| Marokkaanse jongeren, liefde en relaties Praat mee over hartzeer van Marokkaanse jongeren in Nederland. | marokkaanse meisjes die weglopen 06-01-2008, 01:47 | #1 |  | | tangerino sirakzit is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 02-08-2006 Reacties: 325 Credits: 0 | marokkaanse meisjes die weglopen [mghrarba hebben snel vooroordelen..ze is een ho..."ze zou zeker geen vriendje mogen hebben van haar broer..."
jullie weten niet dat sommigen zwaar mishandeld worden voor niets ..die meisjes komen op straat terecht,niemand die hun helpt.....
mghrarba met beetje nifs zouden hun helpen en niet roddelen zonder respect]
en ik weet dat er qhab zijn,die hun kont een dag niet hebben kunne geven en daarom weglopen | | | 06-01-2008, 01:51 | #2 |  | | Moderator Ssmile is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 22-06-2005 Locatie: Santiago Bernabéu  MVC Moderator Credits: 5 | Wat een onzin, alsof marokkaanse meisjes zomaar worden mishandeld | __________________________ | | | 06-01-2008, 01:53 | #3 |  | | Klein, dun, compact. Ikke_benne_Ik is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2006 Reacties: 939  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ssmile Wat een onzin, alsof marokkaanse meisjes zomaar worden mishandeld | Je hebt van die vaders/moeders,  | | | 06-01-2008, 01:55 | #4 |  | | Raiden poebri is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 03-08-2007 Reacties: 1.498  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ssmile Wat een onzin, alsof marokkaanse meisjes zomaar worden mishandeld | ja ze worden zo maar geslagen ja
veel komen liefde te kort thuis wil je zeggen van niet
als een meisje in de stad loopt met een vriendin
en ze wordt lastig gevalle zonder dat ze het wilt
wordt ze al **** genoemt en als familie der zien gelijk naar der ouders
van dat mis verstand blijven ze levenslang op aan gekeken worden om niks
niet nee zeggen want jij doet het ook
allemaal hypocriete
ze is wel een **** als ze met een andere jongen is
maar stiekem sla je wel pagga op haar | __________________________
de profeet aan gekondigd in de echte bijbel
Citaat: Song of solomon 5:16 :
"Hikko Mamittakim we kullo Muhammadim Zehdoodeh wa Zehraee Bayna Jerusalem." | | | | 06-01-2008, 01:56 | #5 |  | | MTMS club mocroboy2005 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 07-01-2007 Reacties: 901 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door sirakzit [mghrarba hebben snel vooroordelen..ze is een ho..."ze zou zeker geen vriendje mogen hebben van haar broer..."
jullie weten niet dat sommigen zwaar mishandeld worden voor niets ..die meisjes komen op straat terecht,niemand die hun helpt.....
mghrarba met beetje nifs zouden hun helpen en niet roddelen zonder respect] | Ik geloof er niks van,, dat zijn woorden die kaaskoppen uithalen om onze imago zwart te maken en om sommige zwakken marokkanse meisjes te stimuleren om naar vrijheid te zoeken ze3ma,,een echte marokkaan zou nooit zoiets zeggen...Marokkaanse meisjes hebben het beste leven in vergelijking met al hun leeftijdsgenoten van andere nationaliteiten...Maar ze gaan ver met die vrijheid tot ze domme foute maken,,, en dan moetn hun broers en ouders dat accepteren, zoniet dan is het een'''mishandeling''
Die sletten die van huis weglopen verdienen de dood en niet dat iemand ze nog moet helpen..  | __________________________ Een mooie auto kan je een mooie chik bezorgen,,,,Maar een mooie chik kan je geen mooie auto bezorgen
MTMS club2007
Ik ben allergisch voor de volgende leden:
Greeneyezlady - Vreemdje - Inshaf - Alle moderators ....  | | | 06-01-2008, 02:01 | #6 |  | | MVC Lid. AdoreU is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 23-07-2007 Reacties: 2.923 Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Ssmile Wat een onzin, alsof marokkaanse meisjes zomaar worden mishandeld | Niet zomaar, er zit overal een reden achter maar dat wil niet zeggen dat het de schuld is van dat meisje.
Voorbeeld.
-Ze word verkracht, haar ouders geloven haar niet.
