1. #16
    VIVA LÁ REVOLUTION

    Reacties
    303
    08-07-2002

    Origineel gepost door younesel18
    Je moet niet de broncode van de pagina kopieeren en plakken, gewoon de tekst man. Tsss, jij moet nog veel leren.
    zeik niet, het kwam door die YOUSEEWHATYOUGET of weet ik veel hoe het heet, gaat meestal wel iets mis als je dingen kopieert.
    3la Allahitawakalna !!!

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door casawiea
    DEN HAAG (ANP) - Minister Nawijn (Vreemdelingenbeleid) wil bekijken of criminele Marokkanen met een Nederlands paspoort het land kunnen worden uitgezet. In een vraaggesprek met de GPD-bladen zegt hij dat uitzetting naar Marokko mogelijk zou moeten zijn.

    Ook toegelaten vreemdelingen met een verblijfsvergunning komen volgens Nawijn in aanmerking voor een gedwongen vertrek, als zij de wet hebben overtreden. ,,En dan denk ik aan geweldsdelicten, zedendelicten en ook diefstal. Men moet met zijn poten van andermans spullen afblijven.'' Als uitwijzing juridisch niet mogelijk is, ziet Nawijn wel wat in heropvoedingscentra.

    Hoogleraar migratierecht aan de Vrije Universiteit Amsterdam T. Spijkerboer denkt dat de minister misschien daadkrachtig over wil komen, maar dat hij dondersgoed weet dat een onderzoek naar de mogelijkheden overbodig is. ,,Nawijn is een uitstekend jurist, is jaren topambtenaar geweest op dit gebied, hij weet dat wat hij voorstelt juridisch absoluut niet kan.''

    Reactie Kamerleden
    Kamerleden reageren eveneens negatief op de uitlatingen van Nawijn. Regeringspartij CDA ziet principiële bezwaren. ,,Mensen met het Nederlands staatsburgerschap moet je gelijk behandelen en niet als tweederangs burgers'', zegt CDA-Kamerlid Van Vroonhoven. Ze vindt ook dat Nawijn moet oppassen voor stemmingmakerij en stigmatisering van Marokkanen. Wel wil het CDA praten over de aanpak van vreemdelingen met een verblijfsvergunning die crimineel zijn.

    Het Kamerlid Van den Brand van GroenLinks heeft vrijdag schriftelijk vragen gesteld aan Nawijn over zijn uitlatingen. Hij wil onder meer weten hoe de LPF-bewindsman het uitwijzen van Nederlandse staatsburgers naar Marokko voor zich ziet. Ook wil Van den Brand weten of Nawijn een dergelijke maatregel in lijn acht met artikel 1 van de Grondwet, dat disciminatie verbiedt.

    Directeur A. Menebhi van Emcemo, een samenwerkingsverband van Marokkaanse organisaties, bestempelt het voornemen van Nawijn als ,,onzin''. ,,Volgens de wet kun je een Nederlander niet wegsturen naar een ander land.'' De dreiging van uitzetting bij crimineel gedrag bevordert de integratie van Marokkanen volgens Menebhi niet. De minister kan beter met Emcemo komen praten over een preventieve aanpak, vindt hij.
    Eindelijk iemand die van aanpakken weet. Alleen jammer dat dit niet gaat. Ze moesten eens al die Criminelen een aantal maanden terug sturen naar een streng opvoed tehuis in Marokko opgezet door Nederlanders in samenwerking met een paar fundamentele extremistische moslims. Of ze moeten naar een Bootcamp in Amerika, waar ze wel leren dat ze niet meer voorstellen dan iemand anders.
    Oprotten met dat dominante irritante gedrag van vooral veel jongens.

  3. #18
    GoD BleSS YOu ALL

    Reacties
    273
    07-02-2002

    Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door nime


    Eindelijk iemand die van aanpakken weet. Alleen jammer dat dit niet gaat. Ze moesten eens al die Criminelen een aantal maanden terug sturen naar een streng opvoed tehuis in Marokko opgezet door Nederlanders in samenwerking met een paar fundamentele extremistische moslims. Of ze moeten naar een Bootcamp in Amerika, waar ze wel leren dat ze niet meer voorstellen dan iemand anders.
    Oprotten met dat dominante irritante gedrag van vooral veel jongens.
    Pfffffff wat ben jij een gefrustreerd jong Nu begrijp ik wel waarom niemand je kan uitstaan.
    Life is a bi.tch, so am i

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door Sheraz


    Pfffffff wat ben jij een gefrustreerd jong Nu begrijp ik wel waarom niemand je kan uitstaan.
    Lekker belangrijk wat iedereen van me vind. Hahah ik vind het juist beter dat veel mensen me hier niet kan uitstaan de waarheid is hard.

