1. #1
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    Islamitische thuiszorg? uenzo!

    Sellamoe3a laikom,

    Wie werken er bij deze thuiszorg??? en wat vinden jullie van de organisatie?

    Ik daar namelijk werken, maar omdat alles met rehkes gaat. Weet ik niet of ik het nog moet doen.... Aangezien ik een andere undruk heb gekregen van ze.......

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)


  2. #2
    Um Amira oe Rabab

    Reacties
    1.870
    28-01-2002

    waar precies?
    Great minds discuss idea's, small minds discuss people.......

  3. #3
    Daoudi 24 Nov '07 !!

    Reacties
    364
    28-04-2006

    Ik zou het niet doen, en het is een lang verhaal om het uit te leggen!

  4. #4
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    Citaat Geplaatst door Maroc_Hanae Bekijk reactie
    Ik zou het niet doen, en het is een lang verhaal om het uit te leggen!

    Ooohhhh, alsjeblieft! Wil het weten, want anders maak ik zo wel een grote fout. Je mag me ook pmen, en ik houdt verder mijn mond echt

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)


  5. #5
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    Citaat Geplaatst door fadma Bekijk reactie
    waar precies?

    In Amsterdam! werk jij bij hun?

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)


  6. #6
    Um Amira oe Rabab

    Reacties
    1.870
    28-01-2002

    Citaat Geplaatst door berberine Bekijk reactie
    In Amsterdam! werk jij bij hun?
    nog niet, misschien in de toekomst, weet het ook nog niet
    Great minds discuss idea's, small minds discuss people.......

  7. #7
    *Tatouzint*

    Reacties
    7.711
    23-02-2006

    Wat houdt dat in islamitische thuiszorg??
    Bij moslims thuis gaan ofwat?
    Ik doe gewoon thuiszorg in Belgie..

    ¸„ø¤º°¨¨¨°º¤ø„¸Abdelaziz Rasheeda¸„ø¤º°¨¨¨°º¤ø„¸


  8. #8
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    p

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)


  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    63
    27-08-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Nou ik ken iemand die daar gewerkt heeft. Heb echt hele spannende verhalen gehoord. In de negatieve zin dan. maar jah.Je moet gwoon duidelijk tegen ze zijn, en alles zwart op wit vragen. Dan moet het vast wel goed komen insha allah

  10. #10
    Um Amira oe Rabab

    Reacties
    1.870
    28-01-2002

    niet goed geregeld en houden zich niet aan hun woord, daar kan ik dus absoluut niet tegen
    Great minds discuss idea's, small minds discuss people.......

  11. #11
    wees jezelf!

    Reacties
    468
    16-10-2004

    ik wil het ook wel weten er wordt zo negatief uitgelaten en ik wil weten wat er aan de hand is ik wilde daar solliciteren maar door dat iedereen zo terughoudend doet wil ik echt weten waar het over gaat.

    waar moet ik aan denken. contract. of collega's of wat!

  12. #12
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    Citaat Geplaatst door sweet-angel Bekijk reactie
    ik wil het ook wel weten er wordt zo negatief uitgelaten en ik wil weten wat er aan de hand is ik wilde daar solliciteren maar door dat iedereen zo terughoudend doet wil ik echt weten waar het over gaat.

    waar moet ik aan denken. contract. of collega's of wat!

    Nouv an wat ik allemaal nu zie! het is echt allemaal slecht geregeld bij hun! Je moet dan denken aan planning, contact enz...

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)


  13. #13
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    Citaat Geplaatst door fadma Bekijk reactie
    niet goed geregeld en houden zich niet aan hun woord, daar kan ik dus absoluut niet tegen

    Nou dames!
    Het is namelijk heel schandalig wij moeten eigelijk niet bij Marokkanen gaan werken! Want grote kans dat ze het allemaal ver***ken!!

    Berberine

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)


  14. #14
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    Als jullie overwegen om te gaan solliciteren, pm me dan! ik zal je dan vertellen hoe het er aan toe gaat allema
    al( wat ik heb meegemaakt!)

    Berberine

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)


  15. #15
    "trotse bergin"

    Reacties
    708
    24-10-2005

    u
    u
    u
    u
    u
    u
    u
    uuuuuuuup
    uuuuuuuuup
    uuuu
    u
    u

    uu
    u

    u
    u
    uu

    u
    u
    u
    uppppp

    "Wie iets goeds doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het zien. En wie iets slechts doet ter grootte van een mosterdzaadje, zal het dan zien".
    ( soerat az-Zalzalah: 7-8)