1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Ramadan Dagboek 2003

    Citaat Geplaatst door RamadanQuiz
    heb een idee, waarom schrijven we niet alles op wat we in de maand Ramadan allemaal doen, dus dag 1 is maandag 27 oktober, en dan kunnen we alles opschrijven hoe de reacties zijn van de niet moslims, of we moeite krijgen met niet eten en of drinken, dus in een zin hoe we het allemaal gaan meemaken, we kunnen het zo leuk houden dat we d'r misschien een boek van kunnen maken,ook hollanders en andere Allochtonen kunnen schrijven wat ze willen...


    wie doet mee ?

    ik zou maar zeggen schrijf eens wat je vandaag allemaal beleefd hebt
    .

  2. #2
    Hometown Glory

    Reacties
    4.758
    06-09-2002

    Maandag 27 okt.

    Sneakynawal heeft weinig beleefd... ze heeft stage gelopen, mocht om half 5 naar huis gaan om mee te helpen (alles was al gedaan ) , is daarna lekker gaan eten (te veel... buikpijn!!)... om 6 uur 's avonds is ze gaan werken in de Edah.... daarna douchen en achter de PC... niets spannends aan... lief dagboek...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    845
    07-04-2003

    smorgens om 8 uur naar school....om 4 uur thuis...om 5 uur werken...kon geen lhrira eten thuis 7 uur thuis ...mijn lhrira eten BIDDEN koran lezen...huiswerk maken...internetten beetje tussen het huiswerk door en dan slapen dus nu

    Moge Allah swt ons allemaal op het rechte pas houden....
    [/B]

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    103
    03-10-2003

    27 oktober:
    miss_f: ben om kwart over 9 wakker geworden..... gebeden... kon mijn tanden niet poetsen dus dan maar met een stinkende mond naar school...11 uur was ik op school..... heb tot kwart voor vier verslagen geschreven....half 5 was ik weer thuis.....gebeden wat er gebeden moest worden.......het eten samen met mijn moeder klaargelegd......magreb gaan bidden.......met z'n allen gegeten.....snel alles weer opruimen en dan weer mijn dagelijkse soaps kijken, dus onm en gtst kijken.....weer bidden en toen achter internet een beetje surfen.... en dan ga ik zo lekker slapen!!

    Nou dat was het voor vandaag, morgen weer een dag insha-allah!
    Slaap lekker allemaal!!
    Allah is groot en machtig, zonder hem is het leven lastig, laat in je hart zijn liefde bloeien dan zal het geluk insha allah in je leven vloeien

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    Lady_moi: Hmm half-slapend zat ik smorgens te ontbijten voordat het zonsopgang was.. ben dan snel terug geholt naar boven.. :roleyes: lekker in me bedje.. opgestaan om 12 uur ..aangezien wij vakantie hadden moest ik weer helpen met koken ..daarna snel naar de stad geweest voor dingetjes te halen.. 3uur thuis..ik voelde mn maag al rommelen..door de lekkere geur van eten mmmmmmm..en eindelijk was het zover..17:35...tijd om te eten.. natuurlijk eerst gebeden..en dan gegeten :boogie:..en nu voel ik me een beetje ziekjes..heb waarschijnlijk teveel gegeten ..
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    103
    03-10-2003

    Dinsdag 28 oktober:

    half 10 wakker geworden.... gebeden..... gevochten met mijn hoofddoek die niet goed zat.... 11 uur het huis uit, op weg naar school.... kwart voor 12 op school.... weer verslagen getypt..... 4 uur naar huis..... kwart voor 5 thuis...... bidden..... eten...... opruimen.... achter internet.... en zo weer bidden en daar na tv kijken en dan als laatste insh-allah slapen.....

    Tot morgen insha-allah!

    Allah is groot en machtig, zonder hem is het leven lastig, laat in je hart zijn liefde bloeien dan zal het geluk insha allah in je leven vloeien

  7. #7
    Baby insh'Allah....

    Reacties
    5.948
    04-12-2002

    MVC Premium MVC Premium
    5 uur opgestaan, gegeten, later gebeden, naar werk gegaan.
    Op werk heel veel gedaan, ik had dorst maar geen honger.
    5 uur naar huis, eten (m'n vader had gekookt echt vies dus ik ga straks nog wel een pizza eten ofzo.
    Nu ga ik douchen, woedoe doen en mijn gebeden inhalen, dan slapen...