1. #1
    El @i0nE*0ujd@

    Reacties
    16.069
    17-11-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Wat nou als ZIJ met een blondje wil trouwen?

    [Dag beste leden,

    De afgelopen tijd kom ik haast alleen maar topics tegen die over blondjes gaan. Hartstikke interessant trouwens . Het zijn altijd heftige discussies maar zeer zeker lachwekkend en dat maakt het leuk.

    Met blondje bedoelen ze meestal een Nederlandse vrouw, zolang het maar geen Marokkaanse is. Dus ook geen Marokkaanse geverfde blondje
    Enkele Marokkaanse leden hier op het forum willen insAllah met een blondje trouwen (3lache la, het zijn ook mensen) Allah i3awenkoum.

    Mijn vraag is: zouden jullie het goed vinden als je zus(je) of nicht(je) ook met een blonde man trouwt, dus geen Marokkaan. Of gaan de heren die met een blondje willen trouwen moeilijk doen tegen hun zus(je) of nicht(je)?
    Hij is uiteraard moslim

    Vertel het ons, ik ben benieuwd naar de reacties..]


  2. #2
    *********

    Reacties
    6.721
    03-09-2007

    nee dan zijn ze h*****

  3. #3
    El @i0nE*0ujd@

    Reacties
    16.069
    17-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door miss_amazigh19 Bekijk reactie
    nee dan zijn ze h*****
    Merkwaardig..


  4. #4
    StrongEnough

    Reacties
    1.625
    05-07-2005

    Citaat Geplaatst door Machi_Hs0ma Bekijk reactie
    [Dag beste leden,

    De afgelopen tijd kom ik haast alleen maar topics tegen die over blondjes gaan. Hartstikke interessant trouwens . Het zijn altijd heftige discussies maar zeer zeker lachwekkend en dat maakt het leuk.

    Met blondje bedoelen ze meestal een Nederlandse vrouw, zolang het maar geen Marokkaanse is. Dus ook geen Marokkaanse geverfde blondje
    Enkele Marokkaanse leden hier op het forum willen insAllah met een blondje trouwen (3lache la, het zijn ook mensen) Allah i3awenkoum.

    Mijn vraag is: zouden jullie het goed vinden als je zus(je) of nicht(je) ook met een blonde man trouwt, dus geen Marokkaan. Of gaan de heren die met een blondje willen trouwen moeilijk doen tegen hun zus(je) of nicht(je)?

    Vertel het ons, ik ben benieuwd naar de reacties..]
    Dat vind ik dus triest. Leuk en wel dat je voor blondjes kiest, maar ga niet schijnheilig en zielig doen als je zusje of iemand anders ook met een nl man wil trouwen.

  5. #5
    Aith Bouyahyie

    Reacties
    8.275
    27-12-2006

    Daarm heb ik dus allerlei gekleurde pruiken in mn kast!

    08-10-2009
    Y&N


  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    7.182
    03-11-2005

    Citaat Geplaatst door Aruit_23 Bekijk reactie
    Daarm heb ik dus allerlei gekleurde pruiken in mn kast!
    Freaky .

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    844
    09-04-2006

    Citaat Geplaatst door Machi_Hs0ma Bekijk reactie
    [Dag beste leden,

    De afgelopen tijd kom ik haast alleen maar topics tegen die over blondjes gaan. Hartstikke interessant trouwens . Het zijn altijd heftige discussies maar zeer zeker lachwekkend en dat maakt het leuk.

    Met blondje bedoelen ze meestal een Nederlandse vrouw, zolang het maar geen Marokkaanse is. Dus ook geen Marokkaanse geverfde blondje
    Enkele Marokkaanse leden hier op het forum willen insAllah met een blondje trouwen (3lache la, het zijn ook mensen) Allah i3awenkoum.

    Mijn vraag is: zouden jullie het goed vinden als je zus(je) of nicht(je) ook met een blonde man trouwt, dus geen Marokkaan. Of gaan de heren die met een blondje willen trouwen moeilijk doen tegen hun zus(je) of nicht(je)?

    Vertel het ons, ik ben benieuwd naar de reacties..]
    als ze dood wil moet ze dat zeker doen

  8. #8
    Aith Bouyahyie

    Reacties
    8.275
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door moOie_mOker Bekijk reactie
    Freaky .

