1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    863
    23-09-2001

    Salaam

    Ik vind het zeer spijtig wat haar is overkomen. Daarom is het aan ons om haar bij te staan in deze moeilijke periode.

    Allah zal haar inchallah vergeven en bijstaan.

    Met alle plezier bied ik haar een dak boven haar hoofd en de nodige steun die ze nodig zal hebben.

    Ikzelf ben gehuwd en ben moeder van 2 kinderen en ik weet wat het is zwanger zijn laat staan dat je de zwangerschap in je eentje moet doorstaan.

    Wat ik er wel bij wil zeggen is dat ik in België woon als dit voor haar geen probleem is.

    Laat me vooral weten hoe het met haar verder gaat en of ze iets gevonden heeft. Mijn aanbod blijft in ieder geval geldig.

    mijn mailadres hayate1973@tiscali.be of hayate1973@msn.com

    Groetjes en gair inchallah
    Net als de Marokkaanse vlag rood is mijn bloed en groen zijn mijn aders!!!!

  2. #17
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    Marokkaanse meisjes (tel.020 625 60 36)
    Het Marokkaans Meisjes Centrum geeft hulp en advies aan Marokkaanse meisjes is te vinden in Amsterdam. Het centrum is elke dag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar voor meisjes vanaf 12 jaar.

    ik hoop dat ze iets voor haar kunnen doen!
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  3. #18
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    Origineel gepost door Leeuwenkoning
    Dat Centrum is een broeikas voor onheil en wanorde. Eigenlijk moet dat Centrum per direct de deuren sluiten. Ze geven daar advies, nou ja ze zorgen dat je nog verder afdwaald.

    Ik ken een meisje dat daar naar toe is gegaan. Weet ze wat ze tegen haar zeiden:" Ja je hebt je ouders niet nodig, je kunt op eigen benen staan...we leven in een moderne wereld".

    Tfoe, Tfoe en nog eens tfoe op dat centrum van ze!
    Sorry agie!
    Ik heb hamdoe'ALLAh nooit met zulke instanties te maken gehad dus ik kan ook niet oordelen over hun manier van advies geven. Maar ik geloof jou wel en ik neem het terug!
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  4. #19
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Sallaam, ik vind dat het haar eigen grote schuld is en die van die jongen, want ze waren er allebei bij, dus het is niet perongeluk. En ik vind het nu wel een beetje hypocriet, eerst de beest uithangen en lol maken en als het verkeerd gaat (zwanger raken) dan pas in de islam gaan verdiepen? hoezo schijheilig???????????????

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    1.268
    08-04-2003

    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Sallaam, ik vind dat het haar eigen grote schuld is en die van die jongen, want ze waren er allebei bij, dus het is niet perongeluk. En ik vind het nu wel een beetje hypocriet, eerst de beest uithangen en lol maken en als het verkeerd gaat (zwanger raken) dan pas in de islam gaan verdiepen? hoezo schijheilig???????????????
    niet iedereen is zo "perfect", jij ook niet, zij ook niet.
    zoals ik al vaak heb gezegd MENSEN MAKEN FOUTEN, VAN HUN FOUTEN LEREN ZE.
    Weet jij eigelijk wel dat als een meisje berouw toont voor hetgeen dat ze heeft gedaan bij Allah swt Hij haar kan vergeven????

    "Allah swt is meer tevreden met het berouw van zijn dienaar van Hem dan een van jullie zou zijn als hij zijn kameel in een dorre woestijn zou kwijt raken en hem dan plotseling zou vinden" (overgeleverd door Al-boekhaari en Moeslim)

    en:

    "Het vuur zal 2 paar ogen niet aanraken: de ogen die tranen laten uit vrees voor Allah swt en de ogen die 's nachts op de weg van Allah swt de wacht houden" (overgeleverd door Tirmidhie)

    Dus wie ben jij om haar schijnheilig te noemen



    Ciao

    "Remember that happiness is a way of travel - not a destination!"


