1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    Wat doe je als je ouders je weigeren te trouwen....

    wat doe je als je ouders je weigeren ter trouwen met iemand die jij leuk vind?? meestal geld dit voor de meisjes...ik zit namelijk binnenkort ook met het zelfde probleem en ik zou raad willen hebbe....


    help me!!!!!!!!!!!!!!!!
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  2. #2
    no nonsens

    Reacties
    4.289
    15-05-2002

    Als het elmektab is dan zul je met die jongen trouwen, anders niet!

    En ik zou als ik jou was niet meteen slecht over je ouders gaan denken, als ze nee zeggen, want ze willen het beste voor je! ook al zie jij dit niet zo.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    jullie hebben tog rare reacties hoor, ik dacht dat ik met volwassenene praatte
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    jullie hebben tog rare reacties hoor, ik dacht dat ik met volwassenene praatte, sorry dat ik dan iets heb gezegd...maar ik vroeg het niet voor mij. mijn vriendien is 24 en kampt met het probleem...reaad????(voor iemand van 24??)
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    en moet die ene dan bidden,werken enz....?
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    48
    24-08-2002

    haaaaaai
    wat denk je zelf hoe wil je gaan trouwen zonder toestemming van je ouders die zijn ook er zeg maar bij betrokken zonder toestemming van je ouders gaat trouwen heeeeeeel moeilijk meiske doeiiiii

  7. #7
    mama van 4 schatjes

    Reacties
    16.096
    03-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Re: Wat doe je als je ouders je weigeren te trouwen....

    Origineel gepost door bunny
    wat doe je als je ouders je weigeren ter trouwen met iemand die jij leuk vind?? meestal geld dit voor de meisjes...ik zit namelijk binnenkort ook met het zelfde probleem en ik zou raad willen hebbe....


    help me!!!!!!!!!!!!!!!!

    kijk als je echt van hem houd en hij ook van jou en het is ook nog een goeie jongen dan moet je gewoon doorvechten en als allah het wil dan trouw je uiteindelijk toch met hem als hij de ware is veel succes




    ps; je bent zo stil op msn
    Koningin van Marokko.nl


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21
    25-08-2002

    nou tangia19, nu heb je echt gesproken,dus zoals ik al eerder zei,mijn vriendin kampt met het probleem ik niet...
    when you locve someone don't let him/her go!!!!!!!!!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    7
    23-06-2004

    ik vind van als je hem echt wilt en als je denkt da hij de ware is, ga ervoor dan meid
    leeftijd speelt geen rol

  10. #10
    oum_prinsesje

    Reacties
    7.146
    31-03-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik weet goed genoeg hoe dat meisje haar nu moet voelen.

    Ik heb het zelf meegemaakt, en geloof mij..... dat is echt niet om te lachen.

    ik heb af ge zien

    ik had een relatie van 3 jaar met mijn vriend, toen hij om mijn hand kwam vragen. Mijn ouders weigerden hem te accepteren,
    hun reden: omdat ze vonden dat ik met mijn neef paste

    HALLO: dat is toch geen reden.

    Ok, je hebt hun toestemming nodig voor een geldig huwelijk en ze moeten je adviseren, enzo,
    maar sommige ouders zijn zo ...... ik weet niet.....