1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Al Qaeda's archive of terror

    Hebben jullie het gezien op het nieuws ?
    Verschrikkelijk vooral met die honden ze hadden hun eigen mensen moeten gebruiken i.p.v. zo'n hond. Echt ontzettende zieke mensen zijn dat ik hoop dat er actie tegen hun ondernomen word, en dat ze gestraft worden voor hun zieke denkwijzen en doeleinden.

    http://www.cnn.com/2002/US/08/18/ter...ain/index.html

    Als ik ernaar kijk word ik gewoon kwaad altijd hetzelfde liedje in die armzalige trieste landen daar.






    De dode hond die gestorven is aan het giftige gas van die zielige kneusjes die geen leven hebben.

    P.s : De hell is de enige plek waar zulke zonen des zieke duivels thuis horen. Nep moslims ook nog haha ze hebben het "vredelievende" van het geloof niet helemaal begrepen.

    STERF !!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Origineel gepost door achmad
    stel je ff niet aan man, hoeveel mensen zijn door duits gifgas om het leven gekomen 100 jaar geleden?

    ja 100 jaar, das lang geleden hè? maar zij hebben die troep uitgevonden.

    heo is de atoombom getest? deze joodse uitvinding is op aarde getest zonder mede weten van alles en iedereen die meewerkte en die bij honderden proeven aanwezig waren.

    hoeveel mensen zijn omgekomen bij de zogenaamde "ontbladeringsmiddelen" in de jaren 60 in vietnam? oh ja napalm heette dat goedje, uitgevonden door de amerikanen. nog steeds worden kinderen met afwijkingen daar geboren.

    welke kogels hebben de amerikanen gebruikt tegen het leger van saddam? juist ja, nucleair besmette kogels, ook wel "vuil"in de volksmond geheten.

    wat doen we in nederland met onze nertsen, apen?

    koeien die met pennen in hun kop geslacht worden en vaak niet in 1 keer dood zijn?

    onze bio industrie?

    wake up man, steek hand in eigen boezem voordat je direct weer een zogenaamde "terroristische"organisatie gaat bestempelen en dreigen.

    wie is al-qaida? waar is al-qaida? wat doet jou weten? ook de cnn?

    ben bebieuwd hoe hoog de kijkcijfers opeens zullen wezen nu.

     

    niet dat ik het eens zou wezen met gebruik of testen van allerlei gassen hoor, absoluut niet.
    Dit valt toch niet goed te praten ? Dit is toch nu aan de gang ? Dit is toch gebeurt in mijn leven op dit moment. Als er in de krant staat dat er een trein ontspoort is en er zijn 300 mensen om het leven gekomen dan zeg je toch ook niet. IN RUSLAND IN 1400 VOOR MOZES IS EEN TREIN ONTSPOORT EN TOEN WAREN ER OOK 239439 MENSEN OM HET LEVEN GEKOMEN.

    Die Koeien met pinnen zoals jij zegt. Wat is de slagers intentie ? Het toch in 1 keer vermoorden of denk je dat ze voor de gein zo'n beest laten leven ?

    En dat van die nertsen en apen ? ooit "Willibrord" gekeken en de reacties van de Nederlanders hierop ? Niemand keurt dat goed ik ook niet ik zeg ook niet dat ik dat allemaal goed vind. Ik praat nu hierover.

    P.s en het leger van Saddam had dit verdient. Die kozen ervoor om te vechten.. Die hond niet en de onschuldige burgers van de aanslagen van de El Qaeda ook niet.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Origineel gepost door FarD


    Vorm van 'als het bij mij gebeurt (of in mijn tijd) is het erg, anders niet? Zulke zaken blijven altijd erg, maar dat het honderd jaar geleden gebeurde wil niet zeggen dat dat geen probleem is omdat jij toen niet bestond. Wat nu gebeurt zijn de gevolgen van vroeger.. toen ik en jij nog niet leefden... Dus op die manier redeneren is een beetje vreemd..
    Smaken verschillen iets wat je meemaakt heeft meer impact op mij als wat ik achteraf lees. Net zoals de 2e wereld oorlog meer invloed had op de mensen die toen leefden..
    Toch niet zo vreemd redeneren ?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    Re: Al Qaeda's archive of terror

    Origineel gepost door nime
    Hebben jullie het gezien op het nieuws ?
    Verschrikkelijk vooral met die honden ze hadden hun eigen mensen moeten gebruiken i.p.v. zo'n hond. Echt ontzettende zieke mensen zijn dat ik hoop dat er actie tegen hun ondernomen word, en dat ze gestraft worden voor hun zieke denkwijzen en doeleinden.

    http://www.cnn.com/2002/US/08/18/ter...ain/index.html

    Als ik ernaar kijk word ik gewoon kwaad altijd hetzelfde liedje in die armzalige trieste landen daar.






