat we het goed in de gaten kunnen houden. Ik heb eerlijk gezegd niet veel gevraagd, was een beetje overdonderd.
    volgende week heb ik weer een afspraak dan ga ik alles vragen.
    Maar ik was gewoon benieuwd of iemand ook zoiets heeft meegemaakt en hoe het is afgelopen.

    liefs chamch


    Ik heb ze ook Alleen niet kwaadaardig, ze kunnen geen kwaad maar wil ze wel verwijderen.
    Ze zijn verplicht aan te geven als het een risico net zich meedraagt, zo iets mag je als Arts niet voor je houdn zodat je patient maar niet ongerust wordt. Persoonlijk kan je er niets aandoen, stress niet en focus je je op je zwangerschap! Insahallah zal alles goedkomen!

    "Moroccan Next Top H’robia"


  10. #10
    WZP!

    Reacties
    20.976
    17-01-2003

    Citaat Geplaatst door anisa Bekijk reactie
    Hoe onstaat zoiets dan? Hoe ben je erachter gekomen?

    Zoiets heb je gewoon, ik kreeg te horen dat vele vrouwen dit hebben, de een groter als de ander, maar vele vrouwen...

    Hoe je ze krijgt, allah oe Hlem!

    "Moroccan Next Top H’robia"


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    550
    04-03-2003

    De arts zei dat het aangeboren is, sommige mensen krijgen ze gewoon. Je kan er ook gewoon zwanger mee worden. alleen moet je dan naar de gynaecoloog voor controle en niet naar de verloskundige. Zodat ze je goed in de gaten kunnen houden. Ik heb er trouwens maar 1 van 3 cm. maar die kan dus gaan groeien.

    Ik had wat bloedverlies aan het begin van de zwangerschap daarom hebben ze vroeg een echo gemaakt daarop hebben ze het gezien.
    Miss magrebia wil je ze weghalen? volgens mij is dat een grote operatie? heb je er last van?
    liefs chamch

  12. #12
    WZP!

    Reacties
    20.976
    17-01-2003

    Citaat Geplaatst door chamch Bekijk reactie
    De arts zei dat het aangeboren is, sommige mensen krijgen ze gewoon. Je kan er ook gewoon zwanger mee worden. alleen moet je dan naar de gynaecoloog voor controle en niet naar de verloskundige. Zodat ze je goed in de gaten kunnen houden. Ik heb er trouwens maar 1 van 3 cm. maar die kan dus gaan groeien.

    Ik had wat bloedverlies aan het begin van de zwangerschap daarom hebben ze vroeg een echo gemaakt daarop hebben ze het gezien.
    Miss magrebia wil je ze weghalen? volgens mij is dat een grote operatie? heb je er last van?
    liefs chamch

    Ik laat ze weghalen, wil ze niet in me hebben! Mijn hevige menstruatie en rugpijn heb ik aan ze te danken

    "Moroccan Next Top H’robia"


  13. #13
    Mama!

    Reacties
    11.294
    21-05-2002

    Chamch, een goede vriendin van mij heeft ook een aardig grote vleesboom en die ging inderdaad meegroeien tijdens de zwangerschap en zat de kinderen wat in de weg, maar uiteindelijk heeft ze 2x gezonde kinderen op de wereld gezet, dus insha'allah is er ook voor jou niks aan de hand.
    Mabrouk met je zwangerschap!