1. #1
    Stand up 4 Palestine

    Reacties
    2.547
    30-11-2003

    MVC Premium MVC Premium

    Hennadame (antwerpen)

    Gezocht !! plus prijzen aub

    A place where one Palestinian female holds more courage than all the Arab kings combined.



  2. #2
    Happely Married

    Reacties
    664
    31-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    kheb eentje gereserveerd voor overmorgen inschaellah (want ga verloven de zaterdag inshaellah)
    laila genaamd en ze vraagt 35 euro voor handen en als je ook voeten doet is het 75euro
    nu hoop ik dat ze de moeite waard is

    zal je wel wat laten weten hoe ze is inschaellah
    maar normaal gezien mogen ze geen prijs vragen aan de bruid, je geeft wat je kan of wilt achja ghair inschaellah


    wa aleikoem salaam
    "het hart heeft redenen die het verstand niet begrijpt"

  3. #3
    Stand up 4 Palestine

    Reacties
    2.547
    30-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    is veel!! Ik heb iemand die dat voor 10euro per hand wilt doen simpel.
    En als je vol wilt is het 18euro. Op de pakistaanse manier

    Ik wil mijn 2 handen doen simpel en ook voor mijn 2 nichtjes en eventueel schoonzusjes als ze ook willen..

    A place where one Palestinian female holds more courage than all the Arab kings combined.



  4. #4
    Hennaja Fadoua

    Reacties
    215
    24-10-2007

    ik heb een aantal weken geleden henna gezet in Antwerpen tijdens een feest en daar heb ik een andere nakasha leren kennen Farida , ze is pas bezig maar meiden die op het feest van Arabian Nights waren, moeten kunnen beamen dat ze geweldig is, profesioneel, zet hindi stijl / khalisjie en is ook nog eens super lief....
    mocht je intresse hebben dan stuur me maar een pmmtje dan geef ik je haar nummer
    geen idee wat zij voor prijzen hanteert maar ze is het dubbel en dwars waard

  5. #5
    Happely Married

    Reacties
    664
    31-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ja prinsesa kweet dat ze duur is maar geloof me, als je mama loopt te zeuren dat je henna moet laten zetten dan doe je alles wat ze vraagt dusja op dat moment zegt ze ja die henaja laila
    kwist zelfs niet dat ze zoveel vroeg maar achja ghair kzal zien wat ze ervan bakt :d
    en voeten doe ik dan niet wantja is wel duur dan he
    "het hart heeft redenen die het verstand niet begrijpt"

  6. #6
    Stand up 4 Palestine

    Reacties
    2.547
    30-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door dounia1986 Bekijk reactie
    ja prinsesa kweet dat ze duur is maar geloof me, als je mama loopt te zeuren dat je henna moet laten zetten dan doe je alles wat ze vraagt dusja op dat moment zegt ze ja die henaja laila
    kwist zelfs niet dat ze zoveel vroeg maar achja ghair kzal zien wat ze ervan bakt :d
    en voeten doe ik dan niet wantja is wel duur dan he
    Mijn moeder is ook zo ze heeft me vandaag meegetrokken naar ziana samira ( carnotstraat) om daar jurken te huren en me door haar te laten opmaken. Ik wou liever 2 simpele jurken huren en mijn haar en make up gwn door iemand laten doen, lekker simpel, maar ja...

    A place where one Palestinian female holds more courage than all the Arab kings combined.



  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    633
    24-12-2004

    ewa wat masakt het uit... het zijn jou dagen...laat je gaaannnn
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  8. #8
    Stand up 4 Palestine

    Reacties
    2.547
    30-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fadwa5 Bekijk reactie
    ik heb een aantal weken geleden henna gezet in Antwerpen tijdens een feest en daar heb ik een andere nakasha leren kennen Farida , ze is pas bezig maar meiden die op het feest van Arabian Nights waren, moeten kunnen beamen dat ze geweldig is, profesioneel, zet hindi stijl / khalisjie en is ook nog eens super lief....
    mocht je intresse hebben dan stuur me maar een pmmtje dan geef ik je haar nummer
    geen idee wat zij voor prijzen hanteert maar ze is het dubbel en dwars waard

    JIJ HEBT ook supermooie henna

    A place where one Palestinian female holds more courage than all the Arab kings combined.



