1. #1
    UNDERCOVER….

    Reacties
    95
    15-08-2002

    Wie denkt dat ie slim is.......

    EINDEXAMEN…

    Hierna, in primeur, de toekomstige examenvragen wiskunde van het eindexamen van het 4e leerjaar VMBO in Amsterdam-West en Osdorp

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    EXAMENVAK : moderne wiskunde.

    Naam en voornaam : ……………………….

    Naam van de gang : ……………………….


    1) Youssouf beschikt over een AK-47 met een lader van 80 kogels. Hij vuurt 13 kogels af, telkens hij de trekker overhaalt. Hoeveel keer kan hij schieten vooraleer te herladen?

    2) Achmed bezit 10 gram pure cocaïne. Hij versnijdt ze met bicarbonaat in een verhouding van 4 delen cocaïne op 6 delen bicarbonaat.
    Hij verkoopt 6 gram van dit mengsel aan Ricardo voor € 625,00 en 15 gram aan Bonito voor € 90,00 per gram.
    a) Wie werd het meest opgelicht, Ricardo of Bonito?
    b) Hoeveel grammen versneden cocaïne resten er nog?
    c) Hoeveel winst heeft Achmed gemaakt?

    3) Farid is ******. Er werken drie meisjes voor hem. Indien de prijs voor één wip € 50,00 is, hoeveel beurten moet elk meisje hebben opdat Farid zijn 3 dagelijkse doses crack, die elk € 85,00 kosten, kan betalen?

    4) Rachid krijgt € 2000,00 voor elke gestolen BMW, voor een Japanse wagen krijgt hij € 350,00 en € 700,00 als het een 4x4 is.
    Hij heeft al twee BMW’s en één 4x4 gestolen. Hoeveel Japanse wagens moet hij nog stelen om € 7500,00 te hebben?

    5) Mohamed zit voor 6 jaar in de gevangenis voor gewapende overval met doodslag. De buit van € 250.000,00 werd door de politie nooit gevonden. Indien zijn vriendin dit geld uitgeeft à rato van € 1200,00 per maand, hoeveel geld zal er hem nog resten bij zijn vervroegde vrijlating wegens goed gedrag binnen vier jaar?
    Bijkomende vraag : hoeveel jaar extra moet hij brommen omdat hij zijn vriendin vermoord voor haar verspilzucht?

    6) Bij de laatst raid in Dordrecht tegen een Antilliaanse gang heeft Yalcin 76 blauwe bonen verkocht en daarbij 3 personen gemold.
    Wat is zijn rendement? Verdient hij nog lid te blijven van de gang, wetende dat het maximumcriterium door Vedat gesteld 23 kogels per gozer is?

    7) Werk 3 mogelijk combinaties uit die beantwoorden aan volgend uitgangspunt : met hoeveel dealers en verslaafden moet je minimaal zijn om een Volkswagen bus van de politie Regio Amsterdam- Amstelland te vullen, wetende dat :
    - het standaard model leeg 1160 kg weegt;
    - het gemiddeld gewicht van een flik 110 kg is;
    - een patrouille doorgaans uit 4 man bestaat;
    - de doorsnee verslaafde hoogstens 65 kg weegt, een dealer tot 100 kg;
    - het voertuig steeds met minstens twee wielen op de grond moet blijven;
    - de kans dat een politie-agent de wagens verlaat is nihil.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    Re: Wie denkt dat ie slim is.......

    Origineel gepost door MANinBLACK
    EINDEXAMEN…

    Hierna, in primeur, de toekomstige examenvragen wiskunde van het eindexamen van het 4e leerjaar VMBO in Amsterdam-West en Osdorp

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    EXAMENVAK : moderne wiskunde.

    Naam en voornaam : ……………………….

    Naam van de gang : ……………………….


    1) Youssouf beschikt over een AK-47 met een lader van 80 kogels. Hij vuurt 13 kogels af, telkens hij de trekker overhaalt. Hoeveel keer kan hij schieten vooraleer te herladen?

    2) Achmed bezit 10 gram pure cocaïne. Hij versnijdt ze met bicarbonaat in een verhouding van 4 delen cocaïne op 6 delen bicarbonaat.
    Hij verkoopt 6 gram van dit mengsel aan Ricardo voor € 625,00 en 15 gram aan Bonito voor € 90,00 per gram.
    a) Wie werd het meest opgelicht, Ricardo of Bonito?
    b) Hoeveel grammen versneden cocaïne resten er nog?
    c) Hoeveel winst heeft Achmed gemaakt?

    3) Farid is ******. Er werken drie meisjes voor hem. Indien de prijs voor één wip € 50,00 is, hoeveel beurten moet elk meisje hebben opdat Farid zijn 3 dagelijkse doses crack, die elk € 85,00 kosten, kan betalen?

    4) Rachid krijgt € 2000,00 voor elke gestolen BMW, voor een Japanse wagen krijgt hij € 350,00 en € 700,00 als het een 4x4 is.
    Hij heeft al twee BMW’s en één 4x4 gestolen. Hoeveel Japanse wagens moet hij nog stelen om € 7500,00 te hebben?