    De dode hond die gestorven is aan het giftige gas van die zielige kneusjes die geen leven hebben.

    P.s : De hell is de enige plek waar zulke zonen des zieke duivels thuis horen. Nep moslims ook nog haha ze hebben het "vredelievende" van het geloof niet helemaal begrepen.

    STERF !!
    beter een hond dan een mens !!!

    vraag maar aan de amerikanen hoeveel miljoenen iraakse kinderen ze op hun geweten hebben,
    dan zal je anders piepen
    of vraag eens aan de joden hoeveel palestijnen ze al gedood hebben in jenin,


    met wat je nu geeft bewijs je niets,
    het is een korretje zand vergeleken met een woestijn
    The_Jackal_A

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Origineel gepost door FarD


    Wel als je weer gaat kijken dat wat over 50 jaar gebeurt wanneer je dood bent jouw kinderen en kleinkinderen kwaad doet.

    Hoe dan ook, als ik iets lees over wat er jaren/eeuwen geleden gebeurd is kan ik niet zeggen.. Da's geen enkel probleem, ik heb er zelf geen last van gehad.. Maar die gebeurtenis heeft wel nu bepaalde gevolgen die wel schadelijk voor mij zijn..

    Begrijp je een beetje wat ik bedoel?
    Ja natuurlijk snap ik dat. Maar daarom vind ik dit nog wel erger. Het gaat erom dat die mensen gewoon zo ziekelijk willen overheersen en smachten naar macht.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    356
    26-07-2002

    er zal nooit in dit leven een grotere moordenaar zijn dan de amerikaanse staat,
    al qaida en de rest zijn net als kruimeldieven vergeleken met de amerikaans-joodse bewind


    alleen domerikken geloven het omgekeerde
    The_Jackal_A

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Origineel gepost door The_Jackal
    er zal nooit in dit leven een grotere moordenaar zijn dan de amerikaanse staat,
    al qaida en de rest zijn net als kruimeldieven vergeleken met de amerikaans-joodse bewind


    alleen domerikken geloven het omgekeerde
    Moet ik nou weer dat voorbeeld met die Interviewer en die supporters terughalen ?

    Jij als moslim zijnde vind de Amerikanen en de Joden de grootste moordenaars. Amerikanen vinden Moslims de grootste moordenaars, joden waarschijnlijk ook.

    Sinds wanneer strijd Amerika zelf het land met een ander land om het Geloof ?

    Hier geld ook .. Alleen de oppositie geloven het omgekeerde. Het is maar net waartoe je behoort.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Origineel gepost door FarD


    Ok... Maar dit smachten naar macht komt voornamelijk uit Joodse en Amerikaanse hoek. Zij zijn zogenaamd bezig onder het mom de wereld te bestrijden/helpen tegen het terorrisme door ondertussen duizenden moslims te doden e.a.
    Waaruit blijkt dat dan ? En nu krijgen we het. Om het terrorisme te bestrijden moeten ze nu inderdaad Moslims doden. Omdat die op dit moment de terroristen zijn. En dat is een feit neem ik aan.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Origineel gepost door achmad
    kerel, honderd jaar geleden was het je opa, in vietnam je vader en nu jou generatie...........boeit niet wat de nederlanders van de nertsen vinden maar zolang de politiek uitspraken doet over dat we hier zo beschaafd zijn, zijn deze uitspraken leugens net als dat jij die vredelievend dingetjes van moslims...........
    maar weet je, dream on baby, de dag des oordeels komt voor die moslims maar zeker ook voor jou, we zullen zien.
    tot dan toe is het bidden tot allah, dat ons leventje geen gevaar loopt, niet door saddam en ook niet door het schijnheilige westen
    De dag des oordeels interesseert me geen hout want ik geloof daar niet in. En dus bidden doe ik ook niet.
    En we hebben het over nu en niet 100 jaar geleden. Zoals ik al zei, als er op het journaal iets staat over een vliegtuigongeluk begin je toch ook niet verhalen van eerder erbij te halen ?

