1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Talking Heb Me Bruidsjurk Gekocht!!!

    Ik heb mijn bruidsjurk gekocht gister

    Safi wilde ik even melden want ik ben er ZOOOOOOOOOOOO blij mee

    ** SouSou **

  2. #2
    Maramoucha=Haramoucha

    Reacties
    145
    14-09-2003

    Ewa mezjennnnn.Mnie sebtie Bruidsjurk.
    En zoals ik in je profiel lees ben je bijna een buurmeisje van me in Marokko.Ik kom uit Beni Mellal

    Beslamaaaaaaaaa

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    370
    22-04-2003

    hey meid leuk dat je een bruidsjurk gekocht hebt ennuh ja dat was het hahah beslamaa

  4. #4
    Bent Dar El Baida

    Reacties
    285
    24-10-2002

    ey Girlll

    Ey Hamaka ........

    Ewa 3la slama a zina oe besaha en nog trouwens nog een Ramadan Moubarek oe laitakabelliek sayamak oe salatek 3end allah ...

    Heb je nog de groeten gekregen van je dady, kwam 'm tegen en zei tegen hem doe de groeten aan SOuSOu ... Heeft ie vast niet gedaan maar ja ma3lish denia hania ..

    Ewa besaha bruidsjurk ta3ek, hopelijk is ie wel wit en geen rood haha nee grapje .. Ken d7ak m3ak je kent me ... Ey zina voor de zoveelste x hartelijk gefeliciteerd, en waren echt prachtige foto's die ik heb gezien van jou en je toekomstige mannetje, ik wens je een prachtige huwelijk toe en een POWER BRUILOFT ....

  5. #5
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    BESAHAAAA...IE ALLAH IE KEMEL BEL GIR..!

    BESLEMAA
    WAFAE

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    315
    30-10-2002

    Gefeliciteerd met je jurk en met je trouwpartij :boogie: :boogie:

    Ik ben ook wel nieuwsgierig naar je jurk...... Show it 2 us!!!!!

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001



    het is deze jurk alleen dan met bordeaux rode roosjes van Sincerity

    Nice of niet?!

    Ennuhh Mariampje... mijn vader was het echt niet vergeten hoor. Hij zei het me laatst dat je in de winkel was Greetz back at ya meid

    Ennuhh voor iedereen Ramadan Moubarak

    ** SouSou **

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    213
    02-07-2001

    Thumbs up bruidsjurk

    Salaam Alaykoum,

    Besaha meid, het is een mooie jurk. Je zal een prachtige dag tegemoet gaan inchallah, voor wanneer is het? Ben ondertussen ook volop mn droomjurk aant zoeken en moet zeggen, het is een moeilijke taak, er is zoveel moois te vinden. Maar inchalleh vind ik een jurk waar ik me goed in zal voelen net als jij.

    Nogmaals Mabrouk en véél succes verder!!!!

    Mhasalama
    Djazaakoem Allaahoe khayran , Moge Allah jullie belonen met het beste.
    << Wie het goede doet, man of vrouw, en die gelooft: Voorwaar, aan hem geven Wij een goed leven. En Wij zullen hen zeker belonen met hun beloning, volgens het beste van wat zij plachten te doen. >> (Qor’aan 16:97) O Allah, aan U behoort alle lof toe en we vragen Uw hulp en leiding. Insha’Allah zal Allah swt ons daarbij helpen. Moge onze Taqwah voor Allah Soebhanahoe wa Ta’aala telkens toenemen, Moge Allah ons er allemaal opwijzen om alle gelegenheden van goedheid te benutten en onze weldaden te vermeerderen. Amien.
    Moge Allah Soebhanahoe wa Ta’aala onze Vaste Accepteren, onze Gebeden Verhoren, onze Goede Daden Belonen, onze Zonden en Fouten zowel de bewuste als de onbewuste de eerste en de laatste de openlijke en de verborgene Vergeven.
    Allahuma Amien. Allahuma Amien. Allahuma Amien.
    Walhamdulilaahi Rabbil’ alamien.

  9. #9
    -

    Reacties
    1.533
    31-03-2003

    WOOOOOOOOOOOOOWW....HIJ IS SUPPERRR..... :verliefd:

    Besahaaa nogmaals..

    :Blauwkus:
    Wafae

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Re: bruidsjurk

    Origineel gepost door mya
    Salaam Alaykoum,

    Besaha meid, het is een mooie jurk. Je zal een prachtige dag tegemoet gaan inchallah, voor wanneer is het? Ben ondertussen ook volop mn droomjurk aant zoeken en moet zeggen, het is een moeilijke taak, er is zoveel moois te vinden. Maar inchalleh vind ik een jurk waar ik me goed in zal voelen net als jij.

    Nogmaals Mabrouk en véél succes verder!!!!

    Mhasalama
    Allah ey 3tik essa7a meid!!! Inshallah zal ik een mooiste bruid zijn ahaaha en het is trouwens pas voor in juli inshallah...

    Maaruh jij gaat dus ook trouwen? En zo ja, wanneer? En wat voor jurk zoek je precies? Misschien kan ik je helpen?!

    Allah ey Barek fik en thannxxxxx

    ** SouSou **

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Origineel gepost door Miss_Wafae
    WOOOOOOOOOOOOOWW....HIJ IS SUPPERRR..... :verliefd:

    Besahaaa nogmaals..

    :Blauwkus:
    Wafae
    Allah ey 3tik essa7aaaaaaa

    :blauwkus:
    ** SouSou **

  12. #12
    Jat O Mchat

    Reacties
    659
    17-03-2003

    wat een mooie jurk Bsa7a

    Allah i kamal bigeer


  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    AMIENNNNNNNNN!!!!!

    Shoukran allemaal

    Allah ey jib likoum shi rajel be 3aklou ou driaf ou zwin



    ** SouSou **

  14. #14
    Bent Dar El Baida

    Reacties
    285
    24-10-2002

    Origineel gepost door al_hamka


    het is deze jurk alleen dan met bordeaux rode roosjes van Sincerity

    Nice of niet?!

    Ennuhh Mariampje... mijn vader was het echt niet vergeten hoor. Hij zei het me laatst dat je in de winkel was Greetz back at ya meid

    Ennuhh voor iedereen Ramadan Moubarak

    ** SouSou **
    Klopt ik was met mijn kleine nichie Hind in de winkel en zei tegen je vader doe maar veel groetjes aan SouSou ... Ewa wollah prachtig jurk zina ... Besahtak wollah ... Laikamel bighir 3la gheer ... Je zult er zeker prachtig uitzien, want ik je foto's gezien van je verloving en daar zag je er al prachtig uit .. Ewa zina TEBARKELAH 3LIEK ...

    Dikke Boussa van Mariampjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mwah mwah mwah mwah mwah

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Origineel gepost door Mariam85
    Klopt ik was met mijn kleine nichie Hind in de winkel en zei tegen je vader doe maar veel groetjes aan SouSou ... Ewa wollah prachtig jurk zina ... Besahtak wollah ... Laikamel bighir 3la gheer ... Je zult er zeker prachtig uitzien, want ik je foto's gezien van je verloving en daar zag je er al prachtig uit .. Ewa zina TEBARKELAH 3LIEK ...

    Dikke Boussa van Mariampjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mwah mwah mwah mwah mwah
    Hahah jaaa hij was het niet vergeten.. normaal vergeet hij dingen wel hoor

    Ewa shoukran.. ik ben ook verliefd op de jurk
    En allah ey 3tik essa7aaaaa meid

    Groetjes aan kleine hindje... ik heb haar nog nooit gezien erg he :schok:

    ** SouSou **