1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    145
    08-03-2002

    Islamitische COLA…..Zamzam

    AMSTERDAM - Een islamitische versie van cola heeft kort na haar introductie in het oosten van Saoedi-Arabië al de weg naar miljoenen kelen gevonden. De vraag is na slechts een week drie keer groter dan verwacht. Zamzam moet tegenwicht bieden aan de Amerikaanse giganten Coca-Cola en Pepsi. Het anti-Amerikanisme is groot in Saoedi-Arabië.
    Zamzam, genoemd naar het heilige water nabij de stad Mekka, wordt gemaakt door een Iraanse onderneming.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    13.262
    26-05-2002

    komt ie ook in nl ??????


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    145
    08-03-2002

    Origineel gepost door chemie
    komt ie ook in nl ??????
    Ik weet het echt niet…….

  4. #4
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Weg met Bloed-Cola !

    Wie wil er nou Cola drinken, als je daarmee grootst swereldskwaad het ZioNazisme steunt !

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    Origineel gepost door MeuslitriX
    Weg met Bloed-Cola !

    Wie wil er nou Cola drinken, als je daarmee grootst swereldskwaad het ZioNazisme steunt !


    een meid naar mijn hart

    The_Jackal_A

  6. #6
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    A3da'i lahh !!, ze hebben de afgelopen dagen, zitten heulen met de palestijnse autoriteit ( van goedkoopheid gesproken ) en even voor de lol wat huizen boven de de hoofden van mensen laten vallen..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    131
    02-08-2002

    Oh en komt het ook nog deze kant op of niet
    ''Twee hongerige wolven veroorzaken niet zoveel schade aan een kudde schapen, als hebzucht en lust aan iemands religie." (Tiermidie)

  8. #8
    simply the best

    Reacties
    114
    01-08-2002

    Nu we het er toch over hebben. Als er iemand naar Mekka gaat kan hij dan even een flesje water uit Zamzam meenemen. Niet de cola, maar uit de bron zelf he. Ik heb gehoord dat het heilzame dingen bevat.

    Flipmode is Da SqUaD

  9. #9
    *Marrakchia*

    Reacties
    976
    05-06-2002

    Thumbs up boycotten die handel!!!!

    Ik drink al een aantal maanden geen cola meer. En ook geen dingen van het bedrijf coco cola!!! Ik ga ook niet naar de mac, koop geen always meer, geen sanex en andere zionisme sponsorerende (ofzo) spullen/artikelen!!!

    Ddus ze moeten zamzam maar snel hierheen importeren!!!!

    *...Marrakech Bladi...*


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.412
    30-10-2001

    Ik heb nooit de merk "coca cola" lekker gevonden eigenlijk. Echt een ranzige smaak zeg!
    Wie de waarheid spreekt,
    hoeft nooit na te denken..........

  11. #11
    vrijsimpel

    Reacties
    107
    08-05-2002

    gewoon water drinken is nog gezond ook
    The one and only

  12. #12
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door hichamtwentyone
    hehe wat een lachertje sorry mensen
    ik vind het wel leuk allemaal

    maar zij zijn bezig met de ruimte te onderzoeken en wij zijn nog bezig met een nieuwe cola uit te vinden
    Wat een loze opmerking.
    Zij zijn niet bezig een 'nieuwe cola' uit te vinden, maar het arabisch/islamitische marktaandeel terug te winnen en in de handen van de arabieren i.p.v. de zionisten te brengen. Hoewel er nog een hoop dingen verbeterd moeten worden is dit een goed initiatief (begin).
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    521
    15-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik drink ook al maanden geen cola meer, ik heb er echt een boycot op en ik moet zeggen, ik mis het helemaal niet.

    ben wel benieuwd naar die zamzam cola, ik vind alleen wel dat ze een andere mochten geven. zamzam is al de naam van het heilige bronwater. dus laat het dan ook zo, en verzin een andere naam. maar goed je kan niet alles hebben in het leven he.

    Voor de rest vind ik het een goed idee.

  14. #14
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door Shamila
    hehe dat werd tijd.... eindelijk maken ze iets van zichzelf. we hebben die jodendrankjes niet nodig. inshallah komt de rest nog.
    Precies! Bovendien moeten we economisch en militair onafhankelijk worden en dan is alleen zoiets al een goed begin toch!
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  15. #15
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door hilwa
    ik drink ook al maanden geen cola meer, ik heb er echt een boycot op en ik moet zeggen, ik mis het helemaal niet.

    ben wel benieuwd naar die zamzam cola, ik vind alleen wel dat ze een andere mochten geven. zamzam is al de naam van het heilige bronwater. dus laat het dan ook zo, en verzin een andere naam. maar goed je kan niet alles hebben in het leven he.

    Voor de rest vind ik het een goed idee.
    Ja dat heb ik met MC donalds...nooit en nooit meer! Ook geen burger king by the way!
    Ook zal ik nooit meer (inshallah) LEVI kleding kopen! Dat is ook van echte ZIONISTEN! Dus advies aan de dames en heren...weet dat wanneer je je **** in een veel te strakke LEVI broek propt, jij weer een palestijnse dode op je geweten hebt !!!!

    One man's terrorist is another man's freedom fighter.