1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    33
    21-11-2002

    voor Amsterdammers

    Vinden julie Station Lelylaan onveilig?
    Zo ja?
    -Op welke tijdstip?
    -Door welke groep jongeren wordt dit veroorzaakt?
    -Is dit probleem naarmate de tijd veranderd verminderd/versterkt?
    -Heb je ooit wat meegemaakt op het Station wat voor jou een onveilige plek maakt?

    Zouden jullie deze vragen willen beantwoorden?...Het is namelijk voor mijn profielwerkstuk!

    Bij voorbaat dank.
    Liefde en Haat zijn schitteringen van elkaar.......
    Van het één zie je alleen het goede en van de andere alleen het slechte.....

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    2.252
    25-05-2003

    Re: voor Amsterdammers

    Origineel gepost door missmaroc123
    Vinden julie Station Lelylaan onveilig?
    Zo ja?
    -Op welke tijdstip?
    -Door welke groep jongeren wordt dit veroorzaakt?
    -Is dit probleem naarmate de tijd veranderd verminderd/versterkt?
    -Heb je ooit wat meegemaakt op het Station wat voor jou een onveilige plek maakt?

    Zouden jullie deze vragen willen beantwoorden?...Het is namelijk voor mijn profielwerkstuk!

    Bij voorbaat dank.
    Nou ik ben er weinig, maar als ik er ben dan ben ik niet bang...

    Ik vind dat ze met die hekken overdrijven... Want je hebt nu maar een uitgang en stel er gebeurd wat ergss... Dan heb je geen mogelijkheid voor een andere uitgang... Ik vind dat ze juist door die hekken te plaatsten de veiligheid verminderen!!!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    33
    21-11-2002

    Thanx voor je meing, dat is het begin
    kom op! waar blijven die anderen?!
    Liefde en Haat zijn schitteringen van elkaar.......
    Van het één zie je alleen het goede en van de andere alleen het slechte.....

  4. #4
    K BESTA NIET!

    Reacties
    639
    24-04-2003

    niet veilig....nooit veilig geweest. De media blaast sh!t op, maar de werkelijkheid is anders....

    lelylaan is net zo veilig als de rest van amsterdam-west

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    86
    23-09-2003

    Je hebt geloof ik best gelijk "sociale dienst"(waarom niet deze naam......we blijven toch nog mgharba, of niet).
    Inna Lillahi Wa Inana Ilayhi Raji3oen

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Ik heb 12 jaren daar in de buurt gewoont! Het is een feit dat het daar 's avonds laat, en 's nachts niet veilig is, maar dat is voornamelijk dat gedeelte bij de fietskluisjes, etc.

    Regelmatig worden daar vrouwen verkracht en aangerand, het is weleens voorgekomen dat er daar zelfs is geschoten. Ik denk dat er daar aardig ook wordt gedaan aan zakkenrollerij, en het percentage zwartrijden is daar astronomisch hoog.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    28
    29-09-2003

    Origineel gepost door solcialedienst
    niet veilig....nooit veilig geweest. De media blaast sh!t op, maar de werkelijkheid is anders....

    lelylaan is net zo veilig als de rest van amsterdam-west
    Is Amsterdam-west veilig dan.......?
    er is onlangs nog geschoten bij admiraal en dat tijdens de ramadan......
    De beste mannen..zijn degene die het beste voor hun vrouwen zijn!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    56
    23-09-2003

    he, gekke ........, ben je nog niet klaar met je profielwerkstuk.Zie je op school thalla.hahahahahaha

  9. #9
    'Makkah & Madinah'`

    Reacties
    1.065
    17-01-2003

    Re: voor Amsterdammers

    Vinden julie Station Lelylaan onveilig?Nee
    Zo ja?
    -Op welke tijdstip?NVT
    -Door welke groep jongeren wordt dit veroorzaakt?
    -Is dit probleem naarmate de tijd veranderd verminderd/versterkt?
    -Heb je ooit wat meegemaakt op het Station wat voor jou een onveilige plek maakt?Nee.
    Onze Heer daalt iedere nacht af tot de hemel van de aarde, als het laatste derde deel van de nacht aanbreekt zegt Hij:''Wie zegt er een gebed voor Mij dat ik mag beantwoorden? Wie vraagt Mij iets wat ik hem kan geven? Wie vraagt er om vergiffenis zodat ik hem kan vergeven ?''

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    56
    23-09-2003

    doe effe normaal.Ze wil toch iets weten en dan kom jij hier zeuren.Wie ben jij iemand om mensen te beoordelen of heb je geen manieren geleerd. Bazz.
    BEslamma en lieverd veel succes met je werkstuk of profielwerkstuk.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    200
    29-01-2003

    overdag vind ik het niet onveilig juist integendeel het is bijna altijd druk, dus maak me geen zorgen.

    je hebt wel die jongeren die daar op school zitten, ze vechten vaak en ja van dat soort weet je wel.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    646
    17-01-2003

    nou nu is het mijn buurt om me mening te uiten

    ik zit daar vanaf begin dec op school vanwege een verhuizing vande school zelf momenteel zit ik op walraven roc van amsterdam

    ik ga niet zo vaak met de metro en eerlijk als ik ga dan wel met vriendinnen, het is me best opgevallen als ik daar ben dat er best wel veel agente staan waarom ??? vraag me niet

    ik voel me best wel veilig als er meer mensen staan.

  13. #13
    *Allah Oe Akbar*

    Reacties
    4.458
    01-02-2003

    Re: voor Amsterdammers

    Origineel gepost door missmaroc123
    Vinden julie Station Lelylaan onveilig?
    Zo ja?
    -Op welke tijdstip?
    -Door welke groep jongeren wordt dit veroorzaakt?
    -Is dit probleem naarmate de tijd veranderd verminderd/versterkt?
    -Heb je ooit wat meegemaakt op het Station wat voor jou een onveilige plek maakt?

    Zouden jullie deze vragen willen beantwoorden?...Het is namelijk voor mijn profielwerkstuk!

    Bij voorbaat dank.

    Vinden julie Station Lelylaan onveilig?Nee
    Zo ja?
    -Op welke tijdstip?geen enkele tijdstip
    -Door welke groep jongeren wordt dit veroorzaakt?
    -Is dit probleem naarmate de tijd veranderd verminderd/versterkt?verminderd ofso
    -Heb je ooit wat meegemaakt op het Station wat voor jou een onveilige plek maakt?NEEJ NOOIT KOM ER BIJNA NOOIT!!


    :boogie:=Najmatje=:boogie:

    Onze profeet Mohammed(vzmh) zei: ''Zet je vriendschap niet voort met mensen die jou niet waarderen, zoals jij hen waardeert.''