1. #1

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    Soebha'Allah
    Natuurlijk ben ik blij dat ik MOSLIMA ben Alhamdoulillah.
    Sommige plaatjes kende ik al maar blijven mooi. Dit is het bewijs!!

    Thanks voor het plaatsen hiervan.

    Faatje

  3. #3
    Jongetje van God.

    Reacties
    487
    17-07-2003

    jammer dat ik geen arabisch kan
    Heb uw naaste lief als uzelve.
    Heb uw vijand lief, keert de andere wang toe.
    Oordeelt nooit, want gij word geoordeelt naar de maat waarmede gij oordeelt.

  4. #4
    -..Precious..-

    Reacties
    1.356
    28-10-2003

    MVC Premium MVC Premium
    WOOOOOOOOOO...
    Die plaatjes zijn mooi alleen ik begrijp die met die bomen niet ( het derde plaatje) EN ik ben er natuurlijk heel trots op dat ik een moslim ben

    BESLASMA

    You, you’re not aware
    That we’re aware
    Of your despair
    Don’t show your tears
    To your oppressor
    Don’t show your tears


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    141
    17-10-2002

    het derde plaatje is een boom die zo gegroeid is, en als je bid sta je toch ook zo, daarom echt subhannalah dat die boom zo gegroeid is.
    The more sand that has escaped from the hourglass of our life, the clearer we should see through it

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    141
    17-10-2002

    en inderdaad alhamdoelilah dat ik moslim ben, en nu inshallah m'm best doen, om het beste eruit te halen
    The more sand that has escaped from the hourglass of our life, the clearer we should see through it

  7. #7
    Heimelijk

    Reacties
    2.330
    04-03-2003

    Origineel gepost door Salahadin
    Dit is niet het bewijs voor mij dat Allah bestaat. het bewijs van het bestaan van ALLAH (SWT) is alles om ons heen. JE handen, je hart, normale bomen, wolken, bergen alles om je heen bewijst het bestaan van Allah .....

    En niet te vergeten de koraan. Dat is pas het echte bewijs en niet dit soort plaatjes. Het is wel mooi om het te zien. Maar Als je door deze plaatsje gaat geloven in het bestaan van Allah dan zit je verkeerd.

    19. Hij brengt de levenden uit de doden voort en Hij brengt de doden uit de levenden voort; en Hij geeft de aarde leven na haar dood, en evenzo zult gij worden voortgebracht.

    20. En tot Zijn tekenen behoort, dat Hij u uit stof schiep; en ziet! gij zijt mensen die zich kunnen verspreiden.

    21. En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt.

    22. En tot Zijn tekenen behoort ook de schepping der hemelen en der aarde, en de verscheidenheid van uw talen en (huids) - kleuren. En dit zijn voorzeker tekenen voor degenen, die willen begrijpen.

    23. En tot Zijn tekenen behoort uw slapen 's nachts en uw zoeken naar Zijn overvloed overdag. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat luistert.

    24. En tot Zijn tekenen behoort eveneens dat Hij u de bliksem toont als vrees en hoop. En dat Hij water uit de hemel nederzendt waarmede hij de aarde doet herleven na haar dood. Hierin zijn zeker tekenen voor een volk, dat wil begrijpen.

    25. En dit is onder Zijn tekenen, dat de hemelen en de aarde in stand blijven door Zijn gebod. Dan, wanneer Hij u eenmaal van de aarde zal roepen, ziet! zult gij gaan.

    26. En aan Hem behoort een ieder, die in de hemelen en op aarde is; allen zijn Hem gehoorzaam.

    27. En Hij is het, Die de schepping voortbrengt en haar daarna herhaalt, dit is gemakkelijk voor Hem. En voor Hem zijn de verhevenste attributen in de hemelen en op aarde, en Hij is de Almachtige, de Alwijze.

    28. Hij geeft een gelijkenis uit uzelf. Hebt gij onder uw ondergeschikten deelgenoten in hetgeen waarvan Wij u hebben voorzien, zodat gij dienaangaande gelijken wordt en vreest gij hen, zoals gij elkander vreest? - Zo leggen Wij de tekenen uit aan een volk dat begrijpt.
    (surah Ar-Rum)
    Precies dit zijn enkel wonderen...De koran en de hadith

    zijn een wonder op zich en dat is voor mij het bewijs van Allah.
    Gewoon Yups.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    15
    12-03-2003

    Origineel gepost door Salahadin
    Dit is niet het bewijs voor mij dat Allah bestaat. het bewijs van het bestaan van ALLAH (SWT) is alles om ons heen. JE handen, je hart, normale bomen, wolken, bergen alles om je heen bewijst het bestaan van Allah .....

    En niet te vergeten de koraan. Dat is pas het echte bewijs en niet dit soort plaatjes. Het is wel mooi om het te zien. Maar Als je door deze plaatsje gaat geloven in het bestaan van Allah dan zit je verkeerd.

    19. Hij brengt de levenden uit de doden voort en Hij brengt de doden uit de levenden voort; en Hij geeft de aarde leven na haar dood, en evenzo zult gij worden voortgebracht.

