1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    14
    29-08-2002

    Origineel gepost door rakim_s


    Wat een zielige uitspraak, a sukkel! Kan ik echt niet uitstaan, mensen die dit soort opnaaierij vertolken...
    Daar ben ik het volkomen mee eens, zowiezo klopt die uitspraak niet.. waarom denk je dat het nu zo een zooitje is marokko??? Wil je dat het in Nederland net zo een zooitje word?

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    Ik heb niets met Marokko te maken
    Ik leef hier en sterf ( als God het wil ) hier.

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    14
    29-08-2002

    Origineel gepost door bouzabula
    Ik heb niets met Marokko te maken
    Ik leef hier en sterf ( als God het wil ) hier.
    Wat raar, zelfs ik heb er mee te maken en ik ben geen Marokkaan, nou weet ik ook niet of jij dat wel bent, maar door die uitspraak dat je niks te maken heb met Marokko, maak ik uit dat je geen marokkaan bent...

    En om eerlijk te zijn, als er ooit een tijd komt dat Marokkanen de boel over nemen, dan zal dat niet gaan zonder een nodige burgeroorlog..

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    ja leuk!
    lekker belangrijk
    Wij eindigen in het paradijs
    ( als God het wil )

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    .........nederland bestaat al lang niet meer.............

    het is een mengelmoes van datgene waar ze hun producten haalden
    En toevallig haalde ze er ook mensen mee binnen
    en dat is het risico.........met het koloniseren........

    Dit snap ik even niet. Wat heeft de naam van een stukje land te maken met de etnische samenstelling van de bevolking?

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    heel simpel
    Nederland is een woord waar geen etnische waarde.
    Net zoals veel landen dat evenmin hebben.

    Onze kinderen zullen na verloop van tijd ook Nederlander zijn alleen met voorouders die OOIT naar Nederland waren gekomen.

    Zie ook oorsprong van vele Amerikanen

    Het grappige is dat vele zogenaamde ' echte Nederlanders'
    dus ( zoals de oorspronkelijke Amerikanen zich noemen, de Anglo-Saksiaans , ze vergeten derhalve de Indianen )

    zichzelf Nederlander noemen en zeggen 'als het je hier niet bevalt dan ga je maar naar je eigen land'

    huhhhhhhhhh


    Nee mijn vriend

    Hier zijn we en hier zulen we blijven

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-08-2002

    salamou 3alikoum again,

    Nou wat Bouzabula betreft ben ik heel makkelijk, jij bent typisch zon marokkaan die van beide bomen wil plukken, mot je zelf weten maar aan je reacties kan ik opmaken dat jij echt niet weet wat je wil, ben bang dat je dadelijk je haren blond verft en je eigen BoerHarm gaat noemen maar dan met een jelabia als klederdracht , ik wil alleen graag discusseren met diegene die weten wat ze willen. Wat betreft onze boeren harmes kan ik kort zijn, je hebt een duidelijke standpunt en heet je ook daarom welkom op Marokko.nl , maar je begint nu een beeetje dat "beuktrekje" te vertonen, wonen er zoveel marokkanen in je buurt dan?! , denk ut haast wel maargoed beuken is nooit goed dat moet jij als oer-hollander hoop ik wel weten.

    wa salamou 3alikoum wr wb

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    El Fessie
    jij bent waarschijnlijk ook zo iemand die zichzelf verloochent en intellectueel probeert over te komen.

    Ik weet waar ik het over heb,
    Jammer dat jij er later misschien zult achter komen als ze de vrachtwagens door de straten laten rijden om mensen met afwijkende kleur op te halen richting kampen
    ........en dan zeggen praatjes en het welkom heten van mensen niet meer zoveel........

    Maar wees gerust ook dan zal ik je helpen,,,,want je bent waarschijnlijk toch een Fessie ,,,,,,de stad van het intellect.

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-08-2002

    salamou 3alikoum again,

    Goh je hebt het beste voor je broeder , wat betreft kan ik je geruststellen, maak je niet druk om mijn toekomst want die is el hamdulilah doordacht en tot op de kleinste details berekend, ik ben hier een gast en zal dat ook volop zeggen en mijn land is MAROKKO! awielhom die mensen die dadelijk niet weten wat ze eigelijk zijn, marokkaans gezegde "daba sba7 3liek sba7" , mijn woorden zullen misschien dan wel een keer doordringen in die massa van je. Ik zal je dan wel opwachten bij alle ''poorten" van marokko om je dan welkom te heten

    wa salamou 3alikoum wr wb

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    50
    09-08-2002

    God heet ons geschapen om overal heen te trekken
    "Wo ard el allah ousi3a'

    Je hoeft me niet op te wachten. Want ik vertrek niet
    Al is het alleen maar om de reden om hiernaar toe te komen en hun ( nederlanders ) het leven zuur te maken............