  9. #9
    Hennaja Fadoua

    Reacties
    215
    24-10-2007

    Citaat Geplaatst door princess87 Bekijk reactie
    JIJ HEBT ook supermooie henna

  10. #10
    Stand up 4 Palestine

    Reacties
    2.547
    30-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Natuurlijk kent iedereen de Marokkaanse dames met rode handpalmen, maar dat er echt figuren mee getekend worden wist men nog niet, totdat popster Madonna haar handen met body-paint had laten beschilderen. Iedereen was in de veronderstelling dat dit henna was, vanwege de patronen en dacht ook dat henna zwart was...Niets is echter minder waar!

    Bron: je site (fadwa)

    Maar er bestaat ook zwarte henna.. Is ook mooi hoor!!

    A place where one Palestinian female holds more courage than all the Arab kings combined.



  11. #11
    Hennaja Fadoua

    Reacties
    215
    24-10-2007

    Citaat Geplaatst door princess87 Bekijk reactie
    Natuurlijk kent iedereen de Marokkaanse dames met rode handpalmen, maar dat er echt figuren mee getekend worden wist men nog niet, totdat popster Madonna haar handen met body-paint had laten beschilderen. Iedereen was in de veronderstelling dat dit henna was, vanwege de patronen en dacht ook dat henna zwart was...Niets is echter minder waar!

    Bron: je site (fadwa)

    Maar er bestaat ook zwarte henna.. Is ook mooi hoor!!
    nou ik zal je vertellen, ik heb nu zwarte veilige henna, zal morgen fotos plaatsen op de henna topic hier... en die henna is the bomb

  12. #12
    Stand up 4 Palestine

    Reacties
    2.547
    30-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door fadwa5 Bekijk reactie
    nou ik zal je vertellen, ik heb nu zwarte veilige henna, zal morgen fotos plaatsen op de henna topic hier... en die henna is the bomb

    OEEEwww I luv die henna, vind het persoonlijk veel mooier, maar na een tijdje gaat het eruit zien alsof je met zwarte stift op je handen hebt getekend

    En in marokko is dat de enigste henna die niet pikt die andere brand altijd kei hard door die white spirit I luv henna!!

    Ik heb deze zomer ook spijten en naalden gekocht en pakjes henna, maar moet nog een slachtoffertje vinden.. BTW ik kan het totaal niet hé, maar ik dacht: oefening baart kunst

    A place where one Palestinian female holds more courage than all the Arab kings combined.



  13. #13
    Hennaja Fadoua

    Reacties
    215
    24-10-2007

    nog even terug komen op het stukje van mijn site, henna is van nature rood, dus als je de henna plant, haar bladeren droogt en die verpulvert en met water mengt geeft dit rood af, maar door toevoeging van andere stoffen het zij natuurlijk of niet natuurlijk krijg je zwarte henna zoals we die kennen van zwarte haar henna
    de zwarte henna die ik nu heb, is in tegenstelling tot de zwarte henna die we uit Marokko kennen, henna die niet prikt, en niet schadelijk is voor de huid

  14. #14
    Hennaja Fadoua

    Reacties
    215
    24-10-2007

    Citaat Geplaatst door princess87 Bekijk reactie
    OEEEwww I luv die henna, vind het persoonlijk veel mooier, maar na een tijdje gaat het eruit zien alsof je met zwarte stift op je handen hebt getekend

    En in marokko is dat de enigste henna die niet pikt die andere brand altijd kei hard door die white spirit I luv henna!!

    Ik heb deze zomer ook spijten en naalden gekocht en pakjes henna, maar moet nog een slachtoffertje vinden.. BTW ik kan het totaal niet hé, maar ik dacht: oefening baart kunst
    oefening baart zeker kunst, ik ben pas 1.5 jaar bezig...
    dus over een jaartje kunnen we je hier ook zien adverteren??

  15. #15
    Stand up 4 Palestine

    Reacties
    2.547
    30-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Insha'allah.. Ben jij nog maa zo kort bezig??

    Maar je doet het echt mooi hoor Doe zo verder meid!!

    A place where one Palestinian female holds more courage than all the Arab kings combined.