1. #1
    La Ilaha Illa Allah..

    Reacties
    194
    05-02-2003

    Kuisheid

    Salaam,

    Wat verstaan jullie onder kuisheid?
    Ik lees vaak dat het bewaren van kuisheid heel belangrijk is, maar ik weet niet precies wat ermee bedoeld wordt

    Alvast Bedankt,

    salaam

  2. #2
    La Ilaha Illa Allah..

    Reacties
    194
    05-02-2003

    Blijkbaar weet niemand het dus..
    Vaag

  3. #3
    Hamdillah

    Reacties
    6.955
    12-11-2001

    je kuisheid, dat je je niet laat aanraken door het andere geslacht wanneer je niet getrouwd bent....?

    zoiets misschien?

  4. #4
    La Ilaha Illa Allah..

    Reacties
    194
    05-02-2003

    Origineel gepost door Bachelorette
    je kuisheid, dat je je niet laat aanraken door het andere geslacht wanneer je niet getrouwd bent....?

    zoiets misschien?
    Dat valt er zeker onder denk ik..
    Maar wat er ook bij mij opkomt is bv. niet hard lachen, niet teveel met jongens omgaan,je blik neerslaan en dat soort dingen...

    Weet je misschien het arabische woord van kuisheid?Misschien dat het dan wat duidelijker wordt..

  5. #5
    tOfFfFsTe LiD

    Reacties
    2.066
    16-09-2003

    Origineel gepost door Outlandish
    Gaurra, bijvoorbeeld voor een vrouw. je geslachtsdelen en je dijen. Voor een man is dat alles behalve je handen en je gezicht..

    Een vrouw mag je niet helemaal zien, want misschien denk je verkeerd of is je meming veranderd.

    Een mag je zo als ik al zei, bijna nix zien. Behalve jehanden en je gezicht. En eenman mag je wel een hand geven. Het is Soenna als je het niet doet.

    Snap je het nu..
    Hoe kom je erbij dat je een man wel een hand mag geven? Dit mag niet, alleen mahram mannen.



    ©Avatar made by MüeZli

  6. #6
    tOfFfFsTe LiD

    Reacties
    2.066
    16-09-2003

    geen se.x, zoenen, aanraken
    geen geflirt
    ogen neerslaan
    bescheiden gedrag/taal/stijl



    ©Avatar made by MüeZli