1. #16
    [[..:Moslima:..]]

    Reacties
    950
    13-11-2003

    [QUOTE]Origineel gepost door Selina
    Nederlanders worden moslim,mocro worden kafiers [/QUOTE



    Inderdaad de nederlanders en andere kafiers worden moslim terwijl sommige mocro's de tradities en gewoontes van kafiers overnemen en vinden dit nog normaal ook.
    Zoek Vandaag Nog Kennis Zoek Vandaag Nog Naar Jou Heer,Wie Weet Ben Je Er Morgen Niet Meer

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Re: Steeds meer Nederlanders worden moslim

    Origineel gepost door ChOcOtOfFfF


    http://www.al-yaqeen.com/nieuwsrubriek/steeds-meer.jpg

    Allahu Akbar!
    Nu de marokkanen nog......... beetje beetje
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  3. #18
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Niet zo gek, want de gemiddelde kaas gedraagt zich ook een stuk Islamitischer (kijk ff naar de hoofdzonde en niet naar bijzaken als hoofdoekjes) dan de gemiddelde Mocro
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Origineel gepost door Tijn
    Niet zo gek, want de gemiddelde kaas gedraagt zich ook een stuk Islamitischer (kijk ff naar de hoofdzonde en niet naar bijzaken als hoofdoekjes) dan de gemiddelde Mocro
    Pas je wel een beetje op met je domme uitspraken. Want deze was echt dom. De gemiddelde kaas bidt niet, doet geen ramadan, gaat niet naar mekka, doet geen zakka en zegt niet dagelijks LA ILLAHA ILLA ALLAH MOEHAMMED RASOELALLAH


    Daar komt bij dat de gemiddelde marokkaan niet steelt, niet drinkt, niet mishandelt, niet vreemdgaat.....


    Dus beetje meer respect aub....
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  5. #20
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Origineel gepost door Ali_Z
    Pas je wel een beetje op met je domme uitspraken. Want deze was echt dom. De gemiddelde kaas bidt niet, doet geen ramadan, gaat niet naar mekka, doet geen zakka en zegt niet dagelijks LA ILLAHA ILLA ALLAH MOEHAMMED RASOELALLAH


    Daar komt bij dat de gemiddelde marokkaan niet steelt, niet drinkt, niet mishandelt, niet vreemdgaat.....


    Dus beetje meer respect aub....
    Islam is meer dan Hoofdoek, maagd blijven alcohol of ramadan......Zo mag je ook niet bedriegen, stelen, oordelen, moet je je inzetten voor de samenleving etc. en maar dat vergetn veel Moslims nog wel eens


    Veel Moslims lijken zich enkel te interesseren voor de regels die ze bij elkaar kunnen checken. Lijkt wel of ze bang zijn wat de buurvrouw er wel niet van zou kunnen denken i.p.v. Allah.
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  6. #21

    Reacties
    8.105
    24-10-2003

    Origineel gepost door Ali_Z
    Pas je wel een beetje op met je domme uitspraken. Want deze was echt dom. De gemiddelde kaas bidt niet, doet geen ramadan, gaat niet naar mekka, doet geen zakka en zegt niet dagelijks LA ILLAHA ILLA ALLAH MOEHAMMED RASOELALLAH


    Daar komt bij dat de gemiddelde marokkaan niet steelt, niet drinkt, niet mishandelt, niet vreemdgaat.....


    Dus beetje meer respect aub....

    Tijn Heeft Het Over 'Kazen' Die Zich Na VerLoop Van Tijd Bekeerd Hebben, Tot De Islam.
    Als 'Kazen' EenMaal Moslim Worden, Dan Zullen Ze Zich Strikt Houden Aan De Regels, In TegenStelling Tot De Marokkaanse Moslims.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Origineel gepost door Tijn
    Islam is meer dan Hoofdoek, maagd blijven alcohol of ramadan......Zo mag je ook niet bedriegen, stelen, oordelen, moet je je inzetten voor de samenleving etc. en maar dat vergetn veel Moslims nog wel eens


    Veel Moslims lijken zich enkel te interesseren voor de regels die ze bij elkaar kunnen checken. Lijkt wel of ze bang zijn wat de buurvrouw er wel niet van zou kunnen denken i.p.v. Allah.
    Heb je wel gelezen wat ik getypt heb.
    Daarnaast zit je nu ookal marokkanen en moslims door 1 hoop te gooien. Wat is je probleem? Oogje op een marokkaans meisje, maar vanwege de marokkaanse!!! sociale controle is de situatie uitzichtloos?