    En even voor jou omdat je mij als "gefrustreerd" bestempeld.

    frus·´tra·tie (de ~ (v.))

    1 emotionele toestand van iem. die belemmerd wordt in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften => teleurstelling
    2 het frustreren

    Ik zie geen enkele overeenkomst. Ik kan alleen gefrustreerd zijn van mensen zoals jij die geen eigen mening hebben en die over naief zijn.

  5. #20
    Abdullaah

    Reacties
    1.444
    04-08-2002

    Ah joh die lpf-gasten moeten af en toe wat roepen zodat de mensen die op ze gestemd hebben niet doorkrijgen dat ze genaaid zijn!!!!
    Imam Ahmed (d.241H) - rahimahullah - said: "If this Taa'ifatul-Mansoorah (Victorious and Aided Group) is not Ashaabul-Hadeeth, then I do not know who they are." [Saheeh in Fathul-Baari]

    Iemaam 'Abdoellaah ibn Al-Moebaarak heeft gezegd: "Wanneer er een fietnah (rampspoed, beproeving, chaos) opkomst is, dan weet elke Geleerde het, en als de fietnah al om zich heen heeft gegrepen dan weet elke onwetende het!"( Tabaqaat ibn S'ad)

  6. #21
    GoD BleSS YOu ALL

    Reacties
    273
    07-02-2002

    Re: Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door nime


    Lekker belangrijk wat iedereen van me vind. Hahah ik vind het juist beter dat veel mensen me hier niet kan uitstaan de waarheid is hard.

    En even voor jou omdat je mij als "gefrustreerd" bestempeld.

    frus·´tra·tie (de ~ (v.))

    1 emotionele toestand van iem. die belemmerd wordt in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften => teleurstelling
    2 het frustreren

    Ik zie geen enkele overeenkomst. Ik kan alleen gefrustreerd zijn van mensen zoals jij die geen eigen mening hebben en die over naief zijn.
    waarheid is hard??over welke waarheid heb je het????Wake-up and smell the cofffeee!
    Trouwens had jij geen afscheid genomen van dit forum???Of heeft je marokkaanse vriendinnetje je toch aan de deur gezet
    Life is a bi.tch, so am i

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door FarD


    Heb je nu al genoeg van je vriendin?

    Maar goed, jij bent het er dus mee eens.. Stel nu eens dat jouw vriendin betrokken raakt bij een ciminele zaak... Zij moet dan voorgoed terug naar Marokko, vind je het dan nog ok?

    En zoals ik al zei... Op basis van de grondwet en de EVRM is dit onmogelijk te realiseren.
    Nee nog lang niet.

    Mijn vriendin zal nooit met een criminele zaak betrokken raken.
    Mijn oplossing is niet dat ze voorgoed terug gestuurd worden.
    En ik zei ook niet dat het mogelijk was..

    wel goed lezen

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door FarD


    Weet ik Nime, dat je dat niet zei... Maar jij zegt: 'eindelijk iemand die van aanpakken weet'.. Wat heb je aan zo iemand als zijn plannen niet realiseerbaar zijn?

    Daarom zei ik dus dat het onmogelijk is voor elkaar te krijgen... Jij ook beter lezen he
    Mjah, maar dat is nog niet 100 % zeker dat het niet mogelijk is.
    En natuurlijk eindelijk iemand met een idee, het gaat alleen er al om dat die het voorgesteld heeft. Als er 1 schaap over de dam is volgen er meer is het spreekwoord ik hoop dat er nu meer mensen met oplossingen komen voor die zeikerds..