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Al Qaeda's archive of terror

    Origineel gepost door The_Jackal


    beter een hond dan een mens !!!

    vraag maar aan de amerikanen hoeveel miljoenen iraakse kinderen ze op hun geweten hebben,
    dan zal je anders piepen
    of vraag eens aan de joden hoeveel palestijnen ze al gedood hebben in jenin,


    met wat je nu geeft bewijs je niets,
    het is een korretje zand vergeleken met een woestijn
    Beter 100 mensen van de El Qaeda dan 1 hond. Die honden doen tenminste niets verkeerds dat kun je van die mensen niet zeggen die aanslagen willen plegen op onschuldige mensen.
    EN vraag eens aan de palestijnen hoeveel Joden ze al wel niet hebben gedood. Ik bekijk het vanuit een neutraal punt ben geen Jood en geen Palestijn. Ik kies hier dan ook geen partij zoals jij dat wel doet.

  11. #11
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Re: Re: Re: Al Qaeda's archive of terror

    Origineel gepost door nime


    Beter 100 mensen van de El Qaeda dan 1 hond. Die honden doen tenminste niets verkeerds dat kun je van die mensen niet zeggen die aanslagen willen plegen op onschuldige mensen.
    EN vraag eens aan de palestijnen hoeveel Joden ze al wel niet hebben gedood. Ik bekijk het vanuit een neutraal punt ben geen Jood en geen Palestijn. Ik kies hier dan ook geen partij zoals jij dat wel doet.
    What abt rechtvaardigheid ?, iemands grond stelen, dat heet misdaad.

    Neutraliteit ? : Net zoals jij expliciet kant kiest, in the big facade van zogenaamde strijd tegen terrorisme, waar je het verschil niet ziet tussen diegeen die zegt "terreur" te bestrijden, als degene die "terrorisme" zou plegen ? Nu je toch bezig bent, wil je dan ook even StaatTerrorist Nr1 Israel exposen en haar handlangers die haar bestaansrecht hebben gegeven.


    Anders is je topic en je neutraliteit ? , met in den achterhoofd je hoofdoeken-achterlijkheid-onzelfstandigheids-theorie, erg ongeloofwaardig, enkel n hetze-tje.



    Oops ik moet weer even achterlijk doen:

    Ik dom, ik vieze hooftdoek draagn.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Re: Re: Al Qaeda's archive of terror

    Origineel gepost door MeuslitriX


    What abt rechtvaardigheid ?, iemands grond stelen, dat heet misdaad.

    Neutraliteit ? : Net zoals jij expliciet kant kiest, in the big facade van zogenaamde strijd tegen terrorisme, waar je het verschil niet ziet tussen diegeen die zegt "terreur" te bestrijden, als degene die "terrorisme" zou plegen ? Nu je toch bezig bent, wil je dan ook even StaatTerrorist Nr1 Israel exposen en haar handlangers die haar bestaansrecht hebben gegeven.


    Anders is je topic en je neutraliteit ? , met in den achterhoofd je hoofdoeken-achterlijkheid-onzelfstandigheids-theorie, erg ongeloofwaardig, enkel n hetze-tje.



    Oops ik moet weer even achterlijk doen:

    Ik dom, ik vieze hooftdoek draagn.
    Ten 1e moet je jezelf nooit proberen te bewijzen door het gebruik van overdreven ABN . Dit is de fout die ze in de politiek ook maken hierdoor sluiten ze mensen buiten die eigenlijk wel heel erg geïntereseert zijn. Ook een reden dat de politiek niet begrepen word en vaak als saai omgeschreven wordt.

    1. Ik kies geen kant.
    2. Terroristen waarvandaan ook moeten vernietigd worden (jood,cristen,moslim)
    3. Dit heeft niets met mijn denkwijze over hoefddoeken te maken alhowel die niets veranderd is kijk mijn laatste reply van de vorige topic hierover ik was er trots op dat ik het zo onder woorden kon brengen



    P.s Ik weet niet of jij zulke taal gebruikt om intelligent over te komen of dat je echt deze zo praat ook in real life. Maar dan kan ik me voorstellen dat veel mensen of het gesprek met jou niet bevatten of het gesprek ontlopen. Ik heb wel eens naar gesprekken geluisterd bij een debat ofzo. En dan gebruiken ze van die "STOERE INTELLIGENTE" woorden terwijl het over heel iets onnozels gaat. En ja ik moet ook 2 x lezen om je tekst te begrijpen, vind me maar dom.. no 1 cares..