    - Roy Goodman

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    78
    27-11-2002

    Origineel gepost door leven
    Salaam

    Ik vind het zeer spijtig wat haar is overkomen. Daarom is het aan ons om haar bij te staan in deze moeilijke periode.

    Allah zal haar inchallah vergeven en bijstaan.

    Met alle plezier bied ik haar een dak boven haar hoofd en de nodige steun die ze nodig zal hebben.

    Ikzelf ben gehuwd en ben moeder van 2 kinderen en ik weet wat het is zwanger zijn laat staan dat je de zwangerschap in je eentje moet doorstaan.

    Wat ik er wel bij wil zeggen is dat ik in België woon als dit voor haar geen probleem is.

    Laat me vooral weten hoe het met haar verder gaat en of ze iets gevonden heeft. Mijn aanbod blijft in ieder geval geldig.

    mijn mailadres hayate1973@tiscali.be of hayate1973@msn.com

    Groetjes en gair inchallah
    geniet van het leven je weet nooit hoe het kan afllopen!!!!!!!
    oujda-forever!!

  7. #22
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    Origineel gepost door Jeblia_Tetouania
    niet iedereen is zo "perfect", jij ook niet, zij ook niet.
    zoals ik al vaak heb gezegd MENSEN MAKEN FOUTEN, VAN HUN FOUTEN LEREN ZE.
    Weet jij eigelijk wel dat als een meisje berouw toont voor hetgeen dat ze heeft gedaan bij Allah swt Hij haar kan vergeven????

    "Allah swt is meer tevreden met het berouw van zijn dienaar van Hem dan een van jullie zou zijn als hij zijn kameel in een dorre woestijn zou kwijt raken en hem dan plotseling zou vinden" (overgeleverd door Al-boekhaari en Moeslim)

    en:

    "Het vuur zal 2 paar ogen niet aanraken: de ogen die tranen laten uit vrees voor Allah swt en de ogen die 's nachts op de weg van Allah swt de wacht houden" (overgeleverd door Tirmidhie)

    Dus wie ben jij om haar schijnheilig te noemen



    Ciao
    Ik ben er helemaal mee eens met jou misschien komt dat omdat we allebei uit tetouan komen(grapje)!
    INNA ALAH CHADIEDO EL3iKAAB WA INNA ALLAHA GHAFORON RAHEEM(ALHAMDOELILLAH)
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  8. #23
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    niet iedereen is zo "perfect", jij ook niet, zij ook niet.
    zoals ik al vaak heb gezegd MENSEN MAKEN FOUTEN, VAN HUN FOUTEN LEREN ZE.
    Weet jij eigelijk wel dat als een meisje berouw toont voor hetgeen dat ze heeft gedaan bij Allah swt Hij haar kan vergeven????

    "Allah swt is meer tevreden met het berouw van zijn dienaar van Hem dan een van jullie zou zijn als hij zijn kameel in een dorre woestijn zou kwijt raken en hem dan plotseling zou vinden" (overgeleverd door Al-boekhaari en Moeslim)

    en:

    "Het vuur zal 2 paar ogen niet aanraken: de ogen die tranen laten uit vrees voor Allah swt en de ogen die 's nachts op de weg van Allah swt de wacht houden" (overgeleverd door Tirmidhie)

    Dus wie ben jij om haar schijnheilig te noemen




    Hey dame iedereen maakt wel fouten, maar een kleine kind weet zelfs dat je voor je huwelijk geen relatie mag hebben, laat staan zwanger raken. Ik blijf erbij dat het haar domme schuld is, want de marokkaanse meiden van tegenwoordig gaan gewoon de khafiroen achterna, niet normaal meer. Ik maak ook fouten, maar niet zulke erge fouten meid, dit is echt een heel grote fout, en ga niet zeggen dat ze Allah van te voren ging aanbieden, anders was ze niet met die jongen de bed ingedoken. En nu pas gaat ze zielig doen en van huis gaan zehma nu wil ze op een islamitische manier leven???? waar was ze al die tijd???????????? wie hield haar tegen of beter gezegd wat hield haar tegen??????????????? allah jehfed, zulke zijn te erg voor woorden.

