1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-11-2003

    Voor de mensen die moeilijk een studierichting kunnen kiezen

    wie heeft het moeilijk om een richting te kiezen
    misschien kunnen anderen je helpen een keuze te maken

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    28
    29-09-2003

    IKKEE..................GEEN IDEEEEE ( kdoe nu havo 5 e&m)
    De beste mannen..zijn degene die het beste voor hun vrouwen zijn!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    224
    27-10-2003

    me tooooo
    zit in me laatste jaar MBO p&a
    zit te twijfele ben geinteresserd in twee opleidingen
    PABO en SJD twee verschillende opleidingen
    misschien dat dat jullie meer info wete over deze twee opleidingen

    alvsast tnx

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    135
    28-08-2003

    iwa ik denk dat ik 2maal de verkeerde keuze heb gemaakt want:
    ik doe nu 1 jaar mbo maar heb 2weken verpleegkunde gedaan vond het nx asahbi wat ook erg was zat alleen maar met kaasjes inde klas

    uiteindelijk ben ik erdus meeopgehouden na die 2weken bleef ik thuis
    me am en pa werden helemaal gek a3iebadellah 16 jaar en je wilt van school af enzo en ma zei altijd wa kom me morgen of zo zeggen dat ej gaat trouwne als je wat uitspookt je weet je bent dood
    ik d8 wajouw laat me liever school zoeken voor dat ik echt ga trouwne
    dus ik naar school en heb een ander opleiding aangevraagt en wat was er nog als mogelijkheid: ja precies>>>>>>> ondrewijsassistent
    a3iiebadellah ik haat kinderen heb nu al 1 dag stage gelopen maar vraag me nx ik wou wahde chinees gewoon met een hand aan zijnoor trekken en weg gooien tegen de muur wajema gewoon ziek

    ik wil dit dus niet en ja wta ik wil is eigenlijk iets met sport doen alleen mijn probleem is waardoor em pa en ma ook zoiets hadden van ehm dit kan niet is namlijk dat je moet zwemmen en onbedekt moet aankeleden enzo met jongens erbij dus kon niet want ik draag hoofdoek maar wat ik denk dat ik ga doen is sociaal cultureel werkster scw is met jongeren enzo maar mocht iemand daar informatie over hebben of iemand heeft info over een opleiding die met sport te maken heeft moet echt reageren want ilove sport

    kussjes voetbalster
    lees mijn verhaal de player die ik playde

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    28
    29-09-2003

    Oké.. alle hopeloze gevallen hebben zich nu gemeld ...waaronder ik
    Waar blijft hulp?
    De beste mannen..zijn degene die het beste voor hun vrouwen zijn!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-11-2003

    Origineel gepost door thashnift
    IKKEE..................GEEN IDEEEEE ( kdoe nu havo 5 e&m)


    ewa ik zal mijn best doen om met jou samen uit te zoeken wat voor jou hopelijk de beste studierichting wordt als je mij info over de studies die je gedaan hebt en wat je intresses zijn doorgeeft

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-11-2003

    Origineel gepost door choukri80
    ikke ik zit nu in de vierde van mts informatica
    ik weet niet welke informatica opleiding ik moet volgen het zijn er zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    ik zou graag iets met netwerkbeheer willen doen

    netwerkbeheer klinkt goed maar weet je wat dat is en wat dat inhoudt ik zou éérst info verzamelen als ik jou was omdat juist er zoveel richtingen zijn in de informatica maar ik hoop datgene wat je gaat volgen ook het beste bij jou ambitie past veel suc6 mijn broeder

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17
    06-11-2003

    Origineel gepost door voetbalster
    iwa ik denk dat ik 2maal de verkeerde keuze heb gemaakt want:
    ik doe nu 1 jaar mbo maar heb 2weken verpleegkunde gedaan vond het nx asahbi wat ook erg was zat alleen maar met kaasjes inde klas

    uiteindelijk ben ik erdus meeopgehouden na die 2weken bleef ik thuis
    me am en pa werden helemaal gek a3iebadellah 16 jaar en je wilt van school af enzo en ma zei altijd wa kom me morgen of zo zeggen dat ej gaat trouwne als je wat uitspookt je weet je bent dood
    ik d8 wajouw laat me liever school zoeken voor dat ik echt ga trouwne
    dus ik naar school en heb een ander opleiding aangevraagt en wat was er nog als mogelijkheid: ja precies>>>>>>> ondrewijsassistent
    a3iiebadellah ik haat kinderen heb nu al 1 dag stage gelopen maar vraag me nx ik wou wahde chinees gewoon met een hand aan zijnoor trekken en weg gooien tegen de muur wajema gewoon ziek

    ik wil dit dus niet en ja wta ik wil is eigenlijk iets met sport doen alleen mijn probleem is waardoor em pa en ma ook zoiets hadden van ehm dit kan niet is namlijk dat je moet zwemmen en onbedekt moet aankeleden enzo met jongens erbij dus kon niet want ik draag hoofdoek maar wat ik denk dat ik ga doen is sociaal cultureel werkster scw is met jongeren enzo maar mocht iemand daar informatie over hebben of iemand heeft info over een opleiding die met sport te maken heeft moet echt reageren want ilove sport

    kussjes voetbalster

    je moet gewoon voetbalSTER worden maar het leven is hard voor iedereen ik geef je deze raad volg je eigen gevoel veel suc6 mijn zuster