1. #1

  2. #2

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    9.449
    31-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door doenja_18 Bekijk reactie
    Of ie lekker LIGT!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb vorige weeek de mijne gekocht.. getest op verschillende matrassen.... Heb een pcketvering nu gekocht...

    WAS 549 euro.. maar er was één die was 300.. en ik zo tegen hem die wil ik ook wel proberen.. ik dacht die smeert me gewoon iets aan. Toen ik erop ging liggen VOELDE IK ECHT verschil....

    JUllie moeten gewooon echt gaan testen.. Ben bij goossens(villa arena) geweest die man had me echt geholpen.. Winkel was al dicht en ik lag daar nog
    OK, die pocketdingen zijn wel duur: 569... ik noem ze POKKEvering...


    Dit stond op de matras van ikea":


    Onderhoud
    Niet wasbaar.
    Reinigen met meubelshampoo.
    Niet bleken.
    Niet strijken.
    Niet chemisch reinigen.
    Niet drogen in de droogtrommel.

  4. #4
    Bijna Lid

    Reacties
    182
    14-09-2006

    Eentje met veringen blijft ook langer mee

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    9.449
    31-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    En deze?> :



    PRODUCTINFORMATIE
    Belangrijkste voordelen
    Pocketveren geven het lichaam volgzame ondersteuning.
    Volgt de contouren van het lichaam, wat de bloedsomloop in spieren en huid vergemakkelijkt en er bovendien voor zorgt dat je goed ontspant.
    De constructie van de veren geeft ventilatie en een aangenaam slaapklimaat.
    De matras is keerbaar. Doordat je beide kanten kunt gebruiken, blijft hij langer schoon en fris.


    Designer
    IKEA of Sweden

    Afmeting gemonteerd
    Lengte: 200 cm
    Breedte: 140 cm
    Dikte: 20 cm


    Zelf monteren
    Milieu
    Separeerbaar voor het winnen van materialen of energie.
    Goed om te weten
    151 springveren/m2.
    Bij gebruik in een bedframe is een lattenbodem nodig.


    Onderhoud
    Reinigen met meubelshampoo.


    Productomschrijving
    Dubbelgelaste pocket springveren: staal
    Vulling: Polyether 25 kg/m3, polyesterwatten
    Tijk: 73% katoen, 27% polyester


    Artikelnummer & verpakkingsmaat
    (1 Pakket(ten))

  6. #6
    Be original!

    Reacties
    7.061
    26-07-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mmu2 Bekijk reactie
    iK GA DUS EEN nieuwe matras kopen..

    Waar moet ik opletten???

    Succes met testen en niet stiekem in slaap vallen he




    Een goede matras moet perfect afgestemd zijn op de behoeftes van de gebruiker.

    Het is dus van groot belang dat je voldoende aandacht besteedt aan de keuze van een nieuwe matras.

    Ga dus naar een bedden- of matrassenwinkel waar je de kans krijgt de matrassen uitvoerig uit te proberen.

    Bij de aanschaf van een nieuwe matras moet je rekening houden met volgende factoren:

    Conformiteit: neemt de matras voldoende je lichaamsvorm aan?

    Ventilatie & vochtregulatie: Ademt de matras voldoende en is er genoeg aanvoer van verse lucht?

    Ga je niet teveel transpireren op de matras en wordt het transpiratievocht goed weggevoerd?


    Duurzaamheid: gaat de matras lang genoeg meegaan?
    Prijs: hoe is de prijs-kwaliteitverhouding?

    Tips
    1. Een matras zou minimum zo’n 15 cm. dik moeten zijn, maar liefst iets dikker. Per slot van rekening heeft een dikkere matras ook een langere levensduur.

    2. Of je graag op een harde of een zachte matras ligt, hangt af van persoon tot persoon. Lichte mensen kiezen best voor een soepele matras, zodat de drukpunten van hun lichaam gemakkelijk indrukken. Zwaardere mensen kiezen best voor een hardere matras, omdat de matras bij hen sowieso al meer gaat verzakken.

    3. Houd bij de keuze van je nieuwe matras voldoende rekening met de bedbodem.

    4. Partners met een verschillend gewicht, kunnen overwegen in plaats van één tweepersoonsmatras twee eenpersoonsmatrassen te nemen.

    5. Transpireer je veel in bed? Kies dan voor een matras met een uitstekend ventilatievermogen. Mensen die in bed zeer veel zweten, kunnen eventueel gebaat zijn bij een boxspring, een speciale verende bedbodem met een ventilerende werking.

    6. Voor mensen die allergisch zijn voor huisstofmijt, bestaan er anti-allergische matrassen.

    7. Test de matras vooraleer je overgaat tot de aankoop! Bij een man zit het belangrijkste drukpunt in de schouders, bij de vrouw in de heupen. Schenk dus veel aandacht aan die plaatsen.

    8. Veel winkels bieden je een bepaalde proeftijd met je matras aan. Zo krijg je de tijd om de matras beter te testen.

    Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."

  7. #7
    Felizmente casada

    Reacties
    3.038
    03-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    koop geen pocketviering, na een jaar heb ik 'm weggedaan.
    Ik had 'm voor 300 euro in de aanbieding gekocht.

    was gewoon waardeloos!

    Ga naar Beterbed ze kunnen je adviseren welk matras beter bij je past.
    Koop geen zachte matras das slecht voor je rug.

  8. #8
    MVC Premium

    Reacties
    9.449
    31-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door doenja_18 Bekijk reactie
    wat dacht je van een water/gel matras MMU? schijnt goed te zijn voor je rug.. en je kan ze zooo stabileren dat je er niet in verdwijnt!!!

    K wilde er één maar ben toch maar voor een matras gegaan... Je moet ze echt PROBEREN!!!!
    soort waterbed???

  9. #9
    Felizmente casada

    Reacties
    3.038
    03-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door doenja_18 Bekijk reactie
    wat dacht je van een water/gel matras MMU? schijnt goed te zijn voor je rug.. en je kan ze zooo stabileren dat je er niet in verdwijnt!!!

    K wilde er één maar ben toch maar voor een matras gegaan... Je moet ze echt PROBEREN!!!!


    bedoel je latex matrassen?

  10. #10
    MVC Premium

    Reacties
    9.449
    31-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    [quote=doenja_18;41770794]Latex? das toch leer ofzo Nee hier heb ik nooit van gehoord

    k heb vorige week dus uren zitten testen.. je moet je jas uitdoen om te testen (dus ga niet in pyjama ofzo LLU )[/quote]

    je bedoelt MMu?

    Thanx voor de tip...ik had het nog gedaan ook..

  11. #11
    natan/delvaux org.

    Reacties
    2.552
    16-08-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Box-spring, ideaal voor de rug, maar best prijzig.