  9. #24
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Re: Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door nime


    Lekker belangrijk wat iedereen van me vind. Hahah ik vind het juist beter dat veel mensen me hier niet kan uitstaan de waarheid is hard.
    En even voor jou omdat je mij als "gefrustreerd" bestempeld.
    frus·´tra·tie (de ~ (v.))
    1 emotionele toestand van iem. die belemmerd wordt in de verwezenlijking van zijn verwachtingen of behoeften => teleurstelling
    2 het frustreren
    Ik zie geen enkele overeenkomst. Ik kan alleen gefrustreerd zijn van mensen zoals jij die geen eigen mening hebben en die over naief zijn.
    Hee nime ben je weer lekker bezig hahahaha
    Remember me?
    Sorry dat ik het moet zeggen maar ik zag en zie wel enigszins een overeenkomst.
    A- je wordt belemmerd in de verwezelijking van je verwachting dat alle Marokkanen zullen denken als hoe jij denkt (when hell freezes over)
    B- Je behoefte om een normaal leven te leiden met je vriendin, zonder kritiek.
    Sounds frustrated 2 me, ma dat had ik je al een x duidelijk gemaakt.
    Nou en wat hebben de Marokkanen toch weer een heeeeeerlijke site gemaakt om al onze frustraties lekker in het heen en weer gezeik naar elkaar kwijt te raken.
    Zijn we toch nog ergens goed voor.
    Wel een leuk idee voor een nieuw toppic trouwens, nou zie je ben jij ook nog eens ergens goed voor. Zijn wij allemaal ergens goed voor. Zelfs de criminelen, die zorgen ook weer voor werkgelegenheid, zowel binnen als buiten de tralies.
    nime niet zo boos joh daar krijg je alleen maar van die enge rimpels van.
    May d force b with u!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door Fatomaat


    Hee nime ben je weer lekker bezig hahahaha
    Remember me?
    Sorry dat ik het moet zeggen maar ik zag en zie wel enigszins een overeenkomst.
    A- je wordt belemmerd in de verwezelijking van je verwachting dat alle Marokkanen zullen denken als hoe jij denkt (when hell freezes over)
    B- Je behoefte om een normaal leven te leiden met je vriendin, zonder kritiek.
    Sounds frustrated 2 me, ma dat had ik je al een x duidelijk gemaakt.
    Nou en wat hebben de Marokkanen toch weer een heeeeeerlijke site gemaakt om al onze frustraties lekker in het heen en weer gezeik naar elkaar kwijt te raken.
    Zijn we toch nog ergens goed voor.
    Wel een leuk idee voor een nieuw toppic trouwens, nou zie je ben jij ook nog eens ergens goed voor. Zijn wij allemaal ergens goed voor. Zelfs de criminelen, die zorgen ook weer voor werkgelegenheid, zowel binnen als buiten de tralies.
    nime niet zo boos joh daar krijg je alleen maar van die enge rimpels van.
    Ja ik remember je nog wel ja.
    A- Marokkanen hoeven niet zoals mij te denken, dat zal ook niet kunnen want ik heb een andere opvoeding gehad en ik denk overal anders over. Ik weet dat dus verwacht ik ook niet dezelfde denkwijze. Wel jammer natuurlijk anders was het hier allemaal veel gemakkelijker geweest voor iedereen. Hier bedoel ik op deze aarde en vooral in deze Multiculture samenleving.
    B- Zie voor een gedeelte A- maar oke mijn vriendin en ik blijven bij elkaar en we zullen heus wel samen mogen blijven ik maak me er geen zorgen meer over. Dat is ook niet de reden dat ik die reply schreef maar als jij elke keer WIL zien (lees WIL) dan moet je dat vooral doen.
    En ja ik vind het fijn dat ik het hier op deze site kan melden iets waar deze site ook voor gemaakt is.
    En dat criminelen voor werkgelegenheid zorgen is oke, maar dat is toch geen reden dat ze geen heropvoeding nodig hebben ?
    Gelukkig nog geen rimpel te bekennen.

