1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Shour

    Wie staan er allemaal op met shour.

    Laila
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  2. #2
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben een beginneling: wanneer is dat precies?

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door babyvanbelisma
    Ik ben een beginneling: wanneer is dat precies?
    Shour is elke dag.....
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  4. #4
    Lachend lid

    Reacties
    165
    18-07-2002

    Re: Shour

    Origineel gepost door laila el mou
    Wie staan er allemaal op met shour.

    Laila

    ja,ik sta elke ochtend op.



    "Blijf jezelf,anderen zijn er genoeg!"

    Keep on smiling...

  5. #5
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Owww. 's ochtends. Ik probeer het wel maar soms wint de slaap het helaas nog. Zelfdiscipline is de sleutel..

  6. #6
    MVC Premium

    Reacties
    1.000
    09-03-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door babyvanbelisma
    Owww. 's ochtends. Ik probeer het wel maar soms wint de slaap het helaas nog. Zelfdiscipline is de sleutel..
    dat heb ik ook elke ochtend... Maar dwing mezelf om toch op te staan....
    De vrouw is gemaakt van de rib van de man, Niet van het been om getrapt te worden- Niet van het hoofd om hoger te zijn.Maar van de zij om gelijk te blijven, Onder de arm om beschermd te worden- En naast het hart om geliefd te worden.Laat een vrouw nooit huilen Want Allah S.W.T telt haar tranen..


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    310
    18-06-2003

    Ik sta ook elke ochtend oP!!!
    Verlicht je hart met je geloof, Verzacht je gevoel met Allah's woorden, Volg zijn WEG en hij zal jou belonen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    310
    18-06-2003

    Ik sta ook elke ochtend op,
    En natuurlijk om salaat Elfajr op tijd te bidden!!!
    Verlicht je hart met je geloof, Verzacht je gevoel met Allah's woorden, Volg zijn WEG en hij zal jou belonen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    33
    20-08-2003

    ik sta oowk elke dag op..!! en me slaap heeft het een keer gewonnen en ik had meteen toen ik opstond al honger duss ik sta gewoon op..!
    helpt wel vind ik!! als je opstaat

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    40
    09-04-2003

    tot nu toe, elke dag opgestaaaan, hooop dat het de hele ramadan zo doorgaat, hhahhahahah
    peace for ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. #11
    Ayat el Kursie

    Reacties
    4.156
    23-02-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb geen zin meestal
    eerste paar dagen stond ik op nu niet
    A'uzu billahi minashaitanir rajim
    Bismillahir Rahmanir Rahim Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa3oe 3iendahoe iella bie'iednieh. Ya3lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoe7ietoena bieshay'ien mien 3ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie3a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe 7ifdoehoema, wa hoewa al 3aliyyoe al 3adhiem

    'Alhamdulilah.'