+ Reageer
1 tot 4 van 4
    De zwerver

Reacties
    7
    25-04-2007

Marokko.nl in "het nieuws"

Op geenstijl heeft men op een dag als vandaag weer eens een "bash" topic geopent :

Vandaag geen Suikerfeest voor de 16-jarige Marokkaan Yusuf, die gisteren het leven liet op een Amsterdams schoolplein. Evenmin feest voor de 14-jarige Turk, die de fatale prik uitdeelde. Hij mag hopen dat hij nog een stukje chocola in zijn cel krijgt vanavond. Het bleef het nog lang onrustig op de internetfora van onze medelanders. Zowel op de Turkse hangplek Hababam als in de zeecontainer van Marokko.nl werd en wordt stevig over en weer gescholden. Het woord 'kanker' valt er vaker dan op de afd. Oncologie van een academisch ziekenhuis. Verstandige Marokkanen roepen op om vooral niet bij de Turkse forumburen te reaguren. Maar dat wordt rijkelijk genegeerd. Zo opperde iemand een Al Qaeda-bombardement op Turkije als oplossing voor het conflict en vinden Turken zich superieur aan die Noord-Afrikaanse Sudeten-Fransen. En natuurlijk komen er trollen tevoorschijn. Deze reactie is van een stokend kaalkopje. Waar men het op
    beide fora over eens is: Nederlanders spinnen garen bij dit incident. Turkies & Mocros van Nederland! Kappen nou met die haatzaai. Bak toch eens een taart voor elkaar...

Geen stijl
    Inderdaad, GEEN STIJL

Ik vind plaatsen van dat topic stijlloos en beneden alle peil.
    Wat gebeurd is is erg genoeg en zal de gemoederen de eerste tijd nog wel bezighouden, hiervoor is geen olie op het vuur nodig van een site als geenstijl.nl

"Kappen nou met die haatzaai."

Zo niet, dan toch...

Reacties
    1.416
    05-04-2005

Niet-gelovigen geloven dat geloof niet bestaat...geloof ik

Spreken is zilver

Reacties
    1.653
    19-06-2007

Laat gaan joh, hebben we tenminste wat om te lachen.

"Zij wensen het Licht van Allah door hun mond te doven, maar Allah belet dit. Hij zal Zijn Licht vervolmaken, zelfs al mogen de ongelovigen er een afkeer van hebben." (9:32)

MVC Lid

Reacties
    66
    30-05-2005

tja..enige wat ik kan zeggen..

de schrijfstijl van het bericht zegt al genoeg over het niveau bij geenstijl en de kwaliteit van hun berichtgevingen

Otla Vliegtickets Tanger
Nieuws
Lifestyle
Sport