1. #1
    Ghareeba.

    Reacties
    3.543
    27-12-2005

    Verzoektopic

    Hoi allemaal

    Ik was net een topic aan het bekijken en zag iemand heel offtopic reageren door te vragen of er een ondertekening voor hem/haar gemaakt kon worden. Nee, ik ga niet zeiken om het offtopic reageren, ik wil alleen iets opzetten.

    Sommige mensen in deze rubriek kunnen zelf namelijk goed overweg met een bewerkprogramma, anderen wat minder. Daarom dacht ik dat het wel leuk zo zou zijn om een verzoektopic te maken, dus bij deze.

    Hier kan je een verzoekje doen, je kunt iemand vragen om een ot, een avatar (voor msn of m.nl), een bureaubladachtergrond enzovoorts. Iemand anders die wel zin heeft om het te maken, gaat aan de slag en post het resultaat en voor wie het bedoeld is. Let op; ga niet offtopic want dan gaat al gauw het overzicht veloren en kunnen mensen hun verzoekjes niet terug vinden. Reageer dus alleen als je iets wil of als je iets hebt gemaakt.

    Oke, leuke topic, nu wil je een verzoekje doen, wat nu? Je vult het volgende in:
    Naam: (je forumnaam)
    Ik wil: (een avatar voor msn, een ot, noem maar op maar zet er bij waar het voor bedoeld is in verband met het formaat)
    Speciale wensen: (een bepaalde tekst, bepaalde foto's, bepaalde kleuren? Dat kun je hier kwijt)

    Probeer het hier netjes te houden en ga niet 3 keer achter elkaar een reactie plaatsen met daar een verzoekje in. Als je je verzoekje hebt gekregen, bedank degene dan voor de moeite. Vind je het niet mooi, vraag dan gewoon opnieuw aan, zonder diegene te beledigen.

    Have fun!
    2016 Een verhaal over migratie, over het lostrekken van wortels om ergens anders neer te dalen en verder te groeien. Over het aanpassen aan tijd en ruimte, taal, cultuur, land en klimaat. Over een reis door gevoelens heen. Een verhaal over een jongedame genaamd Fatima Zohra, die zichzelf opnieuw zal moeten ontdekken.

  2. #2
    Ofline!

    Reacties
    8.594
    08-05-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Hoi hoi,


    Kan iemand voor mij een mooie o.t maken met mijn naam erop?
    Alvast bedankt...

    Liefs een bewegende o.t met de tekst Hanane_13 Loves MoslimaSisi,Nr1jood,Meisstro,AbaHouCh en Mocrospy.
    -Afgekickt

  3. #3
    Missing it...

    Reacties
    4.395
    04-03-2005

    MVC Premium MVC Premium
    mischien moet je dat design bij mrredouan weghalen