  13. #13
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    Re: Re: Re: Re: Re: Al Qaeda's archive of terror

    Origineel gepost door nime


    Ten 1e moet je jezelf nooit proberen te bewijzen door het gebruik van overdreven ABN . Dit is de fout die ze in de politiek ook maken hierdoor sluiten ze mensen buiten die eigenlijk wel heel erg geïntereseert zijn. Ook een reden dat de politiek niet begrepen word en vaak als saai omgeschreven wordt.

    1. Ik kies geen kant.
    2. Terroristen waarvandaan ook moeten vernietigd worden (jood,cristen,moslim)
    3. Dit heeft niets met mijn denkwijze over hoefddoeken te maken alhowel die niets veranderd is kijk mijn laatste reply van de vorige topic hierover ik was er trots op dat ik het zo onder woorden kon brengen



    P.s Ik weet niet of jij zulke taal gebruikt om intelligent over te komen of dat je echt deze zo praat ook in real life. Maar dan kan ik me voorstellen dat veel mensen of het gesprek met jou niet bevatten of het gesprek ontlopen. Ik heb wel eens naar gesprekken geluisterd bij een debat ofzo. En dan gebruiken ze van die "STOERE INTELLIGENTE" woorden terwijl het over heel iets onnozels gaat. En ja ik moet ook 2 x lezen om je tekst te begrijpen, vind me maar dom.. no 1 cares..
    Als je geen antwoord kunt geven hoef je mijn manier van schrijven ook niet af te kraken en op de persoon af te gaan, want het is de bedoeling dat we inhoudelijk reageren.

    En intelligent moet ik vooral niet overkomen.

    Ga ik als een achterlijke toch in dialoog en discussie, spreek ik weer te ABN.

    Ik weet hoegenaamd niet, wat voor verwrongen beeld jij hebt.

    Moest me toch integreren ? Spreek je eindelijk normaal Nls. Is t ook weer niet goed.


    Goed, wat ik je wilde duidelijk maken, is dat je topic en je vele andere replies, duiden op een soort van Islamofobie ( ja sorrie daar ga ik weer).
    Als je terrorisme hekelt, dan moet je daar ook consequent in zijn.


    Verders ben ook maar n mens. En ik vind niemand dom. Dat zou in tegenstrijd zijn, met hoe ik denk !



    Grtjes M

    Ps: Open-minded helpt, ipv dat je je vooroordelen wil bevestigt zien.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    116
    28-07-2002

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: Al Qaeda's archive of terror

    Origineel gepost door MeuslitriX


    Als je geen antwoord kunt geven hoef je mijn manier van schrijven ook niet af te kraken en op de persoon af te gaan, want het is de bedoeling dat we inhoudelijk reageren.

    En intelligent moet ik vooral niet overkomen.

    Ga ik als een achterlijke toch in dialoog en discussie, spreek ik weer te ABN.

    Ik weet hoegenaamd niet, wat voor verwrongen beeld jij hebt.

    Moest me toch integreren ? Spreek je eindelijk normaal Nls. Is t ook weer niet goed.


    Goed, wat ik je wilde duidelijk maken, is dat je topic en je vele andere replies, duiden op een soort van Islamofobie ( ja sorrie daar ga ik weer).
    Als je terrorisme hekelt, dan moet je daar ook consequent in zijn.


    Verders ben ook maar n mens. En ik vind niemand dom. Dat zou in tegenstrijd zijn, met hoe ik denk !



    Grtjes M

    Ps: Open-minded helpt, ipv dat je je vooroordelen wil bevestigt zien.
    Maar weet je eigenlijk wel hoe de hele geschiedenis in elkaar zit? Misschien eens interesant om het te lezen. Dat meen ik serieus heb ik ook gedaan. Dan kan je kijken hoe het echt zit.

    http://scholieren.samenvattingen.nl/.../open/2460574/


    Conclusie :

    - Joden hadden nergens geen plek
    - Joden zijn als je de geschiedenis bekijkt altijd het zwarte schaap.
    - De geschiedenis gaat verder terug dan bijna iedereen denkt

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    179
    09-07-2002

    achmad en farD ik ben het helemaal met jullie eens!!!!!!!!! ik weet niet wat ik er aan moet toevoegen.
    Be your self