1. #16
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door Safira75


    ha die henkie...waarom zou ik. Ik heb nog geen reactie van je gelezen die interessant, opbouwen en/of intelligent is. Maar niet opgeven hoor. De aanhouder wint!!!
    Hoi hoi,

    En aanhouden doe jij...zoals op een van die andere honderd topics waar je allerlei nietjes, ik bedoel nieuwtjes hebt geplaatst? Je gaat maar door met plaatsen en geen drol die het de moeite waard vindt te reageren...

    Maar je vindt mijn reacties niet intelligent?? Ehhmm ik weet niet zeker of jij een zinnig weldenkend mens bent die dat kan beoordelen... Wacht ik test effe of jij ze wel allemaal op een rijtje hebt; vindt jij jezelf er goed uitzien??


    je meerdere.

    PS: je bent nog sneuer dan je uiterlijk al deed vermoeden..
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  2. #17
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Rajaa21


    Hoi hoi,

    En aanhouden doe jij...zoals op een van die andere honderd topics waar je allerlei nietjes, ik bedoel nieuwtjes hebt geplaatst? Je gaat maar door met plaatsen en geen drol die het de moeite waard vindt te reageren...

    Maar je vindt mijn reacties niet intelligent?? Ehhmm ik weet niet zeker of jij een zinnig weldenkend mens bent die dat kan beoordelen... Wacht ik test effe of jij ze wel allemaal op een rijtje hebt; vindt jij jezelf er goed uitzien??


    je meerdere.

    PS: je bent nog sneuer dan je uiterlijk al deed vermoeden..
    Goed zo....laat alles er maar uitkomen...Straks ga je je vanzelf beter voelen...wees geduldig...ook Jouw complexen krijgen een plaatsje

    p.s: Iemand die moet vermelden dat hij de meerdere is, is het uiteraard per definitie niet

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    131
    02-08-2002

    Go Safira Go Safira Go Safira hahahhaha
    ''Twee hongerige wolven veroorzaken niet zoveel schade aan een kudde schapen, als hebzucht en lust aan iemands religie." (Tiermidie)

  4. #19
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Origineel gepost door Safira75


    Goed zo....laat alles er maar uitkomen...Straks ga je je vanzelf beter voelen...wees geduldig...ook Jouw complexen krijgen een plaatsje

    p.s: Iemand die moet vermelden dat hij de meerdere is, is het uiteraard per definitie niet
    Nog steeds in de waan van je vermeende psychologe-zijn?
    Je blijft mijn vraag trouwens ontwijken, is die zo confronterend dan?

    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  5. #20
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Rajaa21


    Nog steeds in de waan van je vermeende psychologe-zijn?
    Je blijft mijn vraag trouwens ontwijken, is die zo confronterend dan?

    poepie... ik leg maar 1 keer uit...opletten....even teruglezen...je kan het wel...heb alle vertrouwen in je!

  6. #21
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Hoi,

    Ik heb helaas niet zoveel vertrouwen meer in jou meisje, bij deze ben je afgeschreven en opgegeven. Je bent geclassifeerd als niet meer te redden geval.

    succes verder,
    Mo
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  7. #22
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    Hoi,

    Ik heb helaas niet zoveel vertrouwen meer in jou meisje, bij deze ben je afgeschreven en opgegeven. Je bent geclassifeerd als niet meer te redden geval.

    succes verder,
    Mo
    that's a compliment coming from you

    Thanks!! En denk om je bloeddruk

    S.

    p.s: Ik vin dhet toch lief van je dar je zoveel aandacht aan me besteed. Niet denken dat ik het niet apprecieer hoor

  8. #23
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    Hoi,

    Ik heb helaas niet zoveel vertrouwen meer in jou meisje, bij deze ben je afgeschreven en opgegeven. Je bent geclassifeerd als niet meer te redden geval.

    succes verder,
    Mo

    hoe bedoel je ik denk dat er naar mijn mening geluisterd wordt

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  9. #24
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door beppie_truus



    hoe bedoel je ik denk dat er naar mijn mening geluisterd wordt

    ssssssssssssst niet zeggen Beppie....hij is net zo blij

  10. #25
    Improved Version

    Reacties
    891
    11-12-2001

    Zie het is gelukt...het heeft even geduurd maar jullie hebben elkaar gevonden! Nu kunnen jullie elkaar mooi vermaken en hoef ik niet langer de maatschappelijk bijzonder verantwoorde taak op me te nemen jullie het gevoel te geven dat jullie ertoe doen...



