1. #1
    Happy mum

    Reacties
    384
    30-06-2001

    je beste kookkunsten

    Lieve mensen,

    Ik ben op zoek naar zoveel mogelijke Marokkaanse recepten of het nou voor zoetigheid is of voor eten.
    Of hebben jullie sites voor mij waarbij het heel duidelijk staat hoe je het moet doen.
    Willen jullie die sites of recepten naar mij doormailen.
    Alvast heel erg bedankt voor de moeite

    Liefs Prinsesje

    prinsesje77@hotmail.com

  2. #2
    Happy mum

    Reacties
    384
    30-06-2001

    Kan niemand mij dan helpen?

    Prinsesje

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    hoi prinsesje, misschien dat ik je kan helpen?

    de basis leer je van je ma uiteraard......maar zo´n boekje is altijd handig.....

    maar ik heb wel een boek waar heel veel in staat en waar je heel wat aan hebt. Tenminste ik had er echt heel veel aan, alle recepten die je maar nodig hebt staan erin.

    was wel een vrij prijzig kookboek maar dat moet je er maar voor over hebben......

    ik weet alleen dat ik het gekocht had bij de v&d......... maar nou ik ga wel even kijken voor je thuis voor het isbn. nummer dan moet het toch overal te verkrijgen zijn bij boekhandels?

    nou meid je hoort nog wel van me.

  4. #4
    Happy mum

    Reacties
    384
    30-06-2001

    Harstikke bedankt voor je hulp.
    Ik hoor het graag van je je kan het me ook mailen.

    Thanx

    Liefs
    Prinsesje

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001


    hey meid, nou komt ie....

    De Marokkaanse keuken, 200 smakelijke en authentieke recepten van Brahim Lagunaoui ( ja je leest het goed een marokaanse man die een kookboek schrijft hahaha)

    isbn nummer; 90-5501-266-1

    het is wel een boek uit 1995 maar het moet wel in de boekhandel verkrijgbaar zijn indien het niet meer te koop is bij de v&d.

    nou meid suc6 en laat horen of je het te pakken hebt gekregen.

    xx saida

  6. #6
    Happy mum

    Reacties
    384
    30-06-2001

    Nogmaals bedankt voor je hulp.
    Ik ga het bestellen en even uitproberen.
    Mocht je nog meer tips hebben dan hoor ik het graag.

    Liefs
    Prinsesje

  7. #7
    Happy mum

    Reacties
    384
    30-06-2001

    jij ook alvast bedankt voor de moeite.
    ik waardeer dit echt heel erg van jullie.

    en tja als mannen nou kunnen koken dan scheelt dat als wij ziek zijn hihihihi
    dan dat je alleen een gebakken ei krijgt hihihi.

    Liefs
    Prinsesje

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001


    hoi prinsesje en groninger...

    ja er zijn inderdaad zoals groninger al zei van die boekjes van 3,50 ofzoiets verkrijgbaar.

    ik had dat boekje ook eerst gekocht maar toch je mist wel iets nog in die recepten.

    het is zo'n geel boekje met cous cous en een thajin erop.. heet de marokaanse keuken..(uiteraard) maar ik vind niet dat je er veel aan hebt persoonlijk...

    maar je je kan het toch altijd proberen.

    xx saida

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    13
    07-11-2001

    Hoi prinsesje,

    ik ga je geen kookboek aanraden, maar mezelf. Ik ben iem. die zeer graag kookt, niet alleen Marokkaanse keuken, maar vanalles.

    Als je het één of ander recept moet hebben, mail je me maar...ik heb altijd wel een geheim ingrediënt waardoor het nog lekkerder smaakt, haha

    Groetjes en veel kookplezier!

    xxxjes
    Sana

  10. #10
    elhabiba hbiebat edounja!

    Reacties
    976
    01-10-2001

    he meid,

    Zoals soussia al zei...je moeder zal wel de beste marokaanse recepten hebben.

    En inderdaad ik heb alle marokaanse recepten van mn moeder geleerd en je kan natuurlijk ook tv kijken als jullie een digital hebben,dan moet je naar de marokaanse kanaal kijken,daar zijn ook heel lekkere recepten.

    elhabiba

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.857
    23-02-2002

    ik heb ook een marokkaanse kookboek gekocht dat echt de moeite waard is.het is net uitgekomen en het heet de keuken van chadia en latifa.isbn9027474990. ik heb er echt heel veel aan gehad.weet er iemand trouwens nog meer marokkaanse kookboeken die de moeite waard zij?qqqqqq
    [GLOW=blue]£ove cαŋ ŧouch u§ one ŧime…And £a§t for α £ifetime..And never £et go till шe're gone [/GLOW]

  12. #12
    sweet_lady

    Reacties
    446
    28-09-2002

    ja ik moet ook eens gaan leren koken.
    Dat ik wel hard nodig ja
    maar helelaas ik ben iemand die twee linkse handen heb in de keuken
    dus kan ik het wel
    Welkom klein mens op deze aarde.Welkom op je levensweg...De wegwijzers tonen je vele paden
    door het doolhof naar volwassenheid .
    Soms zul je een afslag missen of het spoor bijster zijn.
    Maar vergeet niet dat we er altijd voor je zullen zijn.