1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    129
    25-02-2002

    ik vind het belachelijk!!
    zo iets moet niet kunnen en het kan ook zeker weten niet!
    en trouwens de rest van de criminelen dan? de niet marokkanen?
    slaat gewoon nergens op

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    668
    20-08-2002

    Dan is heel Kanalen eiland in eens leeg.
    en dan ben ik ook weg.

    maar dan gaan jullie me missen.
    maar ook al kanalen eiland 4life and 4ever.
    Summer 2006

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    668
    20-08-2002

    ewa mensen dan is gelijk heel Kanalen eiland leeg .
    en dan zijn wel heel veel familie leden jullie trug naar marokko.

    maar ook al het kan tog niet gebeuren. dat kunnen ze niet maken.

    maar ook al KanalenEiland 4life and 4ever.
    Summer 2006

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    668
    20-08-2002

    Kanalen eiland is dan gelijk leeg en al mijn vrienden zijn dan trug naar marokko.

    insha-allah zal het niet gebeuren.
    THUGLIFE Kanalen eiland WestSide 4erver AND 4life
    Summer 2006

  5. #35
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    ach dit is pure discriminatie....begin dan maar met de voetballers zoals Kluivert..........Nazwijn is debiel zetten jullie joden dan ook uit naar Joderije..........

    Salahdin
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    21
    23-08-2002

    die gozer is geschift en noemt zich minister die niet eens de wet in zijn (eigen) land kent iemand met een nederlands paspoort zegt niks anders dat dat die een nederlander is dus hij wil de nederlanders ook het land uit maar waar naar toe ?
    maar ik weet niet of hij naar zijn stamboom eerst heeft gekeken meschien schrikt hij wel van zijn eigen woorden wel

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    21
    23-08-2002

    dit is een afleiding ter bescherming van zijn mede partijgenoot die van diefstal en verduistering wordt beschuldigd laat die maar eerst het land uitzetten
    hihihih

  8. #38
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    waarom begint die nazwijn niet eerst met alle Marocs te verplichten een ster te dragen ...als hij goed zoekt is er vast nog wel ergens een vooraadje ...en aangezien dit kabinet toch moet bezuinigen...en dan is het verstandig om ze allemaal per trein op transport te doen...dat helpt om de tekorten van de NS te verlichten...

    alleen wat ik me nog wel afvraag of hij wel een echte nederlander is die kop die is echt uniek...zou hij misschien afstammen van het zeldzame LPFholzwijn of heeft iemand een beter idee..
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    253
    30-12-2001

    volgens mij gaat het alleen maar om mannen die hun vrouwen mishandelen. Een vrouw moet eerst 3 jaar in nederland getrouwd zijn voordat ze hier mag blijven. Als een man zijn vrouw mishandelt dan gaan ze meestal binnen die 3 jaar scheiden en wordt de vrouw dus terug gestruud naar het land van herkomst. Meneer kabouter Nawijn wil het dus veranderen en niet de vrouw maar de man terugsturen. Maar jah, zoals al eerder hier gezegd is. Het juridisch onmogelijk, dus no fear.

    groetjes

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    253
    30-12-2001

    Origineel gepost door el moechoe



    geweldsdelicten, zedendelicten, en ook diefstal.
    Met nadruk op diefstal.
    wat verstaat een hollander onder marokkaans crimineel. een man die zijn vrouw mishandelt die hindert de burgers niet door lastig te doen of dergelijke..
    vrouw mishandeling is vanuit mijn opzicht toch meer persoonlijk, voordat kan je gestraft worden, maar het gaat denk ik toch meer om de samenleving...Hoe de marokkanen zich gedragen nu!!
    Nawijn richte zich ook meer op marokkaanse jongeren.

    er was gister ook al een topic over dit onderwerp maar vanochtend las ik op teletekst dat het ging om mishandeling. maar als het om alles gaat, dan gaat nederland denk ik binnenkort een beetje leeg worden.maar jah, het is juridisch onmogelijk dat zei die zelf ook.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Re: Minister Nawijn wil criminele Marokkanen uitwijzen

    Als het aan mij ligt mogen alle mensen die niet de Nederlandse nationaliteit bezitten het land uitgezet worden na een misstap. Maar aangezien Nawijn het heeft over mensen met de Nederlandse nationaliteit en een andere achtergrond, dan vind ik dat hij als minister van vreemdelingenbeleid het probleem alleen maar probeert te exporteren naar een ander land.

    Hij kan de verantwoordlijkheid in mijn ogen niet aan om zich in te zetten en een oplossing te zoeken hier in Nederland.

    Kortom: ik vind hem geen goede minister van vreemdelingenbeleid, maar meer een strevend minister van luiheid!

    xxx,
    Banaan

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    79
    28-06-2002

    Nawijn wil agressieve echtgenoot uit het land zetten

    Minister Nawijn van Vreemdelingenbeleid wil allochtone mannen die hun vrouw mishandelen kunnen uitzetten. Nawijn zei dit in een interview met het NRC Handelsblad.

    Drie jaar
    Allochtone vrouwen die naar Nederland komen om te trouwen, krijgen na drie jaar pas een verblijfsvergunning. Als ze voor die tijd scheiden omdat hun man hen mishandeld, moeten ze het land uit.

    Misstand
    Vaak wordt dan geen aangifte gedaan uit angst uitgewezen te worden. Nawijn vindt dat "een schrijnende misstand". Hij vindt dat de situatie zoals die nu is, omgedraaid moet worden.

    Een signaal
    De LPF-minister kreeg vrijdag forse kritiek op zijn voorstellen om Marokkaanse criminelen met een Nederlands paspoort uit te wijzen. Hij zei daarop dat hij "een signaal wilde geven".

    Latifa

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    79
    28-06-2002

    Hahahahah Achmed daar zit eigenlijk wel wat in.

  14. #44
    erelid

    Reacties
    399
    13-08-2001

    EN HOE WOU MENEER NAZWIJN DAT CONTROLEREN....EN NEDERLANDERS DIE HUN VROUW SLAAN (DIE ZIJN ER ZAT) ....WORDEN DIE OOK VERBANNEN ..............

    SALAHDIN
    Hier zou een ondertekening kunnen staan maar ik ben nog steeds op zoek naar iets orgineels......

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    79
    28-06-2002

    Bij Nawijn gaat het niet om de Hollanders, maar alleen maar om de allochtone en voornamelijk de Marokkanen.