1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Gezocht negaffa in Rotterdam

    Ik zoek een negaffa in Rotterdam.

    Ze moet aan de volgende eisen voldoen:

    Betaalbaar ( ik ben bereid om maximaal 1000 er voor uit te geven dus inclusief de henna, el3maria, de stoelen en 3 lebsaat, zonder bruidsjurk uiterdaard).

    Betrouwbaar ( ze moet zich aan de gamaakte afspraken houden. Ze moet op tijd komen. Heb een hekel aan die marokkaanse afspraken al is het maar 10 minuten te laat zijn. Je weet dat je rekening moet houden met files en onvoorizene omstandigeheden liever te vroeg aankomen dan te laat).

    Mooie/nieuwe jurken ( mooi is natuurlijk een vaag begrip niet iedereen heeft dezelfde smaak. Maar daar bedoel ik mee dat ze jurken moet hebben van deze tijd dus de nieuwe mode. Ik zie nagaffas die bijvoorbeeld 6 jaar lang dezelfde jurken nog steeds gebruiken terwijl ze er niet meer uit zien je ziet overal draadjes loshangen etc.) 2 of 3 jaar oud maximaal, niet ouder.

    Daarnaast moet ze mooi kunnen kappen en opmaken. Ik hou niet van die standaard kapsels wat je tegenwoordig ziet met van die lelijke lange neppe pijpen krullen achter je hangen. Een mooi elegant opgestoken kapsels zonder glitters en andere neppe poespas. En natuurlijk een symphatieke, aardige vrouw waar het prettig is om mee te werken.


    Kennen jullie een negaffa in Rotterdam die aan deze eisen voldoet laat het mij dan even weten AUB. Oja ze moet in mei of april beschikbaar zijn heb nog geen concrete datum, maar dat spreken we nog wel af.


    Alvast bedankt

    Beslema

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    hahhaha sorry meid moest effe lachen. kijk wat je allemaal wil hebben voor 1000 euro. ik kan je nu al zeggen dat dat niet gaat lukken. je bent gek meid was het maar zo goedkoop. Voor die bedrag kan je misschien drie jurken krijgen en de 3meria.
    was het maar zo goedkoop


    en trouwens waarom in rotterdam. ze hebben hier geen goede hoor. uit andere steden zijn beter.


    vee; succes meid

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Citaat Geplaatst door doudia Bekijk reactie
    hahhaha sorry meid moest effe lachen. kijk wat je allemaal wil hebben voor 1000 euro. ik kan je nu al zeggen dat dat niet gaat lukken. je bent gek meid was het maar zo goedkoop. Voor die bedrag kan je misschien drie jurken krijgen en de 3meria.
    was het maar zo goedkoop


    en trouwens waarom in rotterdam. ze hebben hier geen goede hoor. uit andere steden zijn beter.


    vee; succes meid
    Sorry meid maar ik ken genoeg meiden die het voor zo een prijs hebben gedaan. Alleen waren die jurken niet echt mijn smaak. Ik vindt 1000 een redelijke prijs voor drie jurken stoelen en 3maria en henna. En de rest uit mijn rijtje lijkt me vanzelfsprekend op dat van op tijd komen etc. Ja tuurlijk zijn er nageffat die meer vragen maar die zoek ik niet. Ik blijf bij mijn eigen budget.

    Bedankt

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    965
    25-05-2002

    ja dat zal wel maar je wil dingen van deze tid
    jd. waarom denk je dat ze zo goedkoop zijn je zegt het zelf het zijn oude jurken. maar voor nieuwe jurken zou je wel meer moeten neer zetten.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Citaat Geplaatst door doudia Bekijk reactie
    ja dat zal wel maar je wil dingen van deze tid
    jd. waarom denk je dat ze zo goedkoop zijn je zegt het zelf het zijn oude jurken. maar voor nieuwe jurken zou je wel meer moeten neer zetten.
    Ik heb NIET gezegd het zijn oude jurken. Ik zei de jurken waren niet mijn smaak, vond de kleuren te vel een ander zou ze prachtig vinden. Ik hou niet van die grote hoepels en van die velle oranje en grasgroen kleuren. En dan van die neppe pijpen krullen iewwwwwww moet er niet aan denken.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    27
    21-11-2007

