+ Reageer
1 tot 13 van 13
    MVC Lid

Reacties
    120
    28-10-2007

voor kerstvakantie 10 kilo eraf??

[{

kan dat??
    ik wil echt tien kilo voor de kerstvakantie eraf hebben ik sport al intensief 4 uurtjes per week dik 1 uur per dag...alleen het eten gaat moeizaam ik weet neit wat ik precies meot eten kan iemand een schema plaatsen ofzo..want ik heb de hele dga door honger en dat is ehct moeilijk ik heb sonja bakker al geprobeerd maar door me bloedarmoede word ik helemaal ziek erdoor en plus het is moeilijk bij te houden

}]

MVC Lid

Reacties
    451
    02-07-2006

Ik help je wel effe met uppen

Gaire inchallah...
    Al Neemt De Leugen De Lift En De Waarheid De trap..
    De waarheid zal toch komen!

"Allaahoemma moenziela al-kietaabie sarie'a al-h'iesaab, iehziemie al-ah'zaab,
    Allaahoemma iehziemhoem wa zalzielhoem"

MVC Lid

Reacties
    120
    28-10-2007

dankje wel meid ik wil het echt

MisFit

Reacties
    536
    24-04-2007

lieverd het is onrealistisch, maar als je het toch gaat doen pleeg je echt roofbouw op je lichaam! Begin gewoon NU en VANDAAG met gezond/regelmatig eten, want je gaat het je hele leven moeten volhouden, crashdiets houdt je niet je hele leven vol

suc6, en gebruik sb alleen als leidraad, niet als standaard, want als we haar als voorbeeld moeten nemen eindigen we allemaal als ano-mensen

Meerdere gebruikers

Reacties
    466
    25-05-2004

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door funky_fatiha Bekijk reactie
    lieverd het is onrealistisch, maar als je het toch gaat doen pleeg je echt roofbouw op je lichaam! Begin gewoon NU en VANDAAG met gezond/regelmatig eten, want je gaat het je hele leven moeten volhouden, crashdiets houdt je niet je hele leven vol

suc6, en gebruik sb alleen als leidraad, niet als standaard, want als we haar als voorbeeld moeten nemen eindigen we allemaal als ano-mensen
    Klopt helemaal

Ik raad je dan ook af om te crash dieten (erg slecht voor je gezondheid, plus dat je lichaam uiteindelijk meer vet gaat opslaan als je eenmaal meer vet eet). Sonja bakkeren is ook niet bepaald gezond.

Als je echt wilt afvallen op een verantwoorde manier moet je calorien gaan tellen. Als vrouw heb je een energiebehoefte van ong 2000 cal per dag, daarvoor is 500 voor tussendoortjes. Als je de tussendoortjes weglaat en de normale maaltijden alleen gebruikt, kan je dus al afvallen. Je moet wel beseffen dat (intensief) sporten je energiebehoefte doet toenemen.

Calorietabellen kun je overal op internet vinden en op sommige producten. Ik weet niet zeker of dit ook wel heel erg verantwoord is, maar goed...

Je moet er wel rekening mee houden dat je na een dieet sneller aankomt omdat je lichaam zo lang gehongerd heeft dat het nu sneller reserves (in de vorm van vet) gaat opslaan. Zeker omdat je ook echt intensief sport. Het beste is om t edoen wat funky-fatiha zegt.

Suc6, wat je verder ook gaat doen. Wa Salaam
    [SIGPIC][/SIGPIC]

M & S!

Reacties
    1.290
    08-02-2005

Ik wil da ook.. al is 10 kilo wel extreem.. ik zou al tevreden zijn met 5 à 7 kilo..
    M, The Love Of My Life..

MVC Lid

Reacties
    120
    28-10-2007

ok 5 kilo is goed mensen maar ik moet wat doen aan me eetgewoonte en dat is echt een probleem...

nog een vraag trouwens erbij wat is beter rijstwafel of bruin volkoren brood wat kan ik beter eten ik d8 aan rijstwafels eten en dta dus vervangen in plaats van brood????