  9. #24
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    [QUOTE]Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    niet iedereen is zo "perfect", jij ook niet, zij ook niet.
    zoals ik al vaak heb gezegd MENSEN MAKEN FOUTEN, VAN HUN FOUTEN LEREN ZE.
    Weet jij eigelijk wel dat als een meisje berouw toont voor hetgeen dat ze heeft gedaan bij Allah swt Hij haar kan vergeven????

    "Allah swt is meer tevreden met het berouw van zijn dienaar van Hem dan een van jullie zou zijn als hij zijn kameel in een dorre woestijn zou kwijt raken en hem dan plotseling zou vinden" (overgeleverd door Al-boekhaari en Moeslim)

    en:

    "Het vuur zal 2 paar ogen niet aanraken: de ogen die tranen laten uit vrees voor Allah swt en de ogen die 's nachts op de weg van Allah swt de wacht houden" (overgeleverd door Tirmidhie)

    Dus wie ben jij om haar schijnheilig te noemen




    Hey dame iedereen maakt wel fouten, maar een kleine kind weet zelfs dat je voor je huwelijk geen relatie mag hebben, laat staan zwanger raken. Ik blijf erbij dat het haar domme schuld is, want de marokkaanse meiden van tegenwoordig gaan gewoon de khafiroen achterna, niet normaal meer. Ik maak ook fouten, maar niet zulke erge fouten meid, dit is echt een heel grote fout, en ga niet zeggen dat ze Allah van te voren ging aanbieden, anders was ze niet met die jongen de bed ingedoken. En nu pas gaat ze zielig doen en van huis gaan zehma nu wil ze op een islamitische manier leven???? waar was ze al die tijd???????????? wie hield haar tegen of beter gezegd wat hield haar tegen??????????????? allah jehfed, zulke zijn te erg voor woorden.
    [/QUOTE

    Salaam alikoum zuster!
    Aangezien dat je ALLAH swt vreest laat die vooroordelen aan de ontwettende mensen!
    Je hebt gelijk ze heeft ontucht gepleegd(ALLAH OMA IGHEFER LAHA) ze zat fout. Maar hoe zij zich nu voelt weet allen ALLAH swt INNA ALLAH YA3LAMO MA TOBDOENA WA MA TOKHFOEN. Dus laat uw vastende tong zulke uitspraken niet maken waar je op DE DAG DES OORDEELS over gestraft kan worden en vraag ALLAH swt om haar te vergeven en haar op de juiste pad te brengen!

    P.s: Er is een HADITH hierover die verhaald hoe een vrouw haar berouw had getoond na een plegen van ZINA en hoe onze profeet saw voor haar was opgekomen toen OMAR as haar met zijn zwaar de nek wou snijden!
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  10. #25
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Salaam alikoum zuster!
    Aangezien dat je ALLAH swt vreest laat die vooroordelen aan de ontwettende mensen!
    Je hebt gelijk ze heeft ontucht gepleegd(ALLAH OMA IGHEFER LAHA) ze zat fout. Maar hoe zij zich nu voelt weet allen ALLAH swt INNA ALLAH YA3LAMO MA TOBDOENA WA MA TOKHFOEN. Dus laat uw vastende tong zulke uitspraken niet maken waar je op DE DAG DES OORDEELS over gestraft kan worden en vraag ALLAH swt om haar te vergeven en haar op de juiste pad te brengen!

    P.s: Er is een HADITH hierover die verhaald hoe een vrouw haar berouw had getoond na een plegen van ZINA en hoe onze profeet saw voor haar was opgekomen toen OMAR as haar met zijn zwaar de nek wou snijden!



    Ik hoop voor haar, dat ze echt berouw gaat tonen aan Allah en dat ze op het rechte pad komt en dat ze ook beseft dat ze fout zat. Ik heb alleen dingen gezegd die de waarheid zijn, en ja oordelen doet Allah wel.

