1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    461
    09-10-2005

    Marokkaanse gordijnen????

    Dames,

    Hebben jullie een site voor me met foto's van marokkaanse gordijnen??

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.253
    16-02-2006

    Marokkaanse gordijnen zijn lelijk.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    4.104
    22-02-2005

    niet allemaal hoor, sommige zijn juist heel mooi
    die oude klassieke marokkanse gordijnen, en dan heb ik het niet over die boogjes

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    461
    09-10-2005

    Citaat Geplaatst door oemtarik Bekijk reactie
    niet allemaal hoor, sommige zijn juist heel mooi
    die oude klassieke marokkanse gordijnen, en dan heb ik het niet over die boogjes

    Weet jij geen site waar ik foto's kan bekijken?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    4.104
    22-02-2005

    nee sorry
    ben zelf nl ook op zoek, ben bij richbond geweest, maar ze hebben geen leuke
    tangia had ooit voor mij een paar voorbeelden geplaatst, maar die heb ik helaas niet opgeslagen
    ik ga de mijn inscha allah in marokko laten maken

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    461
    09-10-2005

    Citaat Geplaatst door oemtarik Bekijk reactie
    nee sorry
    ben zelf nl ook op zoek, ben bij richbond geweest, maar ze hebben geen leuke
    tangia had ooit voor mij een paar voorbeelden geplaatst, maar die heb ik helaas niet opgeslagen
    ik ga de mijn inscha allah in marokko laten maken

    Ja in marokko heb je pas prachtige gordijnen ... maar dan zou ik nog even moeten wachten tot ik op vakantie ga...

  7. #7
    Felizmente casada

    Reacties
    3.038
    03-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    ik vind die marokkaanse-gordijnen helemaal niets..........te weinig plooien of hebben geen plooiband, te veel frimmel-hang dingetjes.

    en drapperie wat ongelijk loopt.

    Ik laat ze liever bij een nl-atelier maken, een beetje duur maar dan heb je wel wat!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    461
    09-10-2005

    Citaat Geplaatst door lach_parel Bekijk reactie
    ik vind die marokkaanse-gordijnen helemaal niets..........te weinig plooien of hebben geen plooiband, te veel frimmel-hang dingetjes.

    en drapperie wat ongelijk loopt.

    Ik laat ze liever bij een nl-atelier maken, een beetje duur maar dan heb je wel wat!

    Heb je voorbeelden van wat jij bedoeld?

  9. #9
    Ik ben zoals ik ben.

    Reacties
    14.987
    10-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door lach_parel Bekijk reactie
    ik vind die marokkaanse-gordijnen helemaal niets..........te weinig plooien of hebben geen plooiband, te veel frimmel-hang dingetjes.

    en drapperie wat ongelijk loopt.

    Ik laat ze liever bij een nl-atelier maken, een beetje duur maar dan heb je wel wat!
    Nee joh,
    marokkaanse gordijnen zijn echt niet wat je hier boven benoemd, vele marokkaanse mensen hebben wel die smaak, die willen allemaal tierelatijn en boogjes en nemen dat dikke stof dat niet eens geschikt is voor gorijden maar mtarbat... lelijk lelijk lelijk...

    Je zou eens in marokko moeten kijken, je mond valt echt open, alleen de stoffen, de modellen, die ze daar hebben..... echmen vergelijking met hier van hollanda... ook daar kennen ze strak en plooibanden...

    Ik heb echt le3jab gezien, me moeder heeft een paar jaar terug gordijnen uit marokko besteld, gewoon laten maken met plooien net als hier en daaroverheen een versiergordijn dat dun is, split in hetm idden en dan aan de roede vastmaken (heb je zeg maar 2 bogen, maar je kunt het ook loslaten)... mohiem er zijn echt genoeg mooie gordijnen zonder dat typische 3robiejien...


    ts: ik heb ook nog geen gordijnen thuis hangen, woon hier meer als een jaar, maar heb hie rwelloe fatsoenlijks/apparts gevonden, wil ook gaan kijken voor stof in marokko, mijn huis is vrij strak, dus een drukke gordijn past er niet bij, als die stof maar mooi is, dan ben ik een heel stap verder
    **LIKE** **LIKE** **LIKE** als je opzoek bent naar een leuk kado, voor jong en oud...
    http://www.facebook.com/specialdaysz.nl


    El7amdolah 3ala koli 7aal...
    De pen is opgedroogd,de vellen papier zijn opgeheven;alle gebeurtenissen die zullen plaatsvinden,zijn reeds opgeschreven...

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    461
    09-10-2005

    Citaat Geplaatst door fatt Bekijk reactie
    Nee joh,
    marokkaanse gordijnen zijn echt niet wat je hier boven benoemd, vele marokkaanse mensen hebben wel die smaak, die willen allemaal tierelatijn en boogjes en nemen dat dikke stof dat niet eens geschikt is voor gorijden maar mtarbat... lelijk lelijk lelijk...
    Je zou eens in marokko moeten kijken, je mond valt echt open, alleen de stoffen, de modellen, die ze daar hebben..... echmen vergelijking met hier van hollanda... ook daar kennen ze strak en plooibanden...

    Ik heb echt le3jab gezien, me moeder heeft een paar jaar terug gordijnen uit marokko besteld, gewoon laten maken met plooien net als hier en daaroverheen een versiergordijn dat dun is, split in hetm idden en dan aan de roede vastmaken (heb je zeg maar 2 bogen, maar je kunt het ook loslaten)... mohiem er zijn echt genoeg mooie gordijnen zonder dat typische 3robiejien...


    ts: ik heb ook nog geen gordijnen thuis hangen, woon hier meer als een jaar, maar heb hie rwelloe fatsoenlijks/apparts gevonden, wil ook gaan kijken voor stof in marokko, mijn huis is vrij strak, dus een drukke gordijn past er niet bij, als die stof maar mooi is, dan ben ik een heel stap verder

    die is goed!

    Hey maar ik kan dus beter wachten tot ik in marokko ben...