+ Reageer
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
1 tot 15 van 25
    Ena Jeblia Pura.

Reacties
    1.798
    29-11-2006

MVC Premium MVC Premium

liefdesverdriet

Heey heey k heb een vraagje k had een vriend maar het is uit kunnen jullie miss aub kort maar krachtige msn nicks plaatsen over dat k hem mis en dat hij alles voor me s en zo

dankje wel alvast

Islam my Deen!!

Reacties
    2.739
    15-11-2006

zoiets moet uit jezelf komen meid

'Ali Ibn Abi Talib (radia Allaahu 'anh) zei mooi:
    ''Het wereldse leven reist van ons af en het Hiernamaals reist naar ons toe. Dus wees de kinderen van het Hiernamaals en niet van het wereldse. Vandaag is het daden verrichten zonder rekenschap, maar morgen is het rekenschap zonder het kunnen verrichten van daden.''

Met Mij Altijd Rwina

Reacties
    53
    11-05-2007

Citaat Geplaatst door leipe_tangawia Bekijk reactie

Heey heey k heb een vraagjek had een vriend maar het uit kunnen jullie miss aub kort maar krachtige msn nicks plaatsen over dat k hem mis en dat hij alles voor me s en zo

dankje wel alvast

Di℮p Van Binn℮n Zit All℮℮n Li℮fd℮ En R℮sp℮ct voor je khou van je alleen heb je het nog niet ondekt

alsjeblief kga nog verder zoeke voor je

Met Mij Altijd Rwina

Reacties
    53
    11-05-2007

[Waarom zoveel vragen,, waarom zo veel pijn,, waarom zijn der dingen die niet deze liefde te begrijpen zijn.]

Ik zal je voortaan in mijn hart begraven.. want jou eruit krijgen lukt niet...

(w) ik mis de tijden die we vroeger samen hadden, is niets aan te doen wnt de wereld die veranderd.. (w)

2GEBRUIKERS!!!!

Reacties
    37
    18-10-2007

meskina je vindt wel een nieuwe jongen die van je zal houden
    mohim thallah

Ena Jeblia Pura.

Reacties
    1.798
    29-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door kassi_15 Bekijk reactie
    [Waarom zoveel vragen,, waarom zo veel pijn,, waarom zijn der dingen die niet deze liefde te begrijpen zijn.]

Ik zal je voortaan in mijn hart begraven.. want jou eruit krijgen lukt niet...

(w) ik mis de tijden die we vroeger samen hadden, is niets aan te doen wnt de wereld die veranderd.. (w)

dankje wel sgat

Ena Jeblia Pura.

Reacties
    1.798
    29-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mister_a Bekijk reactie
    meskina je vindt wel een nieuwe jongen die van je zal houden
    mohim thallah

hij hield ook van mij. K bedoel hij houd nog van mij all1 er zit een heel verhaal achter

2GEBRUIKERS!!!!

Reacties
    37
    18-10-2007

hij hield ook van mij. K bedoel hij houd nog van mij all1 er zit een heel verhaal achter

wat houd jullie dan tegen als ik het weten mag?
    als jullie steeds vanelkaar houden
    als ik van een meisje zou houden en zij nog van mij dan zoude we er voor moete gaan

Ena Jeblia Pura.

Reacties
    1.798
    29-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    wat houd jullie dan tegen als ik het weten mag?
    als jullie steeds vanelkaar houden
    als ik van een meisje zou houden en zij nog van mij dan zoude we er voor moete gaan

vertrouwen

2GEBRUIKERS!!!!

Reacties
    37
    18-10-2007

vertrouwen

tss ik weet zonder vertrouwen kom je nergens ik weet over wat je spreekt hoor had net het zelfde mee gemaakt paar maand geleden

Ena Jeblia Pura.

Reacties
    1.798
    29-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    tss ik weet zonder vertrouwen kom je nergens ik weet over wat je spreekt hoor had net het zelfde mee gemaakt paar maand geleden

ewa insha`Allah komt het goed want nu pas weet k dat ik egt veel van hem hou

2GEBRUIKERS!!!!

Reacties
    37
    18-10-2007

ewa insha`Allah komt het goed want nu pas weet k dat ik egt veel van hem hou

khoop echt dat het goed met u en je vriend gaat komen want aan je te zien hou je echt van hem vertel het hem dan..
    maar vertrouwen wie heeft die niet jij in hem of hij in jij als ik het mag weten??

Ena Jeblia Pura.

Reacties
    1.798
    29-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    khoop echt dat het goed met u en je vriend gaat komen want aan je te zien hou je echt van hem vertel het hem dan..
    maar vertrouwen wie heeft die niet jij in hem of hij in jij als ik het mag weten??

ja k ben egt helemaal gek op hem en dat zeg k ook tegen hem.
    hij heeft geen vertrouwen meer in mij:S

2GEBRUIKERS!!!!

Reacties
    37
    18-10-2007

ja k ben egt helemaal gek op hem en dat zeg k ook tegen hem.
    hij heeft geen vertrouwen meer in mij:S

kijk ik ben een jongen en ik weet gwn als een meisje me beliegt of bedriegt dat ik haar ni direct zou vertrouwen maar ik snap niet waarom hij je niet vertrouwt mag k het weten of liever niet??

Ena Jeblia Pura.

Reacties
    1.798
    29-11-2006

MVC Premium MVC Premium
    kijk ik ben een jongen en ik weet gwn als een meisje me beliegt of bedriegt dat ik haar ni direct zou vertrouwen maar ik snap niet waarom hij je niet vertrouwt mag k het weten of liever niet??

nou gelieve niet want heel m.nl leest gezellig mee

Otla Vliegtickets Nador
Nieuws
Lifestyle
Sport