MisFit

Reacties
    536
    24-04-2007

Citaat Geplaatst door accent Bekijk reactie
    ok 5 kilo is goed mensen maar ik moet wat doen aan me eetgewoonte en dat is echt een probleem...

nog een vraag trouwens erbij wat is beter rijstwafel of bruin volkoren brood wat kan ik beter eten ik d8 aan rijstwafels eten en dta dus vervangen in plaats van brood????

rijstwafels proeft als een stukje karton, je moet voedzame dingen nemen die ook daadwerkelijk vullen, want 1 pak rijstwafels is nou ook niet echt goed

een bruin volkoren botherham is veel beter licht beleg erop en jammie

MVC Lid

Reacties
    120
    28-10-2007

ik hou van rijstwafels hahha

MVC Lid

Reacties
    303
    24-10-2006

Je moet idd calorie-en gaan tellen, alleen ook dan moet je oppassen. Kijk je kunt wel een stuk chocolade gaan eten ipv je avondmaaltijd maar dat lijkt me ook niet echt slim... ikzelf heb tijd terug sb gedaan en daardoor weet ik wel wat ik het beste kan kiezen enzo... dus paar tips;

- veel water..
    - niet teveel brood op 1 dag en als je brood eet, dan het liefst met jam of appelstroop of kipfilet.. zitten erg weinig calorie-en in .. je moet het een beetje verdelen .. dus soms iets zoets (jam/appelstroop) en soms iets hartigs.. (kipfilet) .. Je kan verder beter brood vervangen door 2 crackers..wel kijken naar de calorie-en ... die van cracottes kun je het beste nemen ..
    - geen sausjes bij je eten ..
    - veel komkommker, tomaat op een cracker met kaas bijv..
    - als je honger hebt ; eet fruit ..
    - zoek een tussendoortje wat je lekker vindt met weinig calorie-en .. gewoon wat uitproberen .. ik heb bijv. nu hele lekkere biscuits-achtige koekjes met maar 60 calorie per koek (en hijs best groot) ..
    - als je 's avonds honger hebt; ga slapen! ..

Succes meid..

MVC Lid

Reacties
    120
    28-10-2007

dankje wel meidd!! alleen rijstwafels is dat ok beter dan brood en net zo goed als cracottes?

Citaat Geplaatst door bladibladibla Bekijk reactie
    Je moet idd calorie-en gaan tellen, alleen ook dan moet je oppassen. Kijk je kunt wel een stuk chocolade gaan eten ipv je avondmaaltijd maar dat lijkt me ook niet echt slim... ikzelf heb tijd terug sb gedaan en daardoor weet ik wel wat ik het beste kan kiezen enzo... dus paar tips;

- veel water..
    - niet teveel brood op 1 dag en als je brood eet, dan het liefst met jam of appelstroop of kipfilet.. zitten erg weinig calorie-en in .. je moet het een beetje verdelen .. dus soms iets zoets (jam/appelstroop) en soms iets hartigs.. (kipfilet) .. Je kan verder beter brood vervangen door 2 crackers..wel kijken naar de calorie-en ... die van cracottes kun je het beste nemen ..
    - geen sausjes bij je eten ..
    - veel komkommker, tomaat op een cracker met kaas bijv..
    - als je honger hebt ; eet fruit ..
    - zoek een tussendoortje wat je lekker vindt met weinig calorie-en .. gewoon wat uitproberen .. ik heb bijv. nu hele lekkere biscuits-achtige koekjes met maar 60 calorie per koek (en hijs best groot) ..
    - als je 's avonds honger hebt; ga slapen! ..

Succes meid..

MisFit

Reacties
    536
    24-04-2007

Citaat Geplaatst door accent Bekijk reactie
    ik hou van rijstwafels hahha

nou dan zou ik zeggen neem dat dan, maar ik zou bijv. deze verhouding nemen 1 botherham staat gelijk aan 2 rijstwafels

bladiblahuppeldepup heeft je ook goed advies gegeven, ben het er wel mee eens maar 10kg is echt veel...inchaAllah gaat het je lukken

al7amdoulilaah

Reacties
    4.386
    19-09-2006

MVC Premium MVC Premium
    10 kilo aankomen,

Otla Vliegtickets Al Hoceima
Nieuws
Lifestyle
Sport