    20. En tot Zijn tekenen behoort, dat Hij u uit stof schiep; en ziet! gij zijt mensen die zich kunnen verspreiden.

    21. En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt.

    22. En tot Zijn tekenen behoort ook de schepping der hemelen en der aarde, en de verscheidenheid van uw talen en (huids) - kleuren. En dit zijn voorzeker tekenen voor degenen, die willen begrijpen.

    23. En tot Zijn tekenen behoort uw slapen 's nachts en uw zoeken naar Zijn overvloed overdag. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat luistert.

    24. En tot Zijn tekenen behoort eveneens dat Hij u de bliksem toont als vrees en hoop. En dat Hij water uit de hemel nederzendt waarmede hij de aarde doet herleven na haar dood. Hierin zijn zeker tekenen voor een volk, dat wil begrijpen.

    25. En dit is onder Zijn tekenen, dat de hemelen en de aarde in stand blijven door Zijn gebod. Dan, wanneer Hij u eenmaal van de aarde zal roepen, ziet! zult gij gaan.

    26. En aan Hem behoort een ieder, die in de hemelen en op aarde is; allen zijn Hem gehoorzaam.

    27. En Hij is het, Die de schepping voortbrengt en haar daarna herhaalt, dit is gemakkelijk voor Hem. En voor Hem zijn de verhevenste attributen in de hemelen en op aarde, en Hij is de Almachtige, de Alwijze.

    28. Hij geeft een gelijkenis uit uzelf. Hebt gij onder uw ondergeschikten deelgenoten in hetgeen waarvan Wij u hebben voorzien, zodat gij dienaangaande gelijken wordt en vreest gij hen, zoals gij elkander vreest? - Zo leggen Wij de tekenen uit aan een volk dat begrijpt.
    (surah Ar-Rum)

    ik bedoel ook niet dat als je deze plaatjes ziet dat je in allah moet geloven...ik moest op een titel komen vandaar...

    allah bestaat in een mens hart...en het klopt alles om ons heen is van allah maar dit is gewoon mooi om te zien het is iets waar je kippenvel van krijgt...en het is iets voor mensen die denken van soebhana allah.en daardoor extra hun best gaan doen.....om een goede moslim te zijn.

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    Origineel gepost door Salahadin
    Dit is niet het bewijs voor mij dat Allah bestaat. het bewijs van het bestaan van ALLAH (SWT) is alles om ons heen. JE handen, je hart, normale bomen, wolken, bergen alles om je heen bewijst het bestaan van Allah .....

    En niet te vergeten de koraan. Dat is pas het echte bewijs en niet dit soort plaatjes. Het is wel mooi om het te zien. Maar Als je door deze plaatsje gaat geloven in het bestaan van Allah dan zit je verkeerd.

    19. Hij brengt de levenden uit de doden voort en Hij brengt de doden uit de levenden voort; en Hij geeft de aarde leven na haar dood, en evenzo zult gij worden voortgebracht.

    20. En tot Zijn tekenen behoort, dat Hij u uit stof schiep; en ziet! gij zijt mensen die zich kunnen verspreiden.

    21. En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt.

    Wij Moslims geloven allemaan in ALLAH net als een blinde in licht gelooft!!!!
    Met of zonder deze plaatjes want deze plaatjes zijn gewoon Soebha'Allah!!!

    22. En tot Zijn tekenen behoort ook de schepping der hemelen en der aarde, en de verscheidenheid van uw talen en (huids) - kleuren. En dit zijn voorzeker tekenen voor degenen, die willen begrijpen.

    23. En tot Zijn tekenen behoort uw slapen 's nachts en uw zoeken naar Zijn overvloed overdag. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat luistert.

    24. En tot Zijn tekenen behoort eveneens dat Hij u de bliksem toont als vrees en hoop. En dat Hij water uit de hemel nederzendt waarmede hij de aarde doet herleven na haar dood. Hierin zijn zeker tekenen voor een volk, dat wil begrijpen.

    25. En dit is onder Zijn tekenen, dat de hemelen en de aarde in stand blijven door Zijn gebod. Dan, wanneer Hij u eenmaal van de aarde zal roepen, ziet! zult gij gaan.

    26. En aan Hem behoort een ieder, die in de hemelen en op aarde is; allen zijn Hem gehoorzaam.

    27. En Hij is het, Die de schepping voortbrengt en haar daarna herhaalt, dit is gemakkelijk voor Hem. En voor Hem zijn de verhevenste attributen in de hemelen en op aarde, en Hij is de Almachtige, de Alwijze.

    28. Hij geeft een gelijkenis uit uzelf. Hebt gij onder uw ondergeschikten deelgenoten in hetgeen waarvan Wij u hebben voorzien, zodat gij dienaangaande gelijken wordt en vreest gij hen, zoals gij elkander vreest? - Zo leggen Wij de tekenen uit aan een volk dat begrijpt.
    (surah Ar-Rum)
    Wij Moslims geloven allemaal in ALLAH net als een blinde in het licht gelooft maar het licht nog nooit heeft gezien. De plaatjes zijn gewoon Soebha'Allah. Met andere woorden de plaatjes zijn niet het bewijs van het bestaan van Allah , maar dat is alles om ons heen zoals jij dat hier boven schrijft.