  11. #26
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Salaam alikoum zuster!
    Aangezien dat je ALLAH swt vreest laat die vooroordelen aan de ontwettende mensen!
    Je hebt gelijk ze heeft ontucht gepleegd(ALLAH OMA IGHEFER LAHA) ze zat fout. Maar hoe zij zich nu voelt weet allen ALLAH swt INNA ALLAH YA3LAMO MA TOBDOENA WA MA TOKHFOEN. Dus laat uw vastende tong zulke uitspraken niet maken waar je op DE DAG DES OORDEELS over gestraft kan worden en vraag ALLAH swt om haar te vergeven en haar op de juiste pad te brengen!

    P.s: Er is een HADITH hierover die verhaald hoe een vrouw haar berouw had getoond na een plegen van ZINA en hoe onze profeet saw voor haar was opgekomen toen OMAR as haar met zijn zwaar de nek wou snijden!



    Ik hoop voor haar, dat ze echt berouw gaat tonen aan Allah en dat ze op het rechte pad komt en dat ze ook beseft dat ze fout zat. Ik heb alleen dingen gezegd die de waarheid zijn, en ja oordelen doet Allah wel.
    Zo hoor ik mijn zuster graag
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  12. #27
    Mama van 2 schatjes.

    Reacties
    9.388
    14-01-2003

    Zo hoor ik mijn zuster graag



    Sorry, maar ik kan gewoon zo kwaad worden om sommige meiden, dan denk ik waar waren jullie ogen al die tijd en denk aan de islam, is het zo moeilijk om na de regels van Allah te leven???????

  13. #28
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    Origineel gepost door Atlas_Gebergte
    Zo hoor ik mijn zuster graag



    Sorry, maar ik kan gewoon zo kwaad worden om sommige meiden, dan denk ik waar waren jullie ogen al die tijd en denk aan de islam, is het zo moeilijk om na de regels van Allah te leven???????
    BESME ALLAHI ERAHMANI ERRAHEEM
    INA ALLAHA YAHDI MAN YACHAE MEN 3IBADIH
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  14. #29
    tettaounia

    Reacties
    640
    04-10-2002

    [QUOTE]Origineel gepost door Leeuwenkoning
    Zo het wordt steeds erger en erger.

    Moge Allah ons niet laten dwalen, nadat Hij ons geleid heeft. En moge Allah een dikke streep zetten tussen ons en het ongelovige volk.

    Want daar beginnen de problemen, bij het ongelovige volk. We kijken naar Amerikaanse films, we kijken naar soaps...en we beelden ons in dat dat het normale leven is. Terwijl Allah zegt " En nader ontucht niet, voorzeker dit is een ware zonde"...

    Zij is niet de enige, iedereen heeft wel overspel gepleegd. Zelfs kijken naar een jongen/meisje, wel op een bepaalde manier, is overspel. Daar staat een zware straf op.

    Allah vergeeft ons de zonden die we hebben begaan, als U ons niet vergeeft behoren wij zeker tot de verliezers. Amin
    [/QUOTE
    We hebben in zekers zin allemaal (overspel) gepleegd maar alles is in graties!KIJKEN wie heeft het nou nooit gedaan? kijken is ook overspel en zelfs een brug naar ZINA, want van kijken komt een glimpje ne van glimpje komt praatj een van praatje komt praatjes en ga zo door ALLAH YE3FO 3LINA YA RABI AMIEN
    O’ vergeef me Allah!!! Ik laat me nog te veel door deze doenya verleiden. maar met mijn hart en imaan zal ik er Insha’Allah tegen strijden.(amien)

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    1.268
    08-04-2003

    Origineel gepost door chouroek
    Ik ben er helemaal mee eens met jou misschien komt dat omdat we allebei uit tetouan komen(grapje)!
    INNA ALAH CHADIEDO EL3iKAAB WA INNA ALLAHA GHAFORON RAHEEM(ALHAMDOELILLAH)


    tetouaniat heh



    Ciao

    "Remember that happiness is a way of travel - not a destination!"


    - Roy Goodman