    Moet op alles voorbereid zijn! En af en toe match ik ze ook wel eens met mn kleren wat ik die dag aan heb

    08-10-2009
    Y&N


  9. #9
    El @i0nE*0ujd@

    Reacties
    16.069
    17-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door sweetysiham Bekijk reactie
    Dat vind ik dus triest. Leuk en wel dat je voor blondjes kiest, maar ga niet schijnheilig en zielig doen als je zusje of iemand anders ook met een nl man wil trouwen.
    Inderdaad vind ik dus ook .

    Iedereen mag trouwen met wie hij/zij wil, maar kom niet met domme argumenten aan kakken als je zus(je) of nicht(je) ook met een niet Marokkaan wilt trouwen..

    Vaak wordt er heel raar naar gekeken, ook door de gene die zelf met een niet Marokkaan is getrouwd.. Ik snap het niet.

    Ik ben benieuwd wat de heren gaan zeggen die zo graag hun leven willen delen met een niet Marokkaanse.


  10. #10
    El @i0nE*0ujd@

    Reacties
    16.069
    17-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Aruit_23 Bekijk reactie
    Daarm heb ik dus allerlei gekleurde pruiken in mn kast!
    Grapjas dat je ook bent, maar hoe zit het dan bij jou? Zou jij het accepteren..? Of beter gezegd zou jij er moeilijk over doen?


  11. #11
    El @i0nE*0ujd@

    Reacties
    16.069
    17-11-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Keesdechinees Bekijk reactie
    als ze dood wil moet ze dat zeker doen
    Wat raar joh!..

    (mocht je Marokkaans zijn)
    Zou jij zelf wel met een niet Marokkaanse trouwen?


  12. #12
    Aith Bouyahyie

    Reacties
    8.275
    27-12-2006

    Citaat Geplaatst door Machi_Hs0ma Bekijk reactie
    Grapjas dat je ook bent, maar hoe zit het dan bij jou? Zou jij het accepteren..? Of beter gezegd zou jij er moeilijk over doen?
    Ik hoef me daar geen zorgen over te maken. Binnen onze familie wordt er altijd met een Marokkaan getrouwd, berber, soussie, arabier, merlish. Zolang het maar een Marokkaan is!

    En over iets waar ik me geen zorgen over hoeft te maken, ga ik me niet druk over maken.

    Dus ik kan je helaas geen antwoord geven...

    08-10-2009
    Y&N


  13. #13
    StrongEnough

    Reacties
    1.625
    05-07-2005

    Citaat Geplaatst door Machi_Hs0ma Bekijk reactie
    Inderdaad vind ik dus ook .

    Iedereen mag trouwen met wie hij/zij wil, maar kom niet met domme argumenten aan kakken als je zus(je) of nicht(je) ook met een niet Marokkaan wilt trouwen..

    Vaak wordt er heel raar naar gekeken, ook door de gene die zelf met een niet Marokkaan is getrouwd.. Ik snap het niet.

    Ik ben benieuwd wat de heren gaan zeggen die zo graag hun leven willen delen met een niet Marokkaanse.
    Ja daar ben ik ook heeel benieuwd naar.

  14. #14
    geen marokkaanse

    Reacties
    163
    18-07-2007

    Mijn neef is getrouwd met een Marokkaanse en hij is een Mexciaan hij is wel moslim geworden en inderdaad eerst was het heel scheef aan kijken en roddelen. Zulke mannen zijn triest meer heb ik niet te zeggen.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.887
    26-08-2007

    Citaat Geplaatst door Machi_Hs0ma Bekijk reactie
    [Dag beste leden,

    De afgelopen tijd kom ik haast alleen maar topics tegen die over blondjes gaan. Hartstikke interessant trouwens . Het zijn altijd heftige discussies maar zeer zeker lachwekkend en dat maakt het leuk.

    Met blondje bedoelen ze meestal een Nederlandse vrouw, zolang het maar geen Marokkaanse is. Dus ook geen Marokkaanse geverfde blondje
    Enkele Marokkaanse leden hier op het forum willen insAllah met een blondje trouwen (3lache la, het zijn ook mensen) Allah i3awenkoum.

    Mijn vraag is: zouden jullie het goed vinden als je zus(je) of nicht(je) ook met een blonde man trouwt, dus geen Marokkaan. Of gaan de heren die met een blondje willen trouwen moeilijk doen tegen hun zus(je) of nicht(je)?

    Vertel het ons, ik ben benieuwd naar de reacties..]
    Ze zal dan een pijnlijke dood sterven met die varken erbij.

    Behalve als hij een ware moslim is.