    Zoals zij onze ouders het leven zuur hebben gemaakt

    ik blijf hier...........en alle criminelen en niet-criminelen
    en illegalen en niet-illegalen ook.

    Herhaling van de 2e W.O zal niet voorkomen

    Want we zijn tenslotte Marokkanen

    Soms hebben de Nederlanders gelijk

    Als Marokko jouw land is , ga er dan heen

  11. #101
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-08-2002

    salamou 3alikoum again,

    Voor terug keer heb ik jouw of andermans toestemmimg niet nodig, insha allah met eer zal ik vertrekken, wens je in ieder geval succes met het leven zuur maken van mensen die immers jouw brood op tafel leggen(beetje hypocriet maargoed) , el mouhiem wij verschillen als dag en nacht qua gedachte gang en gelukkig ook!!!!

    Heb liever een zuur leventje met mijn eigen broeders en zusters in eigen land dan telkens aan te horen van de nederlanders dat je 2de rangsburger en je hoort te gedragen omdat ze de 'zogenaamde' superieure zijn. Een klap verdienen in me gezicht van een marokkaan in eigen land zal anders aankomen dan die van een hollandie waarvan ik weet dat mijn vader zijn toekomst heeft mee opgebouwd. Al onze ''gheer" zijn wled le hram vergeten en omdat het nu goed gaat zoeken ze naar excuses om ons het land onvrijwillig weg te sturen, dat zal ik nooit van hen accepteren!!!! en neem van me aan beste broeder Bouzabula een hollander zal je nooit verandere als 'marokkaan' zijnde, hij of zij voelt zich altijd meer dan jou en jij hoort te gehoorzamen!

    De hollanders weten over jouw cultuur meer dan jij misschien zelf weet, ze houden van mensen zoals jij, ze zeggen welkom en burgeer je 100% en hopelijk zul je meestrijden met ons om jouw volk uit te roeien, kortsamen gevat wat zij van plan zijn, ze drijven ons uit een omdat ze weten dat we in veel in staat zijn, het begint al bij de lagere school, je moet 10 stappen nemen waar een hollander maar 2 hoeft te nemen en de mensen die dan daardoor afhaken komen dan in de criminaliteit omdat ze geen werk vinden of niet geaccepteerd worden, de hebben zo iets van weet je wat holland, **** u!!!!!! en als excuse gaan ze het opzoeken bij de opvoeding thuis, jaaaa maar zo gaat het niet beste hollanders, iemand eerst naaien en als hij of zij het niet meer weet in een hoekje stoppen om vervolgens heel de marokkaanse maatschappij over 1 kam te scheren, wees op je hoede broeder je gaat een groot fout maken als je te veel luisterd naar hen, het zijn gewoon hersenspoelers en we beginnen nu als gekken tegen elkaar te keren, precies wat el koffar willen.

    ard allah was3a ben ik volkomen met je eens maar als ik een land vind waar ik me centen kan verdienen om vervolgens hiermee mijn eigen lanfd kan wederopbouwen dan ben ik in staat dat te doen, IK BEN EN BLIJF EEN MAROKKAAN!!!!! of jij het nu wil of je voorbeeld ja of te nee.

    dat jij de marokkanen wil gaan vergelijken met andere volkeren in andere landen is best maar ik zal strijden voor mijn volk die het waard is en iedereen die meent 100% ingeburgerd te zijn rest mij niets dan su6 te wensen maar de tijd zal het leren wie gelijk heeft maar allah is de alles wetende.

    wa salamou 3alikoum wr wb

    P.s. bouzabula je blijft mijn broeder en zal toch voor je door het vuur gaan als het niet te heet is

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    11
    10-07-2002

    Sturen ze Nederlandse criminelen ook naar het buitenland?

    Dit is het meest belachelijke wat ik ooit heb gehoord.
    Dan wordt ik ook crimineel ik heb twee pasporten waar gaan ze mij heen sturen?

    dit slaat nergens op, meneer Nawijn is zeker op zijn hoofd gestuiterd.

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    10
    28-08-2002

    salamou 3alikoum again,

    Corrie ik scheer niet iedereen over 1 kam dus je hoeft je eigen ook niet aangesproken te voelen, je leeft als een individu zoals ik dat ook doe, maar ik zie misschien de realiteit uit een marokkaanse bril zoals jij het uit een nederlands perspectief ziet, neem van me aan als de nederlanders anders zouden omgaan met de marokkanen het allemaal wel mee viel hoor. Wie moeten we nu als schuldige zien en wie is als slachtoffer, kijk je wel eens het nieuws, lees je de kranten wel eens? nou dat bedoel ik.

