1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.024
    27-10-2007

    waar kan ik het beste mijn zoontje besnijden.

    ik wil graag mijn zoontje besnijden en wou graag weten waar en hoeveel het kost en of je iets terug krijg van de zorgverzekeraar. wel graag in rotterdam.

  2. #2
    Be original!

    Reacties
    7.061
    26-07-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Heb een topic hierover geopend zie topic: supernanny.

    Maar ik kan je ook zo hierover informeren.

    Sinds 2005 is het besnijden van jongens uit het ziekenfonds gehaald.

    Dit houd in dat men op eigen kosten soms deels de besnijdenis uit kunnen laten voeren bij een besnijdenis kliniek.

    Op medisch verzoek word dit in het ziekenhuis gedaan onder algehele narcose (doorverwijzing huisarts verplicht) dit word meestall gedaan bij jongens bij wie het voorhuid erg nauw is...meestal vanaf vijf jaar.

    Met betrekking tot jou vraag...ik neem aan dat je je zoon wilt laten besnijden uit geloofsovertuiging dan moet je het uit eigen zak betalen.

    Er zijn een aantal zorgverzekeraars die dit gedeeltelijk vergoeden mits je een aanvullende verzekering hebt.

    Je kunt via google intypen :

    Besnijdeniskliniek

    besnijdenis centrum

    Beiden hebben centra's verdeeld door het gehele land.

    Daar staat alle info die je nodig hebt met betrekking tot besnijdenis en alles eromheen.

    Heel veel succes en gaat helemaal goed komen


    Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."

  3. #3
    mama van 2prinsesjes

    Reacties
    8.030
    11-03-2005

    ik heb gehoort dat het uit de verzekering is gehaald.alleeen als het medische nodig is dan wordt het dacht ik vergoed.

  4. #4
    Mama van 2

    Reacties
    3.647
    02-12-2004

    Je hebt Al-Gitaan bij Eudokiaplein
    De mensen die ik ken zijn er wel tevreden over, zelf heb ik er geen ervaring mee. De besnijdenissen zijn als ik het goed heb op een zaterdag en dan kom je terug voor controle op woensdag....

    Het is een islamitische stichting, maar die besnijders zijn artsen zoals ik gehoord heb, allahu a3lem...

  5. #5
    Be original!

    Reacties
    7.061
    26-07-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Extra toevoeging: Ziekenhuzien besnijden onder algehele narcose

    besnijdenis klinieken verdoven plaatselijk

    Ik ben een voorstander van het laatste daar een algehele narcose best heftig is voor een klein manneke!
    Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."

  6. #6
    Be original!

    Reacties
    7.061
    26-07-2007

    MVC Premium MVC Premium
    En ben je al wat wijzer geworden...?
    Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."

  7. #7
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.113
    24-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Nou ik snap niet dat ze zeggen dat het uit het pakket is gehaald.

    mijn neefje wordt morgen besneden.. gewoon in het ziekenhuis onder algehele narcose.. en wordt ook nog eens 100% vergoed.

    hier heeft ze zelf voor gekozen is dus niet doorverwezen door haar huisarts..

    maar mijn zwager heeft een collectieve verzekering via zijn werk (werkt zelf in het ziekenhuis) misschien dat het daarom 100% vergoed wordt


    Amira and Damin


  8. #8
    ®Mvc Elite ©

    Reacties
    12.434
    03-04-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb gehoord dat het je 900 euries ongeveer gaat kosten, in Denhaag heb je een kliniek die het voor 250 doet.

    Succes met het nemen van een beslissing!
    Citaat Geplaatst door Samee7a Bekijk reactie
    Kroontje is voor mensen met geen leven. Die elke dag dat ze lid zijn hebben aangemeld. Elke uur van de dag loyaal zijn gebleven aan de site.

    @ *****, no offence.

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    2.751
    20-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nadia2008 Bekijk reactie
    ik wil graag mijn zoontje besnijden en wou graag weten waar en hoeveel het kost en of je iets terug krijg van de zorgverzekeraar. wel graag in rotterdam.
    ik heb mijn zoontje in rotterdam laten besnijden bij stichting al-ghitaan.

    ik heb toen 230 euro betaald. (kan ook 270 zijn)

    ik ben er zeer tevreden over. maar ik heb niet voor de smartklamp(ofzo)gekozen.

    gewoon voor hechtingen.

  10. #10
    Be original!

    Reacties
    7.061
    26-07-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roemaisa78 Bekijk reactie
    ik heb mijn zoontje in rotterdam laten besnijden bij stichting al-ghitaan.

    ik heb toen 230 euro betaald. (kan ook 270 zijn)

    ik ben er zeer tevreden over. maar ik heb niet voor de smartklamp(ofzo)gekozen.

    gewoon voor hechtingen.

    Daar zou ik dus echt niet voor kiezen...onding!

    Is een soort klemmetje wat om de penis heen gaat...hiermee loop je ook nog eens de kans op infectie gevaar. Beter gewoon hechtingen.
    Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat."

  11. #11
    MVC Premium

    Reacties
    2.751
    20-04-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door missy1979 Bekijk reactie
    Daar zou ik dus echt niet voor kiezen...onding!

    Is een soort klemmetje wat om de penis heen gaat...hiermee loop je ook nog eens de kans op infectie gevaar. Beter gewoon hechtingen.
    klopt maar ze lopen je hem echt aan te smeren. ik moest eerst een betoog van een kwartier doen eer ik hechtingen kon krijgen.

    omdat met die smartdinges zijn ze in 5 minuten klaar terwijl confensioneel(ofso) zijn ze zeker meer dan 25 minuten bezig.

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    930
    18-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nadia2008 Bekijk reactie
    ik wil graag mijn zoontje besnijden en wou graag weten waar en hoeveel het kost en of je iets terug krijg van de zorgverzekeraar. wel graag in rotterdam.

    www.besnijdeniscentrum.nl kan je klikken ik zag ook rotterdam staan en staat er ook bij hoeveel er vergoed word hangt van je verzekering af ik heb zelf ook voor deze gekozen heb veel positief gehoord ik laat mij zoontje unsaillah 1 dec besnijden succes

  13. #13
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.113
    24-11-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door roemaisa78 Bekijk reactie
    klopt maar ze lopen je hem echt aan te smeren. ik moest eerst een betoog van een kwartier doen eer ik hechtingen kon krijgen.

    omdat met die smartdinges zijn ze in 5 minuten klaar terwijl confensioneel(ofso) zijn ze zeker meer dan 25 minuten bezig.

    al zijn ze er 2 uur mee bezig.. kom nou..

    goedzo hoor. gewoon volhouden.!! jij bepaald en niet zij..


    Amira and Damin


  14. #14
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Ik heb me zoontje in Maart laten besnijden in het gezondheidscentrum in Utrecht, en ik heb gewoon vergoed gekregen via Unive.

  15. #15
    a,i,a,m,and I

    Reacties
    2.714
    08-09-2006

    Citaat Geplaatst door badparel Bekijk reactie
    Ik heb gehoord dat het je 900 euries ongeveer gaat kosten, in Denhaag heb je een kliniek die het voor 250 doet.

    Succes met het nemen van een beslissing!

    jah dat klopt ik heb ook in het ziekenhuis gewerkt en toendertijd wilde ik me zoontje daar laten besnijden,nou toen ik van ze gehoort had hoeveel het koste(1000 euro ) deed ik het maar in marokko en nu ga ik me andere zoontje inshaallah komende zaterdag laten besnijden het kost 250 euro nou vergeleken met 1000 euro