-Door jaloezie zijn er mensen gaan roddelen.
etc. etc. | __________________________ "Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today." | | | 06-01-2008, 02:01 | #7 |  | | Moderator Ssmile is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 22-06-2005 Locatie: Santiago Bernabéu  MVC Moderator Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Ikke_benne_Ik Je hebt van die vaders/moeders,  | Geloof je het zelf, ze gaan zomaar naar hun dochter toe en vervolgens mishandelen ze hun dochter? Dan heeft ze 2 gestoorde ouders die moeten worden opgesloten | __________________________ | | | 06-01-2008, 02:04 | #8 |  | | Verbannen Imane_Arab is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 10-01-2005 Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Ssmile Geloof je het zelf, ze gaan zomaar naar hun dochter toe en vervolgens mishandelen ze hun dochter? Dat heeft ze 2 gestoorde ouders die moeten worden opgesloten | Denk je dat elke kind dat mishandelt wordt het aan zichzelf heeft te verwijten? Miljoenen kinderen op aarde die worden mishandelt om niets of om het minste en geringste. | | | 06-01-2008, 02:04 | #9 |  | | MTMS club mocroboy2005 is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 07-01-2007 Reacties: 901 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door AdoreU Niet zomaar, er zit overal een reden achter maar dat wil niet zeggen dat het de schuld is van dat meisje.
Voorbeeld.
-Ze word verkracht, haar ouders geloven haar niet.
-Door jaloezie zijn er mensen gaan roddelen.
etc. etc. | Dat vidn ik geen reele reden,, de meetse meisjes zijn geen maagd meer,, waarom zouden haar ouders het niet geloven dat ze verkracht werd,,,misschien is het voor hen ook een goede smes,, dat is in ieder geval beter dan wanneer hun dochter uit eigen wil door een neger ontmaagd wordt...  | __________________________ Een mooie auto kan je een mooie chik bezorgen,,,,Maar een mooie chik kan je geen mooie auto bezorgen
MTMS club2007
Ik ben allergisch voor de volgende leden:
Greeneyezlady - Vreemdje - Inshaf - Alle moderators ....  | | | 06-01-2008, 02:06 | #10 |  | | Klein, dun, compact. Ikke_benne_Ik is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2006 Reacties: 939  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ssmile Geloof je het zelf, ze gaan zomaar naar hun dochter toe en vervolgens mishandelen ze hun dochter? Dat heeft ze 2 gestoorde ouders die moeten worden opgesloten | Ik d8 dat je zo slim was om een beetje verder te kunnen denken dan je neus lang is maar blijkbaar had ik 't mis,  | | | 06-01-2008, 02:06 | #11 |  | | Moderator Ssmile is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 22-06-2005 Locatie: Santiago Bernabéu  MVC Moderator Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door poebri ja ze worden zo maar geslagen ja
veel komen liefde te kort thuis wil je zeggen van niet
als een meisje in de stad loopt met een vriendin
en ze wordt lastig gevalle zonder dat ze het wilt
wordt ze al **** genoemt en als familie der zien gelijk naar der ouders
van dat mis verstand blijven ze levenslang op aan gekeken worden om niks
niet nee zeggen want jij doet het ook
allemaal hypocriete
ze is wel een **** als ze met een andere jongen is
maar stiekem sla je wel pagga op haar | Wat zeg je nou allemaal?  | __________________________ | | | 06-01-2008, 02:07 | #12 |  | | Klein, dun, compact. Ikke_benne_Ik is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 29-12-2006 Reacties: 939  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Imane_Arab Denk je dat elke kind dat mishandelt wordt het aan zichzelf heeft te verwijten? Miljoenen kinderen op aarde die worden mishandelt om niets of om het minste en geringste. | Ja precies, dat bedoel ik nou.  | | | 06-01-2008, 02:07 | #13 |  | | Strawberry Blossom Butterfly17 is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 03-01-2008 Locatie: Daar waar iedereen en niemand is. Reacties: 1.883  Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ssmile Geloof je het zelf, ze gaan zomaar naar hun dochter toe en vervolgens mishandelen ze hun dochter? Dan heeft ze 2 gestoorde ouders die moeten worden opgesloten | Geloof het of niet, ze bestaan. | | | 06-01-2008, 02:08 | #14 |  | | Moderator Ssmile is Offline Geslacht: Man Lid sinds: 22-06-2005 Locatie: Santiago Bernabéu  MVC Moderator Credits: 5 | Citaat: Geplaatst door Imane_Arab Denk je dat elke kind dat mishandelt wordt het aan zichzelf heeft te verwijten? Miljoenen kinderen op aarde die worden mishandelt om niets of om het minste en geringste. | Zoals ik al zei, dan heb je 2 gestoorde ouders | __________________________ | | | 06-01-2008, 02:09 | #15 |  | | Call me Jane.. showgirl is Offline Geslacht: Vrouw Lid sinds: 15-08-2006 Credits: 0 | Citaat: Geplaatst door Ssmile Wat een onzin, alsof marokkaanse meisjes zomaar worden mishandeld |
Je moet sowieso nooit vooroordelen hebbenm...zolang je niet in de schoenen staat van diegene heb je er niks over te zeggen.
 | | | Berichtregels | Je mag niet nieuwe onderwerpen starten Je mag niet reageren Je mag niet bestanden bijvoegen Je mag niet je reacties wijzigen HTML Code is uit | | | De tijden worden getoond in GMT +2. Het is nu 10:00. | |