    Ewa ja.....sterkte TIJN
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Origineel gepost door RisLaine
    Tijn Heeft Het Over 'Kazen' Die Zich Na VerLoop Van Tijd Bekeerd Hebben, Tot De Islam.
    Als 'Kazen' EenMaal Moslim Worden, Dan Zullen Ze Zich Strikt Houden Aan De Regels, In TegenStelling Tot De Marokkaanse Moslims.
    Citeer maar het stukje waaruit dat blijkt.

    Blijkbaar is Tijn zn Nederlands dan niet voldoende, want ik zie het niet staan. Hij heeft het over de gemiddelde kaas en niet over de gemiddelde islamitische kaas. Dus waar jij dat vandaan tovert....is me een raadsel.
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  9. #24
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Origineel gepost door Ali_Z
    Heb je wel gelezen wat ik getypt heb.
    Daarnaast zit je nu ookal marokkanen en moslims door 1 hoop te gooien. Wat is je probleem? Oogje op een marokkaans meisje, maar vanwege de marokkaanse!!! sociale controle is de situatie uitzichtloos?

    Ewa ja.....sterkte TIJN

    Kheb weldegelijk op je bericht gereageerd, maar dat wil je blijkbaar niet zien.....

    Kheb trouwens een Turks vriendinnetje, dus met mij zit `t wel SNOR
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  10. #25
    Cutty pie

    Reacties
    3.665
    14-04-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ahla3 nerd....



  11. #26

    Reacties
    8.105
    24-10-2003

    Origineel gepost door Ali_Z
    Citeer maar het stukje waaruit dat blijkt.

    Blijkbaar is Tijn zn Nederlands dan niet voldoende, want ik zie het niet staan. Hij heeft het over de gemiddelde kaas en niet over de gemiddelde islamitische kaas. Dus waar jij dat vandaan tovert....is me een raadsel.

    Als Alles In Orde Zou Zijn, In Die BovenKamers Van Je, Dan Zou Je Ook Tot Die Conclusie Komen.

  12. #27
    Laila khait hiya

    Reacties
    3.358
    27-11-2002

    Origineel gepost door RisLaine
    Als Alles In Orde Zou Zijn, In Die BovenKamers Van Je, Dan Zou Je Ook Tot Die Conclusie Komen.
    Hey Rislaine, sorry dat ik er nu pas tussenkom, maar ik had `t echt niet over Islamitische kaasjes.....maar de opmerking was ook niet de moeite waard om je over op te winden, stond ook niet voor niets deze rakker achter....

    Wel lief dat je `t voor me opnam
    De goede weg is niet genoeg,
    je moet er van genieten.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Origineel gepost door RisLaine
    Als Alles In Orde Zou Zijn, In Die BovenKamers Van Je, Dan Zou Je Ook Tot Die Conclusie Komen.

    Safie schakel je over op de persoonlijke aanval.

    Uitgeluld? Ik vroeg om een citaat, niet om een waardeloze poging tot beledigen...

    Het is trouwens bovenkamer.....niet bovenkamers.

    En CAPSLOCK is niet bedoeld om hele zinnen mee te typen. Er brandt rechtsboven een lichtje en als dat uit is dan weet je dat je capslock uitstaat. Dus alle toetsen indrukken en dan hoop ik maar dat ie uitgaat. Aangezien jouw leesvaardigheid niet toereikend is om gewoon het knopje af te lezen. En anders bel je de monteur he...

    SUCCES
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Origineel gepost door Tijn
    Hey Rislaine, sorry dat ik er nu pas tussenkom, maar ik had `t echt niet over Islamitische kaasjes.....maar de opmerking was ook niet de moeite waard om je over op te winden, stond ook niet voor niets deze rakker achter....

    Wel lief dat je `t voor me opnam
    Je praat veel onzin, maar bent in ieder geval eerlijk...

    En Rislane......

    Als je Tijn leuk vind kan je m ook gewoon een pm sturen.
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  15. #30
    tOfFfFsTe LiD

    Reacties
    2.066
    16-09-2003

    Origineel gepost door Ali_Z
    Heb je wel gelezen wat ik getypt heb.
    Daarnaast zit je nu ookal marokkanen en moslims door 1 hoop te gooien. Wat is je probleem? Oogje op een marokkaans meisje, maar vanwege de marokkaanse!!! sociale controle is de situatie uitzichtloos?

    Ewa ja.....sterkte TIJN



    ©Avatar made by MüeZli