  11. #26
    happymeal so fresh&clean

    Reacties
    270
    03-06-2002

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door nime


    Ja ik remember je nog wel ja.
    A- Marokkanen hoeven niet zoals mij te denken, dat zal ook niet kunnen want ik heb een andere opvoeding gehad en ik denk overal anders over. Ik weet dat dus verwacht ik ook niet dezelfde denkwijze. Wel jammer natuurlijk anders was het hier allemaal veel gemakkelijker geweest voor iedereen. Hier bedoel ik op deze aarde en vooral in deze Multiculture samenleving.
    B- Zie voor een gedeelte A- maar oke mijn vriendin en ik blijven bij elkaar en we zullen heus wel samen mogen blijven ik maak me er geen zorgen meer over. Dat is ook niet de reden dat ik die reply schreef maar als jij elke keer WIL zien (lees WIL) dan moet je dat vooral doen.
    En ja ik vind het fijn dat ik het hier op deze site kan melden iets waar deze site ook voor gemaakt is.
    En dat criminelen voor werkgelegenheid zorgen is oke, maar dat is toch geen reden dat ze geen heropvoeding nodig hebben ?
    Gelukkig nog geen rimpel te bekennen.
    Okee alles nog gladjes, houwe zo!
    Je zegt: wel jammer natuurlijk anders bla bla tatata......
    Datzelfde zinnetje had net zogoed uit Hitler, Stalin, Bush, Ben Laden, Mao, Bob Marley, Fatima's mond kunnen komen, maargoed wie heeft er dan gelijk?
    Nou nime ik zou zeggen schreeuw het hier ma lekker uit, er is altijd wel iemand die luistert.

    One love, one god
    May d force b with u!

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Marokkanen Alarm !!!!!!!!!!!!!!

    Origineel gepost door Fatomaat


    Okee alles nog gladjes, houwe zo!
    Je zegt: wel jammer natuurlijk anders bla bla tatata......
    Datzelfde zinnetje had net zogoed uit Hitler, Stalin, Bush, Ben Laden, Mao, Bob Marley, Fatima's mond kunnen komen, maargoed wie heeft er dan gelijk?
    Nou nime ik zou zeggen schreeuw het hier ma lekker uit, er is altijd wel iemand die luistert.

    One love, one god
    Ja het is ook jammer. Ik ben godsdienstloos en dat is de beste uitvinding ooit. Helpt een boel ruzie uit de wereld

    Zouden er meer moeten doen..

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Balkenende heeft hem al teruggefloten! Die Nawijn is echt een belachelijke vent, hij maakt zichzelf onmogelijk binnen het kabinet!

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    597
    08-06-2002

    Ja het wordt steeds gekker!
    Wat is de volgende stap? Hebben alle halfbloedjes en nederlandse criminelen even mazzel.....

  15. #30
    Waar leidt de weg heen?

    Reacties
    69
    14-08-2002

    Ja jongens, helaas denken veel nederlanders zoals deze domme dwaas van een nimo die ook nog eens een marokkaanse vriendin schijnt te hebben. Kun je nagaan. Ik heb medelijden met haar. Zoiets verdiend een mens niet.

    Zo iemand als nimo denkt ons goed te kennen en denkt rechtvaardige redenen te hebben om zo tekeer tegen ons te gaan. In werkelijkheid komt het er op neer dat het een bevooroordeelde wezen is dat door zijn haat en afgunst niet meer de moeite neemt om zijn verstand ter groote van een ert te gebruiken. Ja inderdaad, hij heeft al zo'n laag iq, ik schat hem op rond de 75 / 80, en dan ben ik heel reeel. Zelfs dit kleine beetje verstand probeert hij zelfs niet eens te gebruiken.

    Ten eerste laat hij duidelijk merken dat hij voor de plannen is van die domkop van een minister van Narwijn en vervolgens beweert hij dat hij er niet voor is en begint te schelden en probeerd op deze manier aandacht te trekken. Er moet toch duidelijk behoorlijk wat emoties achter zitten die blijkbaar op een of andere manier te maken hebben met marokkanen. Ja ik zie het al, gefrustreerde sukkel die de buitenlanders van al zijn problemen het liefst als schuldige willen aanwijzen. Eigenlijk is het gewoon zielig. Doet hier een beetje uitlatingen over criminelen die wel of niet op hun donder moeten krijgen en liefst het land uitgezet moeten worden, terwijl hijzelf waarschijnlijk een van de grootste onbenul van het land is. Echt zielig. En ik kan zijn reactie jongens, nu al voorspellen: "zie je nou wel hoe dom jullie zijn en dat jullie waardeloos zijn, koppig en irritant. En dat jullie criminelen zijn en jullie moeten dit en dat..." Ach jongen bespaar je de moeite en ga toch spelen in je zankbakje of ga ergens anders je trauma's zitten verwerken. Dit soort mensen zoals jij en die Narwijn erbij, zijn zo langzamerhand wel heel voorspelbaar.

    Even voor de duidelijheid: ik bedoel hier niet alle nederlanders mee maar alleen die nimo en dezelfde soort mensen met de zelfde soort denkwijze. Ik scheer niemand over een kam en stigmatiseer hier niemand mee.