    5) Mohamed zit voor 6 jaar in de gevangenis voor gewapende overval met doodslag. De buit van € 250.000,00 werd door de politie nooit gevonden. Indien zijn vriendin dit geld uitgeeft à rato van € 1200,00 per maand, hoeveel geld zal er hem nog resten bij zijn vervroegde vrijlating wegens goed gedrag binnen vier jaar?
    Bijkomende vraag : hoeveel jaar extra moet hij brommen omdat hij zijn vriendin vermoord voor haar verspilzucht?

    6) Bij de laatst raid in Dordrecht tegen een Antilliaanse gang heeft Yalcin 76 blauwe bonen verkocht en daarbij 3 personen gemold.
    Wat is zijn rendement? Verdient hij nog lid te blijven van de gang, wetende dat het maximumcriterium door Vedat gesteld 23 kogels per gozer is?

    7) Werk 3 mogelijk combinaties uit die beantwoorden aan volgend uitgangspunt : met hoeveel dealers en verslaafden moet je minimaal zijn om een Volkswagen bus van de politie Regio Amsterdam- Amstelland te vullen, wetende dat :
    - het standaard model leeg 1160 kg weegt;
    - het gemiddeld gewicht van een flik 110 kg is;
    - een patrouille doorgaans uit 4 man bestaat;
    - de doorsnee verslaafde hoogstens 65 kg weegt, een dealer tot 100 kg;
    - het voertuig steeds met minstens twee wielen op de grond moet blijven;
    - de kans dat een politie-agent de wagens verlaat is nihil.


    hmzzz.....geen zin om t allemaal te lezen

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Ja Hele interesante vragen en een heel leuk antwoord. Ja
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  4. #4
    UNDERCOVER….

    Reacties
    95
    15-08-2002

    Re: Re: Wie denkt dat ie slim is.......

    Origineel gepost door Hindaatje




    hmzzz.....geen zin om t allemaal te lezen
    of ben jij niet zo slim..........................!!!!

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    34
    15-08-2002

    Hé man in black!!!! Ik vind dat je nou je landgenoten een beetje af zit te zeiken!
    Ik heb 'm al eens eerder gezien, maar ik vind nou niet echt dat je dit kan maken man!!
    En wat doe jij...je plaatst 'm gewoon op een site van en door marokkanen...7shoema 3liek!

    Maar ja, dit zal wel jouw manier zijn van assimileren in de nederlandse cultuur....
    Je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je niet hebt gedaan!

  6. #6
    UNDERCOVER….

    Reacties
    95
    15-08-2002

    Origineel gepost door MIIB
    Hé man in black!!!! Ik vind dat je nou een beetje je landgenoten een beetje af zit te zeiken!
    Ik heb 'm al eens eerder gezien, maar ik vind nou niet echt dat je dit kan maken man!! 7shoema 3liek!

    Maar ja, dit zal wel jouw manier zijn van assimileren in de nederlandse cultuur....
    he MIIB,

    Wanneer hebben ze je vrijgelaten...of ben je met verlof......!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Slechts 10 procent van de marokanen is crimineel hier in nederland. Wat is er met de overige 90 gebeurd? Zitten die in de gevangenis?

    Je moet de marokanen niet zo beledigen. Ja fijn voor je, maar je moet niet te veel de krant lezen. Nee weet je wat het is. Je moet niet zo veel knippen en plakken.
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  8. #8
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    kweeet het antwooooord op vraaag 4....is het antwoord 8????


    als het niet juist is dan pfffff who cares...haha





    xxx
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Origineel gepost door MIIB
    Hahaha....heel erg leuk!

    Maar om jouw vraag te beantwoorden...ze hadden geen bewijs, en aangezien jij mij niet kon omschrijven kon er ook niet aangetoond worden dat ik diegene was die jouw verkracht heeft....

    Tfoe, je gaat toch geen jongen verkrachten.
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    34
    15-08-2002

    younesl...ik was ook onschuldig .....vandaar dat ze mij hebben vrijgelaten...
    Je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan, dan van iets dat je niet hebt gedaan!

  11. #11
    Sweet Angel

    Reacties
    1.327
    13-07-2002

    kheb heb geen zin om dit te lezen doet me denken aan school en het is nog vakantie...fff....
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    936
    21-03-2002

    Origineel gepost door MIIB
    younesl...ik was ook onschuldig .....vandaar dat ze mij hebben vrijgelaten...
    Ja geloof je het zelf? Je praat onlogisch. Het zal trouwens allemaal wel.
    Marokko.nl Virtual Community's - Bienvenue younesel18 sur la maison du Maroc

  13. #13
    UNDERCOVER….

    Reacties
    95
    15-08-2002

    Origineel gepost door MIIB
    younesl...ik was ook onschuldig .....vandaar dat ze mij hebben vrijgelaten...
    3la f*l*i*k*k*e*r* tfoe.......!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.662
    15-05-2002

    Re: Re: Re: Wie denkt dat ie slim is.......

    Origineel gepost door MANinBLACK


    of ben jij niet zo slim..........................!!!!
    hmmmzzz.....zou je denken