    Wanneer men niet in staat is de realiteit anders voor te schotelen zoals het daadwerkelijk is blijf je deze problemen hebben, het moet onderhand echt afgelopen zijn met al die vingers die steeds afwijzend de richting van de marokkanen opgaan. De media is er om problemen te laten zien aan het volk op een objectieve en zorgvuldige manier en niet om een beetje onrust te zaaien tussen volkeren die nu al jaren met elkaar leven. De één zn dood is de ander zn brood, nou ze mogen hun brood verdienen maar niet over de rug van een heel volk(marokkanen), tuurlijk heb je tig goeie voorbeelden van marokkanen maar dat heb je ook bij de rest van het volk. Dat gene wat wel positief is laten ze natuurlijk niet zien maar het in een hoekje drijven kan toch ozo lekker zijn voor sommige. Als ze echt naar problemen zoeken dan mogen ze van mij part nu er alles uitgooien en wie zien dan wel waar de schip strand!!!!
    Kranten koppen met bijvoorbeeld "marokkaanse groep heeft....." zijn we nu echt spuug en spuug zat, waarom die verschillen maken in ethnische achtergrond waarom?, het lijkt allemaal NO BIG DEAL voor de nederlanders maar plaats je zelf eens in ons plaats dan zul je al snel hetzelfde denkwijze en gedrag vertonen.

    Heb veel nederlandse vrienden/vriendinnen en kennissen die mij volkomen begrijpen als ik een keer echt uithaal maarja dat begrijpen alleen de helderdenkende mensen en tja de mensen die erg patriotisch zijn willen natuurlijk altijd een zwarte schaap zien omdat er een keer een fiets bij hen is gestolen en de dader een buitenlander bleek te zijn, maar wil je daarmee zeggen dat ze het hele nederlandse volk vertegen woordigen en een dikke vette kruis mogen zetten over het gehele marokkaanse volk in nederland, wake up mensen dit gaat zo niet goed en zal echt een verkeerde wending nemen, ik houd me hart echt vast als ik sommige ''gekken" hoor praten hoe zij dit land willen gaan regeren.....

    wa salamou 3alikoum wr wb

  14. #104
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Nawijn is eigenlijk een vrouw...
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    12
    07-06-2002

    Het lijkt alsof de vooroordelen maar blijven toenemen ongelofelijk!!!!!!!! Het lijkt alsof de Nederlandse Marokkanen werkelijk niets goed kunnen doen!!!! Waar komen al deze negatieve beelden over “ons” vandaan??? Je hoeft maar een krant open te slaan of de bezorgdheid over de ‘Marokkaanse jeugd’ schreeuwt je tegemoet met name de laatste jaren hebben Marokkaanse jongens negatieve aandacht gekregen in de media en in landelijk en lokaal overheidsbeleid. Marokkaanse jongens zouden relatief meer crimineelgedrag vertonen dan autochtonen.

    Ik begin mezelf zo langzamerhand af te vragen wat men verstaat onder crimineelgedrag???? Een brandje op een speelplaats, tasjesroven, dealen, afpersing, frauderen etc.. Als de bovengenoemde voorbeelden onder crimineelgedrag vallen, dan denk ik dat de Nederlandse overheid nog verder van huis is, dan men denkt. Als ik folk.nl moet geloven, dan schijnt 80% van de blanke Nederlanders het erover eens te zijn, dat Nederlandse Marokkanen die crimineelgedrag vertonen het land uitgezet moeten worden, omdat Nederland geen crimineelgedrag tolereert!!!!! Kan iemand mij dan vertellen, waar de bouwfraude, bram peper geval etc. ondervallen???? Trararar crimineelgedrag inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Moeten we de ambtenaren, wethouders en ministers ook maar het land uitwijzen?? Oeps dat kan helemaal niet want, dat zijn blanke Nederlanders en die wonen natuurlijk hier, dus daar kunnen geen harde maatregelen tegen worden genomen. Ik vind het echt schandalig, dat sommigen durven te zeggen wegsturen die Marokkaantjes, terwijl de echt criminelen in Den Haag zitten en het land regeren!!!! Ik had graag nog het e.e.a willen toevoegen aan dit stukje, maar ik moet helaas mijn bedje gaan opzoeken, dus ik kom hier later op terug.

    Tot gauw magharba!
    TH!NK-free your mind from prejuidice