    Doeiii
    One man's terrorist is another man's freedom fighter.

  11. #26
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    Zie het is gelukt...het heeft even geduurd maar jullie hebben elkaar gevonden! Nu kunnen jullie elkaar mooi vermaken en hoef ik niet langer de maatschappelijk bijzonder verantwoorde taak op me te nemen jullie het gevoel te geven dat jullie ertoe doen...



    Doeiii
    ik ben wel verslavend he...je kan het maar niet laten om te komen kijken

  12. #27
    Dum Dum Elite

    Reacties
    15.286
    08-02-2002

    Origineel gepost door Rajaa21
    Zie het is gelukt...het heeft even geduurd maar jullie hebben elkaar gevonden! Nu kunnen jullie elkaar mooi vermaken en hoef ik niet langer de maatschappelijk bijzonder verantwoorde taak op me te nemen jullie het gevoel te geven dat jullie ertoe doen...



    Doeiii

    ik denk dat de enige taak die op jou staat de wachten is je taakstraf vanwege het hoge verzuim op de kleuterschool.

    Als ik je zie..Wil ik je vasthouden..Heel lang..Zonder iets te zeggen.. En dan zachtjes fluisteren in je oor dat ik van je hou


  13. #28
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    anyways. Nu mister "ain't got nuttin better to do" eindelijk de ruimte heeft verlatenb, kan er even wat luchverfrisser gespoten worden en weer terug worden gegaan naar de point.
    Aan alle schrijvers: doe mee --> zie pagina 1.

  14. #29
    MVC Premium

    Reacties
    170
    17-04-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Kritiek geven op iemands doen en laten is 1 ding, het zelf beter doen is een tweede (en toch wat moeilijker merk ik hier )

    Nu ff terug naar het onderwerp, GAAN WE NOG INTERESSANTE STUKJES SCHRIJVEN OF GAAN WE ALLEEN ANDERE MENSEN AFZEIKEN? Safira jou stuk kwam me al bekend voor tot mijn collegaatje me vertelde dat je dit als inzending had gebruikt voor de vorige essaywedstrijd en dat je daar geen bericht van hebt gehad, bij deze mijn excuses. Ik heb iedereen gemaild die me een inzending heeft verstuurd, blijkbaar is er iets mis gegaan.

    Met Vriendelijke Groet,
    RonselBoerin

  15. #30
    Sim Simma

    Reacties
    1.713
    09-04-2002

    Origineel gepost door Boerinneke
    Kritiek geven op iemands doen en laten is 1 ding, het zelf beter doen is een tweede (en toch wat moeilijker merk ik hier )

    Nu ff terug naar het onderwerp, GAAN WE NOG INTERESSANTE STUKJES SCHRIJVEN OF GAAN WE ALLEEN ANDERE MENSEN AFZEIKEN? Safira jou stuk kwam me al bekend voor tot mijn collegaatje me vertelde dat je dit als inzending had gebruikt voor de vorige essaywedstrijd en dat je daar geen bericht van hebt gehad, bij deze mijn excuses. Ik heb iedereen gemaild die me een inzending heeft verstuurd, blijkbaar is er iets mis gegaan.

    Met Vriendelijke Groet,
    RonselBoerin
    oooooh maak je geen zorgen. Ik heb wel een bericht gehad. Alleen via iemand anders. Is helemaal niet erg hoor! Ik vind jullie inititaief TOP!!!

    Ik hoop dat er nog wat mensen hier een inzending doen!