    negaffa hafida is goed over de prijs moet je zelf praten maar heeft nieuwe jurken en komt haar afspraken na en is super lief en de make-up is neutraal .
    haar zou ik je aan raden , ik ga haar ook nemen voor me trouwdag.
    ze komt trouwens uit rotterdam., dat is de enige die ik jou zou aanraden,wat ik me zelf wens wens ik jou ook een betrouwbare negaffa.
    groetjes.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Citaat Geplaatst door toekomstige07 Bekijk reactie
    negaffa hafida is goed over de prijs moet je zelf praten maar heeft nieuwe jurken en komt haar afspraken na en is super lief en de make-up is neutraal .
    haar zou ik je aan raden , ik ga haar ook nemen voor me trouwdag.
    ze komt trouwens uit rotterdam., dat is de enige die ik jou zou aanraden,wat ik me zelf wens wens ik jou ook een betrouwbare negaffa.
    groetjes.
    .

    Shoekraan meid.

    Hoeveel ga jij betalen bij haar, en wat heb jij dan allemaal.
    Heb je toevallig fotos van haar kleding of heeft ze een website.
    Je kan me haar nummer mailen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Citaat Geplaatst door Ranjo Bekijk reactie
    upp
    Ik zoek een NEGAFFA. Ik heb geen kussentjes of albums nodig. Ik zag daar niets over op jullie site. Of heb ik verkeerd gekeken?

    Help me maar als ik er naast zit.

    beslema

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Ooh wacht eventjes ik snap het nu pas, Jij hielp mij met uppen, en maakte tegelijk reclame voor je site. Oke duidelijk.

  10. #10
    Ainz0hra.

    Reacties
    834
    16-04-2007

    hahahahahahahaha diee isss goedd mett die uppenn en reclame maken hahahahahahahahaha

    maarree mijnn zuss hadd die negaffa hafidaa ookk ze iss echttt superrr goedd en niett zoo duuurr
    Never a failure, always a lesson.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    27
    21-11-2007

    hoi,
    hafida heeft geen site zover ik weet maar ik heb haar wel gesproken een tijdje geleden en heb haar werk gezien bij de verloving van me nicht ik was gelijk verkocht over hoe ze te werk gaat.
    iemand anders zocht ook al haar nummer maar ik ben sinds kort verhuisd en heb op dit moment haar nummer niet die moet ik gaan zoeken.
    trouwens ze ontwerpt haar jurken zelf en haar sieraden en laat ze maken waar ook dat maar kan.als ik haar nummer vindt dan zal ik 'm hier achter laten en anders ga ik even lang.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    27
    21-11-2007

    Citaat Geplaatst door Classymarocgirl Bekijk reactie
    .

    Shoekraan meid.

    Hoeveel ga jij betalen bij haar, en wat heb jij dan allemaal.
    Heb je toevallig fotos van haar kleding of heeft ze een website.
    Je kan me haar nummer mailen.


    wat heb jij mazzel heb m net tussen de papiertjes voor je gevonden.
    hafida 06-23997174

    en laat wat van je horen als je haar hebt geproken, ik bedoel over haar jurken,wat je er van vindt.
    groetjes

  13. #13
    mondje dicht

    Reacties
    492
    17-09-2007

    selam wa laikoem oehgti ziyana naziha is echt masha allah

    met haar valt tepraten over de prijs en ze is supper lief en goed

    www.myspace.com/ziyana_naziha

    0638537849

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Citaat Geplaatst door nadinne21 Bekijk reactie
    selam wa laikoem oehgti ziyana naziha is echt masha allah

    met haar valt tepraten over de prijs en ze is supper lief en goed

    www.myspace.com/ziyana_naziha

    0638537849
    Salaam,

    bedankt voor je reactie.

    Ik heb gelezen dat ze niet epileert, geen nepnagels en nepwimpers gebruikt. Is dat echt zo. Niet dat ik daar dagelijks aan doe, maar op zo'n grote dag wil ik wel inscha allah er flitsend uit zien, en een beetje overdrijven hihih.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    74
    30-12-2007

    Citaat Geplaatst door toekomstige07 Bekijk reactie
    wat heb jij mazzel heb m net tussen de papiertjes voor je gevonden.
    hafida 06-23997174

    en laat wat van je horen als je haar hebt geproken, ik bedoel over haar jurken,wat je er van vindt.
    groetjes
    Mooi bedankt voor de moeite.

    Heb jij haar dan niet gesproken. Als ik haar bel en we komen er uit dan laat ik het je weten.

    Nogmaals shoekraan meisie